Gå til innhold

Frøken Fe Fornyer seg

fairygirl

Anbefalte innlegg

TIRSDAG 15. desember

4 regelmessige måltider: :jepp:

4 flasker vann::jepp:

intervalltrening: Ble masse bæring og styring i heimen

styrketrening: kremt. rockering :ler:

rusletur ute: :jepp:

Tok tak i heimen idag, og det var jammen trening god som noen, det!

Holdt tempoet oppe, med musikk, slik at det ble en slags økt utav det. :fnise:

Imorgen blir det en god del gjøremål som skal gjennomføres, inkludert å handle inn til jul og kjøpe presanger... stå opp litt tidligere for å trene kanskje ...:unsure:

Uansett! Bra dag idag og! :)

Sov godt der ute når det blir leggetid ;)

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dagen forsvant i juleshoppingens tegn :fnise:

Men er veldig fornøyd med alt det vi fikk unnagjort!

Ble et glass rødvin på kvelden for å feire alt som vi fikk i mål :)

Det vil bli en shoppingdag til, nærmere jul, for å kjøpe ferskvarer og litt smått som vi ikke fikk med oss idag. Men ellers gjenstår det igrunnen bare å få julepyntet huset :nisselue:

Imorgen er det en ny dag, med blanke ark og fargestifter til! :duskedame:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her har jeg ikke vært før!

Utrolig hyggelig å lese at du føler du kan finne inspirasjon inne hos meg - det hadde jeg aldri sett for meg.

Håper du har hatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Supramundane! så kos at du stikker innom! :hoppe:

Utrolig hyggelig å lese at du føler du kan finne inspirasjon inne hos meg - det hadde jeg aldri sett for meg.

Å, men se det. Det hindrer meg ikke å gjøre nettopp det! Din evne til å finne glede i hverdagslige hendelser er en gave! :jepp: Og dine ærlige spørsmål, og skildringer av livet med din kjære :rødme: er til å bli glad av! :strix:

Takk, jeg hadde en fin kveld!

Idag ble det en del andre ting å tenke på og ikke så mye fokus på mat og drikke. Men jeg fikk da drukket 2-3 vann og spist sånn nogenlunde jevnt gjennom dagen. Ikke trent. Gikk tur.:jepp: Ikke så aller verst igrunnen.

Imorgen vil jeg trene når jeg står opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Vimser innom og ser hvordan det går med feen :hug:

Høres ut som en bra dag i dag, selv om det kanskje ikke har vært det fokuset du har ønsket. Flink allikevel!! Er tross alt flest hverdager, og ikke alle dager man kan være 100% skjerpet. Men jeg er virkelig imponert over endringene du har gjort!

Håper du får en kjemepfin helg, og at du får litt tid til å slappe av og nyte julestemningen også!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Svanungen :klem:

Det er viktig det, å finne balansen! Synes du og Suzy er flinke til det; koser dere når det først blir utskeielser, og så går inn i den vante rytmen igjen. En kunst, det. :jepp:

De første ti dagene er jeg veldig førnøyd med! Fra og med idag blir det huset fullt av barn og julehøytiden nærmer seg med stormskritt!! Så fra nå av blir det større fokus på bevegelse, istedet for maten. Blir fort at jeg krøller meg opp i sofaen og skravler; det er jo så deilig! :jepp: Men jeg merker det i kroppen når jeg ikke har beveget meg nok, og spesielt har jeg likt intervalltreningen og rusleturene. Får se om jeg kan kombinere disse i tiden framover. Rockeringen har gitt meg et stort smil og støle magemuskler :fnise: Får se om ikke jeg kan alliere meg litt med de små!!

Deilig med helg :) Ønsker dere en fin helg!!

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Innom og ønsker en fin søndagskveld, og håper du har hatt en fin helg! :klem:

Balansegangen er viktig, absolutt. Ikke alltid like flink til sånt, men prøver virkelig å skjerpe meg. Nå er det jul, og kjenner motivasjonen ligger lagret langt bak i periferien for øyeblikket. Men 4.januar er det på'n igjen!

Synes du er veldig flink jeg, er jo en veldig bra forandring du har gjennomført! Og tusen takk for oppdateringen på PM'en!

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL, alle sammen!

Håper dere koser dere i disse dager :)

Jeg har hatt fine, rolige dager med familien og ser fram til å fortsatt kose meg med god mat, bøker, musikk og hyggelige samtaler. Og tur og lek :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

GODT NYTT ÅR!!

2010 vil bli et fabelaktig år!!!

