Gå til innhold

kjemi på nett?

Gjest ...

Anbefalte innlegg

Skal holde deg oppdatert :) Planene er forresten endret, han kommer hit på fredag!! :overrasket:

Oi!!! jeg leste denne tråden og kjente at jeg fikk litt sommerfugler i magen nå. Jeg skal treffe en jeg har chattet med i hele høst på lørdag og er dritnervøs! jeg har møtt han før, men da var jeg sammen med hmm...kremt ...kompisen hans, men det er vel å merke 3 år siden og x en er gift.

Har du noen gode tips til hvordan du skal dempe forventningene dine?? hva skal du ha på deg? hva skal du si, skal du gi klem eller bare håndehilse pent?? skjønner du :)??

Grunnen til at jeg er så nervøs er jo fordi jeg alltid har vært supersvak for han, men har ikke kunnet gjøre noe med det,,men nå...og kjemien er strålende.. jeg er så nervøs for å gå på tryne...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi!!! jeg leste denne tråden og kjente at jeg fikk litt sommerfugler i magen nå. Jeg skal treffe en jeg har chattet med i hele høst på lørdag og er dritnervøs! jeg har møtt han før, men da var jeg sammen med hmm...kremt ...kompisen hans, men det er vel å merke 3 år siden og x en er gift.

Har du noen gode tips til hvordan du skal dempe forventningene dine?? hva skal du ha på deg? hva skal du si, skal du gi klem eller bare håndehilse pent?? skjønner du :)??

Grunnen til at jeg er så nervøs er jo fordi jeg alltid har vært supersvak for han, men har ikke kunnet gjøre noe med det,,men nå...og kjemien er strålende.. jeg er så nervøs for å gå på tryne...:)

Heisann :) Huff, kan vel ikke si at jeg har så mange råd å gi deg, har aldri møtt noen jeg har chattet med på nettet før..men det kan jo være lurt, som noen her sa, at dere snakker om forventningene og hva dere føler. Da vet både han og du hva dere kan forvente når dere møtes. Jeg skal jo faktisk hente han jeg skal treffe, så gjett om jeg er nervøs!! Tenk om jeg ikke kjenner han igjen og aner ikke selv om jeg skal gi han en klem eller håndhilse!! Tror jeg bare ser an hva han gjør, hehe :) Hm..vet ikke helt enda hva jeg skal ta på meg, jeg vurderer casual (converse, stram dongeri-bukse + en fin topp) eller lårhøye støvletter, stram dongeri-bukse + en fin topp. Du skjønner det at vi skal være hos meg på fredagen, så er jo teit hvis jeg dukker opp stivpyntet! Masse lykke til på lørdag, det går nok strålende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes, det er fullt mulig! Hadde bare snakket med min nettdate i en uke før han helt impulsivt spurte om jeg ville møte ham. Hadde ikke snakket sammen på telefon vi heller, men kjemien var minst like god IRL og nå er jeg så opp etter ørene forelsket at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hehe

Masse lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg er fullt mulig. Jeg møtte eksen min, den eneste gutten jeg har elsket dypt og inderlig, via nett. Bakgrunnshistorien er ganske snål (og spesiell), så de som kjenner meg vil med en gang skjønne hvem jeg er. Greia er at vi møttes gjennom et diskusjonsfora. En kamerat av meg og ham diskuterte også der inne.

Jeg og han (eksen) havnet ofte i samme diskusjoner, og en gang husker jeg at vi var kjempeuenige. Da la han visst merke til meg "for real". I ettertid (etter at vi møtte hverandre og ble sammen) fikk jeg vite at kameraten min hadde sagt at jeg var både pen og oppegående. Så eksen sendte en privatmelding og sa et eller annet random om det vi diskuterte. Jeg svarte, så fikk jeg melding tilbake der han spurte om han kunne få adde meg på MSN. Jeg ga ham e-postadressen, han addet meg, vi snakket sammen på MSN i cirka to måneder (omtrent hver dag, flere timer daglig). Vi ble bedre og bedre kjent, begge følte vel egentlig at det var "it". Deretter møttes vi, kjemien klaffet minst like bra IRL, vi kysset allerede første kvelden, og holdt sammen i 1,5 år.

Dessverre endte ikke forholdet helt godt, så vi har noe sporadisk kontakt i dag. Han mener at jeg droppet ham av feil grunner (mye fram og tilbake der). Den dag i dag savner jeg de fine samtalene og den unike kjemien vi hadde.

Edit: Endret en plagsom skrivefeil

Endret av Diane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes, det er fullt mulig! Hadde bare snakket med min nettdate i en uke før han helt impulsivt spurte om jeg ville møte ham. Hadde ikke snakket sammen på telefon vi heller, men kjemien var minst like god IRL og nå er jeg så opp etter ørene forelsket at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hehe

Masse lykke til! :D

[/quote/]

Takk, takk :) Heldig du som er så forelsket!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg er fullt mulig. Jeg møtte eksen min, den eneste gutten jeg har elsket dypt og inderlig, via nett. Bakgrunnshistorien er ganske snål (og spesiell), så de som kjenner meg vil med en gang skjønne hvem jeg er. Greia er at vi møttes gjennom et diskusjonsfora. En kamerat av meg og ham diskuterte også der inne.

Jeg og han (eksen) havnet ofte i samme diskusjoner, og en gang husker jeg at vi var kjempeuenige. Da la han visst merke til meg "for real". I ettertid (etter at vi møtte hverandre og ble sammen) fikk jeg vite at kameraten min hadde sagt at jeg var både pen og oppegående. Så eksen sendte en privatmelding og sa et eller annet random om det vi diskuterte. Jeg svarte, så fikk jeg melding tilbake der han spurte om han kunne få adde meg på MSN. Jeg ga ham e-postadressen, han addet meg, vi snakket sammen på MSN i cirka to måneder (omtrent hver dag, flere timer daglig). Vi ble bedre og bedre kjent, begge følte vel egentlig at det var "it". Deretter møttes vi, kjemien klaffet minst like bra IRL, vi kysset allerede første kvelden, og holdt sammen i 1,5 år.

Dessverre endte ikke forholdet helt godt, så vi har noe sporadisk kontakt i dag. Han mener at jeg droppet ham av feil grunner (mye fram og tilbake der). Den dag i dag savner jeg de fine samtalene og den unike kjemien vi hadde.

Edit: Endret en plagsom skrivefeil

Kanskje du burde tenke på å ta opp kontakten igjen? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt at jeg har avtalt date dagen etter at jeg første gang har chattet med noen, til og med uten å vite navn, telefonnummer eller å ha hørt stemmen. Det kan være spennende med litt sjansespill også!

Men folk er jo forskjellige, da. Jeg er mann, det burde ikke gjøre noen forskjell, men er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig er det mulig!

Jeg møtte min samboer på nettet på slutten av 2006, og jeg sa opp jobb i utlandet for å flytte tilbake til Norge for å være sammen med han i starten av 2007. Vi gifter oss til våren... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt at jeg har avtalt date dagen etter at jeg første gang har chattet med noen, til og med uten å vite navn, telefonnummer eller å ha hørt stemmen. Det kan være spennende med litt sjansespill også!

Men folk er jo forskjellige, da. Jeg er mann, det burde ikke gjøre noen forskjell, men er det slik?

Det har jeg (dame) gjort noen ganger også, dog uten klaff. Andre ganger måtte vi vente altfor lenge før treff av diverse grunner. Ikke det beste, for man får ofte altfor høye forventninger.

Men viktig, om dere har hatt kjempekontakt på nett kan dere være lurt å treffes flere ganger selv om det ikke er full klaff første møte.

Snakker av erfaring her. Smalt ved andre møte for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde tenke på å ta opp kontakten igjen? :jepp:

Vil ikke gå dypt innpå ting her, men av ulike grunner er det utelukket for meg å prøve på nytt med ham. Han var den første for meg på alle måter, noe som selvfølgelig setter spor. Men det har skjedd for mye til at jeg hadde turt å satse på ham igjen. Føler også at jeg har kommet meg videre, selv om jeg fremdeles tenker på ham med et visst vedmod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...