Gå til innhold

kjemi på nett?

Gjest ...

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
Månedsskiftet januar/februar. Har funnet leilighet, og skrevet kontrakt. Nå trenger jeg bare å finne ut hvordan jeg skal få flyttelasset avgårde billigst mulig. =P

Skal du flytte langt?

Jeg hiver og selger unna mest mulig. Så jeg her blir det ikke så stort flyttelass. Men nå kupper vi tråden :sjenert:

Lykke til på date, TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du flytte langt?

Jeg hiver og selger unna mest mulig. Så jeg her blir det ikke så stort flyttelass. Men nå kupper vi tråden :sjenert:

Lykke til på date, TS :)

Har tenkt å kvitte meg med mest mulig, jeg også, så tror jeg skal få det ned i en tur, med stasjonsvogn og tilhenger. Flytter til Danmark. Og ja, tror kanskje vi bør holde oss til tema...hehe... Var bare litt gøy at du flytter såpass samtidig som meg. =)

Og hiver meg på PH's lykkeønskninger, og håper dere finner tonen, TS. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det også.

Hun var i England og jeg her.

Det varte i over 7 år, og hadde vart ennå lenger hadde det ikke vært for at hun ble syk og gikk bort.

Så ja - Det er helt og fullt mulig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Sånn hadde jeg det også.

Hun var i England og jeg her.

Det varte i over 7 år, og hadde vart ennå lenger hadde det ikke vært for at hun ble syk og gikk bort.

Så ja - Det er helt og fullt mulig! :-)

Så trist da :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Har tenkt å kvitte meg med mest mulig, jeg også, så tror jeg skal få det ned i en tur, med stasjonsvogn og tilhenger. Flytter til Danmark. Og ja, tror kanskje vi bør holde oss til tema...hehe... Var bare litt gøy at du flytter såpass samtidig som meg. =)

Og hiver meg på PH's lykkeønskninger, og håper dere finner tonen, TS. =)

Ja, det var litt av et sammentreff :)

Danmark da gitt! Så spennende. Jeg flytter bare til en annen kant av landet, og får alle slags kommentarer om at jeg er tøff eller gal, alt etter som :fnise:

Skulle jo tro det var på andre siden av jorda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist da :troest:

ja, slutten var jo veldig trist, men poenget i dag var jo at det var akkurat den samme starten som vi hadde, vet du. :-)

-men du har en fin empati! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt av et sammentreff :)

Danmark da gitt! Så spennende. Jeg flytter bare til en annen kant av landet, og får alle slags kommentarer om at jeg er tøff eller gal, alt etter som :fnise:

Skulle jo tro det var på andre siden av jorda...

De eneste kommentarene jeg har fått, er sånne "vanlige"; har dere funnet leilighet, når flytter du, osv. Skal man se på holdningene til folk, er det visst helt dagligdags å flytte til Danmark, for det er jo rett i nabolaget. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påberope seg kjemi og sjelvenn med en man ikke en gang har hørt stemmen til. Aldri snakket i telefonen. Man vet ikke om fyren er treig en gang eller snøvler. Å legge sin elsk på en sånn fremmed er vel omtrent som å føle at man er godvenn med skuespillerne på hotel-cæzar fordi man sier hei til dem hver dag på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Å påberope seg kjemi og sjelvenn med en man ikke en gang har hørt stemmen til. Aldri snakket i telefonen. Man vet ikke om fyren er treig en gang eller snøvler. Å legge sin elsk på en sånn fremmed er vel omtrent som å føle at man er godvenn med skuespillerne på hotel-cæzar fordi man sier hei til dem hver dag på tv.

Og det kan du påstå, selv om flere av oss som har svart, faktisk har opplevd dette?

Må være kjedelig å være så forsiktig at man ikke en gang tør tro på at andre kan oppleve noe man selv bare avfeier som tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Hvorfor kan man ikke ha en telefonsamtale med sin sjelevenn da?

Det har jeg da ikke sagt at man ikke kan ha. Kan nå bare snakke for meg selv, og kjæresten og jeg pratet masse i telefonen den første perioden hvor vi holdt på å bli kjent. Og gjør det selvfølgelig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt betatt av en jeg snakker med på nettet :)

Har ikke møtt han, og vet ikke om jeg en gang kommer til å gjøre det. Men jeg tror absolutt at det er fult mulig at det klaffer i virkeligheten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt tips er å snakke med hverandre om forventningene til det første møtet.

Som meg feks, jeg er veldig sjenert når jeg møter noen jeg ikke har møtt før. Det sier jeg alltid "ifra" om, så de ikke blir skuffet om jeg ikke snakker så mye. Min samboer møtte jeg på nett, hadde super kjemi online og offline :P Vi snakket forsåvidt ikke på telefonen før vi møttes heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av mellom 14 og 30 i dag har vel opplevd en nettforelskelse :yvonne: eller flere. Det oppleves kanskje som mer trygt, lite skummelt, og man tør å utfolde seg mer med en man bare prater med på nett - inntil videre...

Tips til deg som lurer - avtal å ringes! Ikke treff han før dere i det minste har hørt stemmene til hverandre i minst 5 timer! Har dere ikke noe å prate om personlig i tlf så vil det ikke gå bra når dere treffes heller. :skravle:

Om dere velger å treffes - ikke rush med ting! Treff hverandre i publisiteten og ikke gjem dere i skumle smug og bak gamle kraftstasjoner. Menn kan ha alle slags hensikter... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har utvekslet tlf.nr nå da, så gjenstår jo bare å ta den telefonsamtalen :unsure: Jeg er jo ganskje sjenert av meg, så kjenner jeg blir helt stresset bare ved tanken :blush: Men det er vel bare til å hoppe i det! Er kanskje litt bekymret for om praten går av seg selv :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, vi har utvekslet tlf.nr nå da, så gjenstår jo bare å ta den telefonsamtalen :unsure: Jeg er jo ganskje sjenert av meg, så kjenner jeg blir helt stresset bare ved tanken :blush: Men det er vel bare til å hoppe i det! Er kanskje litt bekymret for om praten går av seg selv :blink:

Send en sms i ettermiddag og spør om det er ok at du ringer - så bare gjør du det! :) Dersom ikke praten går av seg selv, så vil det jo være tusen ganger verre dersom han plutselig står foran deg og dere ikke finner noe å si. Skype etterhvert kanskje? Finn fram mic og webcam og snakk med hverandre nesten "face to face" før dere møtes (etter telefonpraten da)... :) Dersom han er en pervo vil han nok utnytte webcam, og da sier du bare :nei: og dropper å treffe han med mindre du også er det da... Hehe.

Vær deg selv. Ikke treff noen du bare har skrevet med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd nemonia :) Kanskje det blir en telefonsamtale i kveld ;)

Håper det går bra! :) Jeg har så lyst til å høre hvordan det går videre!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra! :) Jeg har så lyst til å høre hvordan det går videre!!! :jepp:

Skal holde deg oppdatert :) Planene er forresten endret, han kommer hit på fredag!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...