fairygirl Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #561 Del Skrevet 2. desember 2010 Takk, RR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. desember 2010 #562 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei Sauen Så kos at du fikk tid til å se innom! Jeg har hatt problemer med å komme meg inn på KG sitt forum i flere dager nå, inntil i ettermiddag :gjeiper: Og nå er jeg bare raskt innom for å sjekke at alt er ved det normale igjen. Det er det heldigvis Kommer sterkere i helga står framme til de tørste Har ikke blitt så veldig mye tid på nett i det siste for meg. Men jeg håper og tror det snart blir roligere tider (evig optimist)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 7. desember 2010 Forrige uke forsvant i et stort hull full av deadlines, dumme nyheter, litt sykdom osv ... :gjeiper: hadde mine klassiske symptomer etter mye trening og god mat også; noe ukonsentrert kan man si Så jeg tok roligere dager og lå lengre om morran med Mannen istedet :rødme: og ellers tok jeg ting og tang litt pø om pø. Denne uka setter jeg igang rutinene sakte men sikkert, og neste uke vil jeg ha strukturerte notater på fremgangen igjen Ellers begynner huset å se litt julepyntet ut; vi tar de skrittene sakte men sikkert mot jul Næh og så rydder jeg litt i bokhyllene tror jeg ... har ikke noe skrivearbeid idag ser det ut som. Greit nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. desember 2010 #564 Del Skrevet 9. desember 2010 God morgen! Håper det er slutt på dumme nyheter og sykdom, og alt står bra til i heimen! er servert... Forøvrig 14 kalde her, og skikkelig winter wonderland -stemning ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #565 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Takk for og oppmuntring, fuggel'n Ja, virker som ting begynner å bli på stell igjen, og det er godt! Føler meg litt sløv om dagen, men det går seg vel til. Pleier det Har ihvertfall landet etter de hektiske skriveukene med opptil flere deadlines, og begynner så smått med etterarbeidet. Jeg gjør en liten øvelse eller to som trening igjen, og har funnet en ny vannflaske, så her begynner så smått trenings-ting også gå rette veien. Jeg kjøpte forøvrig en sånn ball å sitte på for et par uker siden, men så ble den litt for voldsomt behandlet av lekende barn og vips må jeg nok ha en ny Jaja. Ha en fin torsdag der ute settes fram ... EDIT: p.s. winter wonderland stemning hørtes ordentlig fiiiint ut Her er det sol men mye vind, så det er deiligst å sitte inne Endret 9. desember 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 13. desember 2010 lite inspirert til å skrive her inne for tiden ... har ikke så mye ro i meg ... kommer sterkere tilbake står framme til de som måtte fly innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 13. desember 2010 #567 Del Skrevet 13. desember 2010 tar en kopp jeg mens jeg reflekterer videre Håper det er en "god uro" du har... Tusen takk for kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. desember 2010 #568 Del Skrevet 14. desember 2010 Hjemme i fedrelandet igjen, og innom for å sjekke status. Håper alt er bra hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 24. desember 2010 #569 Del Skrevet 24. desember 2010 Håper du får en fin jul fairygirl.. God jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. desember 2010 #570 Del Skrevet 28. desember 2010 Fortsatt god jul!! Håper du har det superfantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. januar 2011 #571 Del Skrevet 5. januar 2011 Fairy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. januar 2011 #572 Del Skrevet 29. januar 2011 Lever du bare på facebook for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #573 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hei, jenter!! Nja, egentlig ikke det Vet ikke helt hva som har skjedd, men helt siden min 3 uker lange juleferie, har det blitt betydelig mindre nettliv på meg .. eller .. dvs .. etter jula fastet jeg i en uke for å rense opp litt og ikke minst bli litt klarere i hodet .. og etter slike faster hender det at mine gamle vaner blir litt snudd opp-ned på. Denne gangen har det skjedd at jeg er mye mindre på nett og har kuttet ut vin og øl sånn nærmest totalt Ditto med mannen. Hmmm ... trives igrunnen med det Men har jo savnet dere!! og har sakte men sikkert lest meg litt opp i dagbøkene deres, selv om det har tatt sin tid Lurer på hvorfor .. eller .. nææ Skal se om jeg ikke kan komme meg inn i en slags mini-KG-vane iallefall, for her inne er det så mange koselige mennesker står klart for de som stikker innom! Ha en fiiin fredda' !! Endret 11. februar 2011 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #574 Del Skrevet 19. februar 2011 Ok. etter at jeg leste at Fuggel'n satt i treningsklær imorgest og *ventet* på at treningsstudioet skulle åååpne, ja da tenkte jeg at jeg får jammen trene idag jeg også -- men -- har det blitt gjort? Nix, ikke enda Så da tenkte jeg at hvis jeg skrev det her at jeg skulle ja da kom jeg sikkert til å gjøre det SÅ .. da får vi se da Håper alle har en fin lørdag! Jeg surfer og hører på god musikk. Drikker litt varmt også. Og så hender det at husmor-genet dukker opp i noen minutter om gangen står framme til besøkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. februar 2011 #575 Del Skrevet 19. februar 2011 Kan stikke innom igjen senere i dag jeg vettu, og se om du har Kan informere om at det gir VELDIG god samvittighet etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #576 Del Skrevet 20. februar 2011 får ikke opp smileyene og dermed får ikke brukt den som viser at jeg synker ned i et hull Har nemlig ikke brukt den før så jeg aner ikke hva den heter. Men altså :gjeiper: jeg har begynt på et nytt skriveoppdrag, og det var såpass morsomt at jeg glemte å trene Men jeg har passet litt på maten denne uka, og vekta har vist et fint lite fall så jeg får vel være fornøyd med det. Selv om det strengt tatt er en sterkere og sprekere kropp jeg ønsker meg .. vil jo ikke smuldre bort .. Ha en fortsatt fin søndag! Manne og jeg skal snart ut og spise. Litt kos det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. mars 2011 #577 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvor er Fairy? heter forresten flau Alt bra hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. april 2011 #578 Del Skrevet 4. april 2011 litt mer jeg... Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 5. april 2011 Forfatter #579 Del Skrevet 5. april 2011 så hyggelig at du stikker innom, RR!! Jeg har mistet litt flyten i dette med dagbokskrivinga ... istedet har jeg en morgenskriverutine, og samtidig har jeg opprettet en ren treningsdagbok her på KG - Inspirert av Supra Så får vi se om jeg blir mer aktiv her igjen. Jeg trives med å vimse innom andre bøker, så en skal ikke se helt bort ifra at det skjer Treningsdagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 #580 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Må jo innom og hilse på, og se hvordan det går med fairy! Setter stor pris på de små besøkene i boka mi altså Koselig å se deg innom! Endret 5. april 2011 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå