Gå til innhold

Frøken Fe Fornyer seg

fairygirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra, RR! :jepp:

Dagens Status:

- tok en liten intervaljoggetur med voffene, og det var godt!

- laget en meget vellykket karrigryterett ikveld, og anser den som sunn :ler:

- valgte vekk en ostesmørbrød nummer to, og tok knekkebrød med avokado på istedet; stolt!

Morgendagens mål:

- trene i femten minutter før klokka 11

- drikke minst to liter vann helt fra morgenen av!

i tillegg til å fortsett trenden med gode middager og fine turer med hundene.

Dett var dett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God .. eh .. Morgen :klø: :fnise:

Stod opp for en stund siden da, men har liksom ikke kommet igang ordentlig med noen ting, utenom morgenrutinene i huset. hmmm .. knapt det, når jeg tenker meg om :ler:

Note to self; ikke sett tidspunkt for når trening MÅ bli gjort, for da går det visst galt :gjeiper: Men vann skal det bli nok av idag, tenker jeg :jepp:

Ha en god dag! Her er det hustrig, så jeg skal straks lage meg noe varmt å drikke :kaffekopp:

OG så får jeg komme igang med skrivinga mi; lang skrivedag idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag! :)

Gårsdagen tror jeg at jeg forbigår i stillhet :fnise:

Idag har ikke begynt særlig bedre :ler: bortsett fra at :hjerte: Mannen og jeg har hatt en fin og rolig lørdag morgen. Så får vi se om trenings- og arbeidslysten trenger seg på etterhvert. Har veldig lyst til å spise mat som sløver, men det vil jeg jo ikke ... får se om jeg finner noe fristende i fryseren; en smoothie med frossen bær feks hadde gjort seg! :jepp: OG mye bedre enn sløvemat. :ler:

Ha en fin lørdag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: fairygirl

Måtte jo innom og kikke hos deg når du hadde lagt igjen så fin hilsen til meg.

Har lest litt hos deg nå, og må si; DU ER JAMMEN FLINK :)

Skal bruke deg til inspirasjon jeg. Veggis blir jeg nok aldri, men her er masse og bruke til inspirasjon likevel..

Ha en flott lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sommersol!! :goodbye:

Så hyggelig at du stakk innom meg også. Og så flott at jeg kan være til inspirasjon. Det liker vi :jepp:

Ja, veggies passer ikke alle, og :hjerte: Mannen min er det heller ikke, men pussig nok spiser vi veggismåltider sammen 75% av tiden. De andre 25% steker eller koker han dyremat som han har ved siden av, eller oppi... jeg liker at vi kan gjøre det sånn :)

Idag ble det en liten joggetur med voffene og en skikkelig god, hjemmelaget smoothie med bananer og blåbær! :hoppe: Jeg er spesielt stolt av at jeg tok meg tid til å lage smoothien istedet for å gripe tak i en brødskive eller to. Forsatt ikke flink til å huske på å drikke vann, men det kommer seg. Ikveld har jeg ordnet med vannflasker allerede og satt i kjøleskapet, så får vi se om det gjør det hele enklere :) Resten av måltidene idag har også vørt akseptable i forhold til mine ambisjoner.

Åååå, nå kom kjærestemannen min med et glass rødvin til meg :rødme: jaja, en helt grei utskeielse på en søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

God morgen! Mandag igjen... :natti:

Håper helga har vært fin, og at du får en fin uke!

Øhhhø... Fremdeles i sommerferiemodus? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ... :sjenert: ... :ler:

Idag er jeg stolt! Jeg stod opp 6:15 bare fordi jeg ville, og trente mitt basis-styrkeprogram! :trene: Det er bare på 15 minutter, men du verden så godt det gjør å starte dagen slik! Dessuten drakk jeg masse vann den første timen, og fikk skrevet en god del innen klokka 9. :jepp: For et B-menneske som meg er det godt gjort :fnise:

Lunsjen bestod av en avokadosalat og knekkebrød. Jeg har en tendens til å bare spise 2 måltider om dagen og har enda ikke bestemt meg for om det er bra eller ikke. Jeg sitter mye og da føler jeg at jeg ikke har så mye behov for mat ...:klø: På den annen side så snakker man jo så mye om å holde forbrenningen oppe ... vi får se. Denne uka skal jeg iallefall bare spise når jeg føler behov for det. Mulig treninga vil ta seg av den forbrenningen :gjeiper:

Ellers ble det en kort tur med voffene idag, da den minste ikke er helt i slag, stakkars. Men regner med at det blir bedring iløpet av noen dager. Mistenker at det er noe han har spist ...

Jaja. Det var det jeg hadde å si på helsefronten :) Ellers trives jeg i hverdagen og akkurat nå sitter jeg og hører på a-ha mens jeg skriver ;)

:klemmer: og :kaffekopp: deles ut etter behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ellers trives jeg i hverdagen og akkurat nå sitter jeg og hører på a-ha mens jeg skriver ;)

:klemmer: og :kaffekopp: deles ut etter behov!

:strix:

LIKER musikkvalget ditt altså! :romeo:

Jeg må få over mer a-ha på mp3-spilleren, men blir visst ikke noe i dag...

Takker for både :klemmer: og :kaffekopp: gjør godt til en småfrossen skrott!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det musikkvalget kan du vel gå god for RR. :digge:

:hoppe: Jeg liker å glede en småfrossen fuggel :klem:

Hyggelig å se deg innm her, Skravla :goodbye: Håper det betyr at formen din stadig blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen igår var ikke så mye å :hoppe: for rent sunnhetsmessig. Men det ble da en liten tur med voffene og midddagen var en god grønnsaksrett. Men det ble brødskiver ellers ( sjelden kost for meg egentlig ) og det ble for lite vann. Og treninga ble stadig utsatt.

Idag blir det mye skriving og mye ordning av ting og tang, så jeg vet ikke helt hvordan det blir med helsefokus, men jeg skal iallefall passe på å drikke vann og spise en del frukt iløpet av dagen, så får jeg ta status ikveld.

Nuh :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knall, da ble jeg påminnet vanndrikkinga igjen! :ler:

Rene vannhullet den boka di jo :fnise:

Håper onsdagen blir fiiin! Jobber du? :sjokkert: Slutt på ferien? :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber? :overrasket: ... :klø: ... Jeg tror faktisk det? :gjeiper:

:fnise:

Iallefall idag! Så får vi se hva jeg bestemmer meg for imorgen :ler:

Godt jeg kan passe på ditt vannforbruk i det minste, da, Fuggel'n :nigo:

Må ha mer :kaffekopp: her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom boka di en tur, så jeg får sparket igang vanndrikkinga mi :ler: OG hilst på deg selvfølgelig :sjenert:

:kaffekopp::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Kos å se deg innom, RR :klem:

Idag var vi veldig tidlig opp av en eller annen grunn :klø:

Jeg har drukket dagens første vann :ler: og spist et eple. Så får vi se hva det blir med måltider etterhvert.

Idag blir en travel dag, faktisk. Ikke bare jobb, men å gjøre istand huset til overnattingsgjest som kommer til helgen. Blir første ordentlige overnattingsgjest i nyhuset :) og gjesterommet må gjørs klart. Det blir gøy :hoppe:

Næ, får vel ta meg en :kaffekopp: før jeg fortsetter. Litt overskyet idag, men tror det skal bli en fin dag lell.

en ekstra :kaffekopp: serveres til de som måtte dumpe innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

:hallo:

Du rakk å stikke innom før kaffen var klar :sjenert:

( litt treg med den, til tross for at jeg stod opp tidlig idag :fnise: )

Men her er den, så Sauen kan holde varmen! :kaffekopp:

Håper du får en fin dag idag! :klem:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...