fairygirl Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 7. mars 2010 Hmmmm ... "Frøken Fe" passer liksom ikke lenger, men hva skal denne tråden hete da? :klø: Tenker fælt. Har fortsatt fornyelsesprojekter på gang; jobbmessig, husmessig og personlig. Er igrunnen ganske fornøyd med vekta de siste ukene. Gikk opp bare 1 kilo før bryllupet til tross for mye besøk, mye å gjøre og lite trening. Og en kilo opp første uka etter bryllupet pga høy kosfaktor ... men nå merker jeg at jeg vil inn på gode spor igjen, for nå skeier jeg ut av de gale grunnene. Blir tung og trøtt. Starter på ny frisk til uka; 15 minutter styrke og 15 minutter intervall. Drikke minst 2 liter vann. Spise en stor salat hver dag; dvs bli flinkere til å lage meg en god lunsj, og la det bli hovedmåltidet de dagene det går. Husmessig; fortsette der jeg slapp i februar: ta rom for rom og kaste / gi bort / finne fast plass til alt. Tenke etter hvordan jeg kan pynte opp enkelte av veggene og gå på "skattejakt". Jobbmessig; jeg har blitt invitert av ei god venninne å jobbe sammen med henne i hennes nye prosjekt. Nettbasert. Jeg kan bidra så lite eller så mye jeg vil. Høres spennende ut og gleder meg til å ta fatt. I første omgang skal jeg være språkmessig konsulent ( engelsk ) på det hun allerede har skrevet osv. Deretter skal jeg bidra som gjesteskribent. Gleder meg til det! Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 11. mars 2010 Phu, :gjeiper: tok litt tid å lande etter bryllupet og komme igang Personlig: - spist stor salat flere dager denne uka. - trent de første 15 minutters styrke idag. Går tilbake til basistreningen en stund, for å sikre meg at jeg er motivert til å gjøre den hver eneste dag ut mars. Husmessig: - intet å melde Neida. Har fått vasket ordentlig rundt på alle gulv. Skal ta tak idag og kaste / sortere ting i 15 minutter. Dessuten gyve løs på den store skittentøykurven etter mini-bryllupsreisen. Jobbmessig: - Kladde den første artikkelen, tenker jeg :gjeiper: - arkivere en del for firmaet vårt. Ha en fin tordag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 12. mars 2010 Hurra, jeg har fått meg pulsklokke!! Jeg droppet intervaltrening igår ... er ikke alltid like motivert når jeg ikke vet hvor mye jeg egentlig tar i *liker å vite* ... og så kom jammen pulsklokka mi i posten!! Jeg har "vunnet" den via et treningssoftware jeg bruker. Hurra hurra Så jeg brukte kvelden igår til å bli kjent med den, og idag innviet jeg den . På styrketreningstingen vel å merke; ville se hvordan jeg trente. Men senere idag blir det intervalltrening Drakk endel vann igår, håper å gjøre det samme idag. Ble stor salat også. opprydding forsvant i pulsklokketesting Ny dag nye muligheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 12. mars 2010 #104 Del Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer med overstått bryllup, syns du den store dagen gikk bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 13. mars 2010 Tusen takk, Supra!! Det ble en eventyrlig dag fra start til mål! Og jeg tror hemmeligheten vår var at vi husket at det er menneskene tilstede; oss sjøl, vår familie og gode venner, som gjør det til en fest!! Vi planla det vi kunne og så lot vi det hele bare stå til; improviserte når det trengtes og tenkte hele tiden at dette er dagen vi skal ha det GØY!! Vi ble også flinkere og flinkere til å delegere når det var behov for det. Vi smilte hele den lange lange dagen og våknet veldig veldig fornøyd til frokost neste dag! Forøvrig hadde vi også seremoni og fest på samme sted -- funket veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. mars 2010 #106 Del Skrevet 15. mars 2010 Tjobing! Gratulerer så mye!!! SÅ glad for å høre at dere hadde en perfekt helg! Frøken Fe har blitt Fru Fe Kommer sterkere tilbake med kommentarer, må bare få hodet litt i vater først! Trengs innskjerpinger her også nå.. Vekta har ruslet opp, men så har sannelig jenta kosa seg glugg i hjel også! Vel verdt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #107 Del Skrevet 15. mars 2010 Tusen Takk, fuggel'n!! Og så fint å se deg her i bøkene våre igjen! Å kose seg glugg ihjel er fint Da er det lettere å skjerpe seg etterpå også, synes jeg --- mer energi og pågangsmot! Ønsker deg fin-fine vår- og treningsdager framover! Idag er første offisielle dagen min for ny treningsrunde. Både intervall og styrke. Vann. Salat. Jeg vil gjøre dette hver dag ut mars. Hatt noen fine kjærestedager med Mannen :rødme: Men nuh er vi tilbake i faste former en stund framover, så da er det bare å komme igang En står her for de som måtte trenge det idag, en mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 16. mars 2010 Tjolahopp!! Full av energi idag Og har klatret ned fra +2 til +1 på vekta iforhold til ticker-vekten min ( tickervekten går aldri *opp* igjen, her holdes fokus kun på nedgang ) En kilo til, så er jeg der jeg var en uke før bryllupet og kan fortsette den reelle nedgangen Uhm .. selv om jeg vel strengt tatt er +1.5 akkurat idaaaag da etter uhorvelig mengder med goood kaffe med fløte sent igårkveld, for å holde meg fokusert på en oppgave jeg ville ha ferdig ( og jeg som egentlig ikke drikker kaffe en gang )... men satser på at de ekstra 0.5 er høøøyst midlertidig Skal ha en veldig aktiv dag idag på alle fronter, så her er det bare å gyve løs! Ha en god 2.dag-i-uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. mars 2010 #109 Del Skrevet 16. mars 2010 Flink du er!!! Her snakker vi ikke om vekt i det hele tatt, før om en uke eller tre Mye morsommere å snakke om ferien Men jeg har innsett at etter en lang ferie, bør man ha en ny ferie for å komme i vater... Godt det går mot helg! fra en ikke-kaffe-drikker til en nesten-ikke-kaffe-drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 16. mars 2010 Takk Og takk for den virtuelle ! ( egentlig bør jeg være helt avholds som deg, for jeg blir ganske hyper av kaffen, - bare spør Mannen ) Hehe, det er sant ja, RR! Vi trenger som oftest en ferie etter ferien ... rart :klø: ... Og fortell gjerne mer om ferien din - for den hørtes helt suuper ut!! Håper du blir frisk og fin "in no time" *Ok. Tilbake til oppgavene :gjeiper:* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mars 2010 #111 Del Skrevet 17. mars 2010 Back! (igjen...) Satser på at onsdagen blir en mye bedre dag enn tirsdagen. Rett og slett! Fremdeles et godt stykke unna lavkarbokosthold, men jobber stadig med saken. Bør helst ta en ting av gangen kjenner jeg, men utålmodigheten sier at jeg bør gjøre alt på en gang. Så da blir det litt halvveis av alt. Må i alle fall komme igang med vanndrikkingen igjen i dag (hvor er disse bassengfolkene som gikk rundt og spurte om vi ville ha noe å drikke??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 17. mars 2010 Ååååå, det hadde vært noe! Vannservering gjennom hele dagen Men akkurat nå er jeg lei meg Idag fant vi den ene hunden vår død ... han ble 9 år. Hvil i fred store, myke venn :rødme: --- Stakkars bestevennen hans; han så ut til å ville at vi skulle vekke ham, men det kunne vi jo ikke. Og nå ligger han her så ensom. De to lå alltid så fint og tett inntil hverandre. Nå håper jeg en av de to andre hundene våre, helst den store, vil komme til å krype inntil ham, så det ikke blir altfor rart for ham. De to var uadskillelige i alle de 9 årene min kjære har hatt dem. Og jeg ble ordentlig glad i villbassen vår i de snart 4 årene jeg fikk gleden av å kjenne voffen. Snille fine voffen Igår satte han seg ved siden av meg så fint, så ut til å be om å bli klappet og så på meg med de fine kloke øynene sine... så glad jeg fikk klappet ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mars 2010 #113 Del Skrevet 17. mars 2010 Så trist! Hadde han bare sovnet inn i løpet av natten? Uansett godt at dere har fått mange fine år sammen, og at dere fikk en fin stund sammen i går! Hva slags rase var det? Har dere mange hunder? Jeg har selv vokst opp med hund, og det var helt ufattelig trist den dagen livet hans tok slutt... Sender noen varme tanker og gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 17. mars 2010 Så trist! Hadde han bare sovnet inn i løpet av natten? Uansett godt at dere har fått mange fine år sammen, og at dere fikk en fin stund sammen i går! Hva slags rase var det? Har dere mange hunder? Jeg har selv vokst opp med hund, og det var helt ufattelig trist den dagen livet hans tok slutt... Sender noen varme tanker og gode Tusen takk, RR -- godt med en klem nå Dessverre ble han utsatt for en ulykke. Men det gikk raskt. Vi hadde sett i det siste at han var begynt å få problemer med de bakerste beina sine ... og han som eeeelsket å løpe og gå på oppdagelsesferd!! Så sånn sett "valgte" han en exit som passet hans natur... Han var en blanding av Golden Retriever og ( hva vi tror er ) Sjæfer. Han pleide å *danse* i ring hver gang vi kom hjem eller når han skjønte at vi skulle på tur. Ingen kunne danse som han :rødme: Ja, jeg er veldig glad for den gode kosestunden igårkveld. Den var litt spesiell, og nå i ettertid er det godt å tenke på, for oss som er igjen. Vi skulle egentlig bare ha to hunder, men på ett eller annet vis har vi nå 4!?! Jeg vokste opp med både hund og katt og synes det er stas med disse dyrene Takk for de trøstende ordene, RR Siden du har hatt hund sjøl, forstår du jo litt ... og det er godt å dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mars 2010 #115 Del Skrevet 17. mars 2010 Sitter her med klump i halsen jeg... Blir jo en fantastisk venn og et herlig familiemedlem, og hos oss var han hele familiens øyensten. Bortskjemt, kosete og helt fantastisk. Det er godt at de ikke lider, men allikevel utfattelig trist. Tenker virkelig på deg, Fairygirl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 17. mars 2010 Sitter her med klump i halsen jeg... Blir jo en fantastisk venn og et herlig familiemedlem, og hos oss var han hele familiens øyensten. Bortskjemt, kosete og helt fantastisk. Det er godt at de ikke lider, men allikevel utfattelig trist. Tenker virkelig på deg, Fairygirl! Mmmm. Jeg ser litt på bilder idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. mars 2010 #117 Del Skrevet 18. mars 2010 Huff, det er ingen tvil om at man blir glad i disse pelsdottene som svinser rundt. Føler virkelig med deg, de blir jo som babyer disse herlige skapningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. mars 2010 #118 Del Skrevet 18. mars 2010 God morgen! Håper du får en bra torsdag, Fairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 19. mars 2010 Takk, jenter, for Vi har delt historier om voffen vår, og fant et fint hvilested for ham også... og nå går livet videre. Bestekompisen hans har blitt tatt godt vare på av de andre to hundene, så dette går seg nok til. Bare så rart å se ham uten han andre; de var aldri langt fra hverandre og lå alltid side om side når de hvilte seg :rødme: Til helgen skal vi på tur. Kose oss på ei hytte med mammaen min. Det blir stas! Skal kikke gjennom strikkesakene mine og ta med strikkepinner nummer 5 til henne Ha en fin helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. mars 2010 #120 Del Skrevet 19. mars 2010 Ha en fin helg du også, Fairy! Og kos dere skikkelig på hyttetur! Her skal det bli orden i leiligheten i helga, det trengs! Men først litt middag og en spinningøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå