Roadrunner Skrevet 4. september 2010 #461 Del Skrevet 4. september 2010 Kos dere masse i nytt hjem i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. september 2010 Forfatter #462 Del Skrevet 4. september 2010 Kos dere masse i nytt hjem i helga!! Tusen Takk, Fuggel'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2010 #463 Del Skrevet 5. september 2010 Håper dere kommer til å trives i det nye huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 5. september 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 5. september 2010 Håper dere kommer til å trives i det nye huset. Tusen takk, Sauen! Det tror jeg nok vi vil; det er ting vi vil savne fra gammel-huset, men andre faktorer veier fint opp --- litt spennende, selvfølgelig, med nye naboer og slike ting, men så langt virker det som et veldig greit sted å bo Vi har hatt en lett og god middag, og nå er det musikk og sløvings. Første helgen har vært fin den! Imorgen setter vi opp tempoet litt med å få alt på plass, og så tenker jeg at jeg rusler ned til butikken for første gang. Kjekt å kunne gå! Vet ikke hvor lang tid det tar da, så derfor rusleturen Håper alle har en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. september 2010 #465 Del Skrevet 6. september 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 6. september 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 6. september 2010 God Morgen, Bippe!! Og takk for --- ser ut som jeg trenger en del idag Akkurat som i det gamle rommet, får vi inn fin morgensol i soverommet vårt, heldigvis --- herlig måte å våkne på Det er så deilig å slippe vekkerklokke!! ( så sant det ikke er noe viktig vi *må* rekke, unngår vi den klokka så godt vi kan ) Foreløpig går det litt tregt her, men det går seg vel til Gleder meg til vi får alt på plass! -- vi hadde fått et godt og innarbeidet system i det andre huset, og litt rart å skulle begynne på *nytt* igjen :klø: Men Men Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 6. september 2010 Forfatter #467 Del Skrevet 6. september 2010 Idag fikk jeg gått en time i godt tempo til butikken. Herlig!! mannen hentet meg med bilen når jeg var ferdig med å handle. Så fikk jeg samlet sammen eskene litt, slik at rommene ser mer ferdige ut. Deilig!! Nå koser jeg meg med en kakao. Fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. september 2010 #468 Del Skrevet 7. september 2010 Fine kvelder liker vi! Min kveld bestod av alfor mye overtidsjobbing, og altfor mye plommer Men ellers ikke verst! er klar i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 7. september 2010 Forfatter #469 Del Skrevet 7. september 2010 Tusen takk, Bippe! *sluuurp* Det gjorde godt på en dag som dette Jeg var faktisk oppe klokka 06.30 idag og trente grunnstyrke --- ute var det hustrig og overskyet, så etterpå kravlet jeg iseng igjen ... og da klarte jo ikke Mannen å stå opp Fortsatt kaldt ute, så jeg tror dette blir en rolig innedag. Småpusling her og der. Jobbe litt med venninnefirmaet. Bake litt, kanskje? Og mye varmt å drikke Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2010 #470 Del Skrevet 8. september 2010 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 8. september 2010 Forfatter #471 Del Skrevet 8. september 2010 God "morgen", Sauen! Takk for Er litt uinspirert idag, så baker nå litt bananbrød Savner det oversiktlige gammelkjøkkenet mitt, men tenker at plasseringen av ting & tang kommer seg, etterhvert som vi bruker kjøkkenet og ser hva som faller naturlig Ellers blir det litt skriving og arkviring / admin i ettermiddag. Litt varmere ute idag enn igår, og det gjør alltid godt. Mindre vått også, så fikk hengt ut litt tøy Imorgen reiser vi forøvrig til byen og blir borte en uke, så jeg kommer vel tilbake mer inspirert da, tenker jeg Ha en fortsatt fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2010 #472 Del Skrevet 8. september 2010 Greit å reise bort en tur innimellom ja. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 8. september 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 8. september 2010 Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. september 2010 #474 Del Skrevet 9. september 2010 God tur til byen, Fairy! Kos dere, og så håper jeg du får masse energi og inspirasjon! Hvordan går det med venninnefirmaet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 9. september 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 9. september 2010 Takk, RR Vi har utsatt avgangen til helgen, for å rekke et møte i nærmiljøet imorgen, men det er greit. For da ble jeg nemlig inspirert til å gjøre en ekstra innsats idag Firmaet til venninnen min er fortsatt mer som en hobby å regne, men hun forventer større forandringer til neste år, senest. Det er ok for min del, for det er nok å gjøre i firmet til Mannen, hvis jeg vil. SÅ i høst skal jeg sette meg mere inn i selve produktene, i tillegg til admin-oppgavene. Artig å lære noe nytt! Nuh skal det bli godt med litt lunsj; Mannen har laget en skikkelig god avocado-salat! og så litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. september 2010 #476 Del Skrevet 13. september 2010 Håper dere koser dere i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. september 2010 #477 Del Skrevet 13. september 2010 Hvordan går det her i garden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. september 2010 #478 Del Skrevet 15. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. september 2010 #479 Del Skrevet 21. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. september 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 21. september 2010 Hjemme. Syk. Virus. Sengeliggende i fire dager. Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå