Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Det forteller amerikanske forskere i ny studie. http://www.nettavisen.no/dyr/article2764164.ece Kanskje på tide å slutte og tro at barne ditt er så spesielt. Med tanke på at en hund er smartere en barne ditt.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hunden min er sikkert smartere enn deg også.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Hunden min er sikkert smartere enn deg også. Gratulerer du har akkurat kommet med tidens dårligste forsøk på og fornære noen.
Harlekin Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Det forteller amerikanske forskere i ny studie. http://www.nettavisen.no/dyr/article2764164.ece Kanskje på tide å slutte og tro at barne ditt er så spesielt. Med tanke på at en hund er smartere en barne ditt. Si "like smart som en toåring", så gjengir du forskerne riktig.
Gjest kenneth Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Gratulerer du har akkurat kommet med tidens dårligste forsøk på og fornære noen.Jeg heller mer til teorien om at trådstarter stikker av gårde med den premien. En forutsetning for å starte en "dumming-/smartingtråd", burde være at man ikke befinner seg i den labre enden av skalaen. Men jeg antar det er vanskelig for evneveike å innse at de er nettopp det. Sånn blir det mange tragiske tråder av.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg heller mer til teorien om at trådstarter stikker av gårde med den premien. En forutsetning for å starte en "dumming-/smartingtråd", burde være at man ikke befinner seg i den labre enden av skalaen. Men jeg antar det er vanskelig for evneveike å innse at de er nettopp det. Sånn blir det mange tragiske tråder av. Og ikke minst tragiske svar. Det er alltid like hysterisk morsomt å se narsissistiske fjols skyte selv i foten.
Gjest kenneth Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Og ikke minst tragiske svar. Det er alltid like hysterisk morsomt å se narsissistiske fjols skyte selv i foten.Du glemte latter-smileyen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 stakkars folk, la de nå ha det litt morro med tråden sin.
Gjest Frutella Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Bikkja mi er smartere enn eksen min i alle fall. Unger har jeg ikke så jeg har ikke noe å sammenligne med der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå