Gå til innhold

kjemi på nett?

Gjest ...

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en fyr på nettet. Har sendt en del meldinger frem og tilbake på nettestedet, pratet masse på msn og addet hverandre på face. Ut i fra bildene å dømme er han uuutrolig kjekk og ikke minst virker han utrolig snill, reflektert, ja en høyst oppegående fyr rett og slett!

Når vi "prater" har vi en utrolig bra tone eller man kan vel kanskje kalle det kjemi. Vi blir ofte sittende i flere timer å "prate". Jeg føler jeg kan være meg selv, vi kan snakke om hverdagslige ting, samtidig som vi flørter som bare det. Men jeg må si jeg begynner virkelig å lure litt på meg selv..dere skjønner jeg tror jeg er betatt av denne personen som jeg ikke en gang har møtt! Når jeg ser han er pålogget på msn, så kribler det i magen og jeg klarer ikke slutte å glise når vi "prater" sammen. Vi har pratet litt om dette og da sa han at han følte det på samme måte og at "det liksom var noe der med en gang". Vi har selvfølgelig avtalt å treffes, men han bor noen timer med fly unna, så vi får ikke møtt hverandre før om tre uker.

Det jeg lurer på er om det er noen som har opplevd det samme som meg og hvordan det har gått når du har møtt denne personen. Jeg merker jeg er veldig nervøs når det gjelder dette møtet, spørsmål som dukker opp i hodet mitt er; hva om han eller jeg ikke innfrir forventningene og hva om kjemien kun var på nett? Dersom man har kjemi på nett, kan man forvente å ha det i virkeligheten også?

Begge er forresten nye på denne nett-dating-greien, så ingen av oss har møtt noen andre..

Håper noen har synspunkter eller erfaringer å dele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt en fyr på nettet. Har sendt en del meldinger frem og tilbake på nettestedet, pratet masse på msn og addet hverandre på face. Ut i fra bildene å dømme er han uuutrolig kjekk og ikke minst virker han utrolig snill, reflektert, ja en høyst oppegående fyr rett og slett!

Når vi "prater" har vi en utrolig bra tone eller man kan vel kanskje kalle det kjemi. Vi blir ofte sittende i flere timer å "prate". Jeg føler jeg kan være meg selv, vi kan snakke om hverdagslige ting, samtidig som vi flørter som bare det. Men jeg må si jeg begynner virkelig å lure litt på meg selv..dere skjønner jeg tror jeg er betatt av denne personen som jeg ikke en gang har møtt! Når jeg ser han er pålogget på msn, så kribler det i magen og jeg klarer ikke slutte å glise når vi "prater" sammen. Vi har pratet litt om dette og da sa han at han følte det på samme måte og at "det liksom var noe der med en gang". Vi har selvfølgelig avtalt å treffes, men han bor noen timer med fly unna, så vi får ikke møtt hverandre før om tre uker.

Det jeg lurer på er om det er noen som har opplevd det samme som meg og hvordan det har gått når du har møtt denne personen. Jeg merker jeg er veldig nervøs når det gjelder dette møtet, spørsmål som dukker opp i hodet mitt er; hva om han eller jeg ikke innfrir forventningene og hva om kjemien kun var på nett? Dersom man har kjemi på nett, kan man forvente å ha det i virkeligheten også?

Begge er forresten nye på denne nett-dating-greien, så ingen av oss har møtt noen andre..

Har hatt det sånn flere ganger. Med to menn var det totalt feil ved møte. Med to andre prøvde jeg å se om det kom noen følelser etterhvert, noe det dessverre ikke gjorde, for dette var flotte menn. Siste gangen totalt klaff :)

Men klart, man kan sikkert ha flaks første gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veninne traff en fyr på nettet. Han virket veldig trivelig, og var flink til å snakke (eller skrive) for seg. Da de møttes var han så stotrete og sjenert at hun gav ham opp etter tre møter. Men de hadde heller ikke så mye kjemi seg i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veninne traff en fyr på nettet. Han virket veldig trivelig, og var flink til å snakke (eller skrive) for seg. Da de møttes var han så stotrete og sjenert at hun gav ham opp etter tre møter. Men de hadde heller ikke så mye kjemi seg i mellom.

Ja, for å være sjenert som mann er jo drepen. Bedre da å være kriminell eller noe, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! Godt å høre at det i noen tilfeller faktisk kan klaffe :) Nei, jeg har ikke pratet med han på telefon enda, litt pinlig å innrømme, men har kun chattet med han i en uke :) Men det var kanskje ikke så dumt forslag, selv om jeg kjenner at magen knyter seg bare ved tanken :sjenert: Huff, Kan kanskje bli litt pinlig på første møte i og med at begge er litt sjenert med det første, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt feil ved møte dessverre. Var kjempekjemi med flere på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mulig å oppleve god kjemi med noen på nett, jeg har selv opplevd det - og han er i dag kjæresten min. For vår del så opplevde vi å ha enda bedre kjemi da vi møttes irl enn vi hadde over nett. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å være sjenert som mann er jo drepen. Bedre da å være kriminell eller noe, ikke sant?

Det sa jeg ikke. Man kan helt sikkert ha kjempekjemi med en søt sjenert fyr fra nettet, men for henne funket det ikke selv om de hadde kjemi på nettet, sånn er det bare. Kan jo være en sjenert kriminell også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt ham så fort som mulig! Jeg har også opplevd begge deler. Og har kjempegode erfaringer, men han som jeg skrev med i et halvt år før jeg endelig møtte, og var helt sikker på at han var mannen i mitt liv FØR jeg møtte ham, men åh det var feil - den erfaringen skulle jeg gjerne vært uten. For en røre det ble!

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Trodde virkelig ikke det var mulig å ha kjemi med noen på nett, men med kjæresten min hadde jeg det til gangs :)

Vi fant tonen med en gang, og skravlet på msn i timevis. Også var det jammen enda bedre kjemi da vi møttes, og om bare noen uker blir vi samboere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også var det jammen enda bedre kjemi da vi møttes, og om bare noen uker blir vi samboere :nigo:

Når flytter dere sammen, om det er greit å spørre? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Når flytter dere sammen, om det er greit å spørre? =)

Helt greit å spørre :) Vi blir samboere i løpet av romjula. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker til å ha så godt vett at utsiktene deres må være veldig gode. Lykke til ønsker jeg dere da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må si jeg er mer positivt innstilt til møtet nå ja :rødme:

Prøv bare å roe forventningene bittelitt, så blir ikke fallhøyden så stor. Det lærte jeg etterhvert iallefall.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månedsskiftet januar/februar. Har funnet leilighet, og skrevet kontrakt. Nå trenger jeg bare å finne ut hvordan jeg skal få flyttelasset avgårde billigst mulig. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Du virker til å ha så godt vett at utsiktene deres må være veldig gode. Lykke til ønsker jeg dere da! :)

Så hyggelig sagt da! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...