Ønsker dere alle en super start på 2010 :)

Og måtte det fortsette slik måned etter måned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Godt nytt år, Fairygirl!

Hører mange sier at 2010 skal bli et knallår, så dette kan jo bare bli helt suverent! Ønsker deg alt godt, og gleder meg til å følge deg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år, Fairygirl!

Hører mange sier at 2010 skal bli et knallår, så dette kan jo bare bli helt suverent! Ønsker deg alt godt, og gleder meg til å følge deg videre! :klem:

Tusen Takk Svanungen :klem:

Ja, jeg hører *alle* sier det :jepp: så dette skal bli gøy!!

Kommer til å følge med deg også; spennende fase du er inne i nå :)

Ha en flott første arbeidsuke i 2010! :popcorn:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:lete:

Hvordan går det med deg, Fairygirl?

Ble så stille fra den kanten, så tenkte jeg fikk inn og se om jeg fant deg.. Håper alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at du stakk innom Svanungen :klem:

Har hatt noen hektiske dager med reising og praktiske ting som bare *må* gjennomføres, og når PCen i tillegg har vært treeeeeg, så ble det vanskelig med oppdatering gitt. Men merker at jeg har savnet det. Godt å få tankene ned på "papiret" her inne.

Nå blir det forhåpentligvis litt mer stabile dager, men viktig at jeg fortsatt holder tempoet litt oppe ... jaja, det hjelper jo på fokuset når jeg vet jeg ikke har for mye slingringsmonn. Fort gjort å surfe ..uhm .. mye .. her i KG feks :fnise:

Denne uka vil jeg også gå tilbake til det jeg begynte på med måltider og trening før nyttår. Ellers er ikke formen så verst! Merker forbrenningen min har blitt en del bedre siden eksperimentet mitt sist ...

Ha en fin dag Svanungen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så kos at dere stikker innom slik :strix:

Det gleder et fairy-hjerte! :jepp:

Jeg har lest meg opp hos dere også, og det er jammen spennende diskusjoner dere har hatt på gang :) Skal sette igjen spor etterhvert, tenker jeg :)

:klem: til dere beggo to, og håper dere har en fin dag!

og setter igjen litt :kaffekopp: til de som evt måtte stikke inoom boka mi!

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag :danse: !!

Rart med det; jeg må jobbe like hardt denne helgen som i uka som var; mye å henge fingrene i, men det gjør likom mindre fordi det er fredag! :hoppe:

Mandag blir min "1.januar" hva nye vaner angår. :jepp:

Kjekt at en kan liksom bare bestemme seg for det :fnise:

Begynte litt tregt idag og må strukturere meg litt tror jeg, for ikke å falle i fristelen til å henge meg opp i detaljer. Prioriteringer Prioriteringer! Phu :gjeiper:

:kaffekopp: Ha en fin dag!!

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Høres ut som om du har det hektisk!

Jobbe i helga? Usj... Godt du klarer å se på det på en bra måte! Fredag er det jo uansett :jepp:

Prioriteringer fikser du vettu!

Og en 1.januar til mandag er jo absolutt ikke dumt. Min 1.januar har blitt litt mindre streng enn jeg hadde tenkt, men det får heller være. Må prioritere litt annerledes, og da får det bare bli slik.

Nyt dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svanungen :goodbye:

Takk for empatien :jepp: --- endel er heldigvis både lystbetont og sjølvalgt, så det går jo bra. Må bare huske at det må gjøres, og spesielt siden samboeren og jeg jobber hjemmefra ... fort gjort å glemme seg til tider da :fnise: Skal jo liksom ikke være en vanlig helg. :sjenert:

Men idag er jeg GLAD!! :hoppe:

Jeg har villet følge et 1 timers treningsprogram, på DVD, men følte det var for tungt for meg og mistet stadig motivasjonen. Men idag fikk jeg den geniale idéen :lur: å dele den opp i segmenter. Hver gang det var vannpause, tok jeg en 15 minutters pause også, der jeg gjøv løs på en del av de "dette skulle jeg ha gjort for lenge siden" oppgavene. Og så gikk jeg tilbake til neste segment i treningsprogrammet. Og vips var både det ene og det andre gjort!! Fortsatt nok å henge fingrene i, men de derre "uffene" har det blitt færre av :gjeiper:

Dette skal jeg gjøre en stund framover, og sakte øke de små øktene til de blir færre og lengre, og til slutt få én lang økt! :danse:

Ha en fortreffelig lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Så bra med oppdeling av programmet! Da skal du se at du får en rask og fin formstigning, og plutselig kjører du programmet i en økt. Smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...