Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Begynner å lure noen ganger.. Leser her om jenter som allrede planlegger hva de skal ha på seg på nyttårsaften..planlegger bryllup årevis i forkant, gjerne lenge før de har noen mann på kroken.. Jeg er ikke særlig glad i smykker, blomster, dill og dall. Hater å pynte meg, iallefall i kjole. Av utseende er jeg veldig feminin. Er overhode ikke huslig, men glad i å lage mat. Ikke glad i hvitvin og drinker, her går det i ren sprit og øl, ikke noe søtt skvip takk. Har god stedsans, men såder på lukeparkering Får stadig aha-opplevelse når noen kommer med typiske "mannekarakteristikker". Ikke er jeg lesbisk engang.
Gjest Marlo Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Haha, noen ganger skulle jeg trodd at jeg var født med feil kjønn. Kjører vogntog, elsker å spille online spill (ja der er det flere jenter på banen da, men ingen når jeg startet), ikke særlig huslig av meg, men får ting gjort, vil gjerne ha sex ofte, har ingenting imot å sitte å se på bilmekking på TV hele dagen. Sminker meg så og si aldri, barberer beina og armhulene så sjeldent jeg kan, trives best litt møkkete etter å ha vært på fisketur i et par døgn. Hva jeg skal ha på meg på nyttårsaften spiller da ingen rolle, jeg finner nok noe i skapet. Finner frem til dit jeg skal når jeg skal dit, tar en utfordring på strak arm. Fiser mens samboeren min er hjemme, tisser mens baderomsdøra er åpen og piller meg i nesa når det trengs. Av de jentene jeg prater med, så finner jeg absolutt ingenting felles med dem. Får fnatt av å prate sminke og gutter. Henger derfor så og si alltid med gutter, har alltid vært sånn.
Gjest Gaby Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Sminker meg så og si aldri, barberer beina og armhulene så sjeldent jeg kan, trives best litt møkkete etter å ha vært på fisketur i et par døgn. Fiser mens samboeren min er hjemme, tisser mens baderomsdøra er åpen og piller meg i nesa når det trengs. Lekkert...
Gjest Gjest_Transelise_* Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg skulle vert jente. Liker meg best i kjoler og foretrekker femi syssler
Gjest Sancha Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 (endret) feminimitet er ikke bare utseendet. Og hvertFALL ikke bare barbering! Endret 28. november 2009 av Sancha
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Begynner å lure noen ganger.. Leser her om jenter som allrede planlegger hva de skal ha på seg på nyttårsaften..planlegger bryllup årevis i forkant, gjerne lenge før de har noen mann på kroken.. Jeg er ikke særlig glad i smykker, blomster, dill og dall. Hater å pynte meg, iallefall i kjole. Av utseende er jeg veldig feminin. Er overhode ikke huslig, men glad i å lage mat. Ikke glad i hvitvin og drinker, her går det i ren sprit og øl, ikke noe søtt skvip takk. Har god stedsans, men såder på lukeparkering Får stadig aha-opplevelse når noen kommer med typiske "mannekarakteristikker". Ikke er jeg lesbisk engang. Kjenner meg litt igjen. Av det jeg leser om menns tankegang og følelseliv så tenker jeg av og til av jeg er mer lik en mann. Men jeg elsker å pynte og sminke meg og dolle meg opp. Liker også å lage mat. Er nok heller ikke så mye huslig. Elsker også alt søtt, søte drikker m.m. Er heller ikke lesbisk. Og jeg graver gjerne i jorda med bare nevene og kan gjerne bo i en strømløs hytte uten vann i mange dager.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Kjenner meg litt igjen. Av det jeg leser om menns tankegang og følelseliv så tenker jeg av og til av jeg er mer lik en mann. Men jeg elsker å pynte og sminke meg og dolle meg opp. Liker også å lage mat. Er nok heller ikke så mye huslig. Elsker også alt søtt, søte drikker m.m. Er heller ikke lesbisk. Og jeg graver gjerne i jorda med bare nevene og kan gjerne bo i en strømløs hytte uten vann i mange dager. Å være lesbisk har ingen ting med om man er feminin eller ikke. Man kan være akuratt som alle andre kvinner. Den eneste forskjellen er at man tenner på det samme kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Å være lesbisk har ingen ting med om man er feminin eller ikke. Man kan være akuratt som alle andre kvinner. Den eneste forskjellen er at man tenner på det samme kjønn. Det finnes da endel lesbiske kvinner som ser ut som menn!
Aravis Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Åh, jeg kjenner meg alt for godt igjen i innleggene her! Jeg har faktisk tenkt mange ganger over hvordan det må føles å være mann, fysisk og psykisk. Det er lokkende MEN jeg er ikke lesbisk (den mannlige kroppen er alt for vakker) og kunne aldri funnet på å bytte kjønn. Jeg har nesten bare mannlige venner, jeg trives best rundt dem og vi har så mye å snakke om. Sminkeprat, jente-"fester", klær og brazilian wax interesserer meg liksom ikke så mye. Jeg har alltid ønsket å møte en jentevenn som er slik, men det er få av oss føler jeg.
pittie Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Åh, jeg kjenner meg alt for godt igjen i innleggene her! Jeg har faktisk tenkt mange ganger over hvordan det må føles å være mann, fysisk og psykisk. Det er lokkende MEN jeg er ikke lesbisk (den mannlige kroppen er alt for vakker) og kunne aldri funnet på å bytte kjønn. Jeg har nesten bare mannlige venner, jeg trives best rundt dem og vi har så mye å snakke om. Sminkeprat, jente-"fester", klær og brazilian wax interesserer meg liksom ikke så mye. Jeg har alltid ønsket å møte en jentevenn som er slik, men det er få av oss føler jeg. Samme her. På den måten føler jeg meg litt unormal og som en outsider og, fordi jeg ikke har en jentegjeng. Ingen interesse av å ha en heller. Men en jentevenn eller to med samme interesser som meg hadde ikke gjort noen skade, selvom menn er mye enklere å forholde seg til.
Gjest mann 37 Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Haha, noen ganger skulle jeg trodd at jeg var født med feil kjønn. Kjører vogntog, elsker å spille online spill (ja der er det flere jenter på banen da, men ingen når jeg startet), ikke særlig huslig av meg, men får ting gjort, vil gjerne ha sex ofte, har ingenting imot å sitte å se på bilmekking på TV hele dagen. Sminker meg så og si aldri, barberer beina og armhulene så sjeldent jeg kan, trives best litt møkkete etter å ha vært på fisketur i et par døgn. Hva jeg skal ha på meg på nyttårsaften spiller da ingen rolle, jeg finner nok noe i skapet. Finner frem til dit jeg skal når jeg skal dit, tar en utfordring på strak arm. Fiser mens samboeren min er hjemme, tisser mens baderomsdøra er åpen og piller meg i nesa når det trengs. Av de jentene jeg prater med, så finner jeg absolutt ingenting felles med dem. Får fnatt av å prate sminke og gutter. Henger derfor så og si alltid med gutter, har alltid vært sånn. Greit å være rett fram men jeg tviler på om jeg kunne ha falt for deg noen gang, da må jeg nok i så fall bli homo først Offentlig fising og nesepilling er det liksom bare vi menn som får lov til, selv om ikke en gang vi egentlig har lov til det. Men det passer seg enda dårligere for damer å gjøre det. Men er det likestilling så er det likestilling, så jeg har ingen solide argumenter her mot deg. Lite lekkert bare.
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 Tror samboeren min (jente) hadde begynt å lure hvis jeg skulle hatt tilsvarende feminine interesser som noen av jentene i denne tråden har maskuline interesser... Hvis jeg som mann kun hadde drukket søte drinker, rødvin og champagne, aldri øl eller sprit. Aldri pillet meg i nesa eller sluppet en fis. Og sitti foran TV'n en hel dag og sett på mote- og kjendis gossip på E Channel eller hva det heter. Og kun lest bladet Elle...???
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 Tror samboeren min (jente) hadde begynt å lure hvis jeg skulle hatt tilsvarende feminine interesser som noen av jentene i denne tråden har maskuline interesser... Hvis jeg som mann kun hadde drukket søte drinker, rødvin og champagne, aldri øl eller sprit. Aldri pillet meg i nesa eller sluppet en fis. Og sitti foran TV'n en hel dag og sett på mote- og kjendis gossip på E Channel eller hva det heter. Og kun lest bladet Elle...??? eller sittet foran KG hele dagen
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #14 Skrevet 30. november 2009 Begynner å lure noen ganger.. Leser her om jenter som allrede planlegger hva de skal ha på seg på nyttårsaften..planlegger bryllup årevis i forkant, gjerne lenge før de har noen mann på kroken.. Jeg er ikke særlig glad i smykker, blomster, dill og dall. Hater å pynte meg, iallefall i kjole. Av utseende er jeg veldig feminin. Er overhode ikke huslig, men glad i å lage mat. Ikke glad i hvitvin og drinker, her går det i ren sprit og øl, ikke noe søtt skvip takk. Har god stedsans, men såder på lukeparkering Får stadig aha-opplevelse når noen kommer med typiske "mannekarakteristikker". Ikke er jeg lesbisk engang. Jeg vet ikke helt hva jeg er jeg.... Jeg er ikke opptatt av sminke og mote, men jeg liker å være feminin i framtoning... Jeg liker å ha det hyggelig her hjemme, men "dill og dall" passer ikke for meg... heldigvis for meg finnes det andre måter å skape hygge på. Jeg er gift, men jeg planla ikke bryllupet flere år i forveien... jeg begynte å planlegge (sammen med ham) da han fridde, to uker før vi giftet oss. Jeg drikker ikke alkohol, men da jeg drakk gikk det i hvitvin, eller vodka&cola... ingen mellomting. Stedssans har jeg til tusen, og jeg kan lukeparkere også... Raper, fiser og plukker nese når jeg er alene, men ikke når jeg er sammen med mannen min eller andre. Han fiser heller ikke offentlig! De fleste av oss er vel en mellomting mellom det stereotypiske maskuline, og det stereotypiske feminine... Jeg kjenner meg sjelden igjen når noen beskriver kvinner her inne, men jeg kjenner meg ikke igjen når de beskriver menn heller... og en av delene er jeg garantert! Jeg regner meg selv for å være feminin, men jeg er ikke stereotypen... det er det vel de færreste av oss som er!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå