Gå til innhold

Frøken Fe Fornyer seg

fairygirl

Anbefalte innlegg

Hepp!

Så var det jo plutselig tirsdag? :klø:

Vel, vel. Det er bare å brette opp ermene og jobbe på videre! Jeg tar et skippertak med arkivet vårt igjen, i tillegg til at jeg kommer til å rydde litt ekstra i heimen; linskapet trengs å bli bedre organisert nå. :gjeiper: Før bryllupet hadde vi en del gjester og da gikk det litt hardt utover håndkler og sengetøy, og anna rart, og vi har liksom ikke kommet helt i vater igjen med linskapet etter det... alt skulle liksom bli gjort så fort; rart hvor fort det da blir rot.. :fnise: Får bli idag.

Kunne godt a litt mer energi idag kjenner jeg. Får spise meg til det, tenker jeg. En god frukt smoothie til lunsj kanskje?

Ha en fin dag!

:kaffekopp:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjobing!

Innom og ønsker en fin tirsdag! Energien kommet på plass? Her er det litt mer enn passe hektisk, men heldigvis er det bare to drøye timer igjen. Lite motivasjon i dag, og føler jobben bare suger energi her.... Kjipt! Men men, får satse på at yoga kan hjelpe!

Lyst til å ta en shine på mine håndklær og sengetøy også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise: tror mine holder, enn så lenge. Kom ikke helt i mål, for jeg blir så lett distrahert :sjenert:

Gått en liten tur med voffene idag. Sånt gjør godt. Drikker vann med sitron nå på kvelden. Spist deilig, hjemmelaget spinatsuppe til middag. Gått litt i ring, men også vært noe målrettet. Phu. Satser på mer av det samme imorgen. Skal sløve litt med en bok og strikketøy nå.

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Idag blir nok en effektiv dag! :) Samme nivå som igår: mye å ta tak i både på hjemmekontoret og i heimen. Litt mer system, liksom. Lettere å rydde og sette ting på plass da. Når en vet hvor tingene "bor"...

Tror det blir fint vær idag, det er bra! :) Da blir det tur med voffene litt senere på dagen. Viktig idag; drikke vann jevnt gjennom hele dagen. Spise stor salat til lunsj.

Ha en fin dag!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Skal si du er effektiv om dagen! Så deilig!

Skulle gjerne hatt en dag eller fem hjemme jeg også, få gjort litt... Blir liksom bare litt stykkevis og delt føler jeg :sukk: Allerhelst vil jeg vinne masse i Lotto :ler:

Kos deg, nyt onsdagen (halvveis til helg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Roadrunner! :klem:

Du skal se at før du vet ordet av det, er du i god gjenge igjen. :)

Åååå, vinne masse i Lotto hadde vært digg!! :jepp:

Tenk på alt en kan bruke de pengene til ...

Hva ville vært dine tre første prioriteringer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Roadrunner! :klem:

Du skal se at før du vet ordet av det, er du i god gjenge igjen. :)

Åååå, vinne masse i Lotto hadde vært digg!! :jepp:

Tenk på alt en kan bruke de pengene til ...

Hva ville vært dine tre første prioriteringer? ;)

:ler:

Mine tre første prioriteringer?

La oss anta at det er snakk om 10 mill i potten da (må jo være NOE liksom, 1 mill er ikke nok til de store sprellene).

1. Gjeldfri eller ny bolig, ikke helt sikker

2. Ny bil (en til meg, og kanskje en eller to til mine foreldre?)

3. Studier på fulltid? I utlandet? Veldig usikker på dette punktet, men hadde vært fristende å slutte i jobben og ta studier på fulltid, kanskje kombinere med trenerstudier?

Hadde helt sikkert dryppet litt på nær familie og venner også, litt fine gaver eller hjulpet mine foreldre til å bli gjeldfrie (er ikke snakk om SÅ mye (i forhold til mine 10 mill), og hadde vært en STOR hjelp for de). Men er vanskelig å si hvordan jeg hadde prioritert. Gjeldfri er jo en drøm, men kanskje jeg hadde sett på muligheten for å få meg noe større? Hmm...

Deg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) !!

Ah. Å kunne studere på heltid, uten å måtte tenke på penger; det er luksus, ja. Da er en lotto-million eller to gode å ha ;):jepp::fnise:

JEPP, 10 mill. er en god begynnelse :ler:

Hmm :gjeiper:

1. Gjeldsfri - helt klart. Det gir så mye større frihet! :jepp:

2. En sabbatferie på 3 måneder med min kjære :rødme:

3. Oj! Dette ble vanskeligere enn jeg trodde egentlig...

Gaver til familie og venner; helt klart! Men jeg skulle jo ha mer enn nok igjen. Feriereise til utlandet for/sammen med brødrene mine ville være førsteprioritet der :) Lenge siden vi har vært på tur sammen slik. Savner det ...

3. Kanskje jeg skal gå for det erketypiske norske; skikkelig oppussing av hjem :ler: --- inkludert noen nye møbler :sjenert: Greie nok de vi har, men .. ja .. lotto og sånn :fnise:

Nei! Bygge hus sjøl, såklart! :danser: Så får vi det akkurat som vi vil ha det :danse: .. naturvennlig og sånt :jepp: ( tok litt tid før det gikk ordentlig opp for meg hvor mye penger vi snakker om her :dåne: )

Sabbatferien med Mannen ville inkludere retreats og kurser og slikt forresten. Elsker kurser! Spesielt intensive som går over en uke eller to; blir så godt kjent med andre, på en annerledes måte enn til hverdags. Spennende.

Ah. her strømmer idéene på; Dra på oppdagelsesferie i Sør-Amerika ... ( drømmer ) ... :skratte: ... lol, nei nå må jeg gi meg!

*skriver huskelapp; levere lottokupong snarest*

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie!!!

En laaaang ferie, fylle bag'en med kamera og minnekort og farte til alle kontinenter og bare kose seg. Safari i Afrika, galskap i USA, allverdens i Kina, rundreise i Australia, sløve dager i Karibien, kurs, opplevelser, og masse moro! Jeg er med! :kosteskaft:

*drømme*

Mens jeg venter på at millionene skal tikke inn, så koser jeg med med Luksusfellen :ler: Snakk om å rote til økonomien for seg selv! TO Disney-servise?? Over 400.000 i inkasso?? Herregud...

*tipser fairy om muligheten for 10 ukers kupong, det duger!*

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie!!!

En laaaang ferie, fylle bag'en med kamera og minnekort og farte til alle kontinenter og bare kose seg. Safari i Afrika, galskap i USA, allverdens i Kina, rundreise i Australia, sløve dager i Karibien, kurs, opplevelser, og masse moro! Jeg er med! :kosteskaft:

*drømme*

:hoppe: Yeeeha!! Her skal vi fly rundt Moder Jord, du! :kosteskaft: :kosteskaft: :ler:

Mens jeg venter på at millionene skal tikke inn, så koser jeg med med Luksusfellen :ler: Snakk om å rote til økonomien for seg selv! TO Disney-servise?? Over 400.000 i inkasso?? Herregud...

:overrasket: :dåne: Her skorter det litt på virkelighetsoppfatning ja ... ( vi derimot er realistiske, feks vet vi jo at det er uendelig mye større sjanse å vinne i lotto når man faktisk leverer en kupong, enn når man ikke gjør det! :Nikke: )

*tipser fairy om muligheten for 10 ukers kupong, det duger!*

:) Ah!! :jepp: Høres ypperlig ut!

*noterer 10 ukers-tipset fra RR*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Ops :gjeiper: ... ble så opptatt med å kommentere og mimre i Suzy sin bok at jeg glemte å skrive i min egen :ler:

Var trøtt jeg også idag gitt :klø: .. må være noe som går :fnise:

Men nå har formen slått til og jeg får vel en travel ettermiddag tenker jeg. ( og all praten om oppussing har fått meg til å tenke på de nye dekorasjonene som skulle henges opp på den ( relativt ) nymalte veggen. ( Malt av mamma, seff :fnise: )

På planen? Vet sannelig ikke .. ting går litt i ett og i det samme denne uka, synes jeg :gjeiper: Tror vi får ta oss en lengre tur ut i helgen jeg, får å klarne hodet litt! :jepp: ... pakke med en god nistepakke og godt drikke! :jepp:

*husk å nevne for mannen at jeg har lagt planer for ham* :ler:

Nei, er det noen som trenger mer :kaffekopp: nå, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

Endelig er det under en time igjen av dagen! Og i morra er det FREDAG :danser:

Lett hodepine, ganske trøtt, litt støl og veldig klar for å komme seg avsted :ler: Kjapp status fra denne kanten!

*glir tilbake i 10-mill drømmen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til RR

Blir godt med yoga da, håper jeg :jepp:

*glir tilbake i 10-mill drømmen*

:danser: Aaah. Der er det godt å være, ja! :danser:

*drømmer seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :goodbye:

Inatt sov jeg godt, gitt! :) Våknet blid og fornøyd. Og været er pent ute. Dette blir en bra dag :jepp: og jammen er det FREDAG!! :danse:

Voffene ville ha ekstra kos idag :) .. de er så artige når de blir sånn :rødme:

Blir mye jobb på oss idag, men jeg skal nå passe på å nyte den likevel :hoppe:

Og nå er det tid for en :kaffekopp: på morgenkvisten. Ønsker dere en god dag!!

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og kosedag med mannen :rødme:

Vi jobber litt begge to også, men dette går jo heldigvis an å kombinere med kvalitetstid ( som det så fint heter ) :)

Akkurat nå er han på kjøkkenet og lager sin "verdenskjente omelett" :fnise: snille mannen!

:kaffekopp: for de som trenger det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med kvalitetstid! :strix:

Jobbing på meg i helga også, men får da kost meg litt innimellom :)

Nyt helgen videre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Fuggel'n! :klem:

Og fint at du fant tid til å kose deg iløpet av dagen du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen idag går saaaakte :gjeiper: ... men så er det jo hviledag også, da, søndag. Og palmesøndag au :)

Men jobber nå litt med skrivinga mi; koser meg. så skal Mannen og jeg gå ut en tur etterpå. blir fint! :jepp:

Ha en fortsatt fin palmesøndag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det dager som går sent? Annet enn akkurat de timene man er på jobb?

Her føler jeg helga har forsvunnet i et innoverpust... Men jeg har jobbet masse, kjørt noen mil, kosa meg med god mat og hyggelig selskap i dåp, og fått brukt litt penger på lørdagen. Så ikke helgalt! Og om to dager er det påskeferie! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

:fnise: vel de to siste dagene har iallefall gått meeeget raskt :jepp: Er så gøy å jobbe med venninna mi :klemmer:

Men nå nærmer det seg feriedager med stormskritt! Venninna mi har dratt på hytta med familien, og vi skal til mamma på hytta imorgen. Det blir fint :jepp:

GOD PÅSKE!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...