fairygirl Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Trent idag og Husker fortsatt ikke så godt å drikke vann :gjeiper: Gjør admin og forefallende arbeid i huset Og det er Endret 22. juli 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. juli 2010 #342 Del Skrevet 22. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 23. juli 2010 RR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Litt treg start idag :gjeiper: Men håper jeg får inn treningsøkta idag også. Merker den godt på energinivået, selv om den også gjør det vanskeligere å legge seg i tide Blir iallefall mer fokusert, merker jeg, og det er bra! Matbevisstheten kommer og går, men det blir uansett ikke de store utskeielsene annet enn en pizza eller pasta iblant. Sukker ser jeg yhyre sjelden, ditto med kunstige søtstoffer. Jeg er nok litt hekta, sånn eegentlig egentlig, men KjæresteMannen er en fin korreks Det er godt når vi begge har samme sunnhetsfilosofi :rødme: Forskjellen er at jeg er flinkere til å bevege meg og han er flinkere til å holde seg unna de åpenbare usunne matingrediensene .. så da utfyller vi hverandre fint Nei, får vel se til å komme igang her Endret 23. juli 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. juli 2010 #345 Del Skrevet 25. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 25. juli 2010 Sauen!! Hyggelig at du har tatt turen innom!! Du er velkommen igjen nårsomhelst! Jeg skulle liksom gjøre så mye idag jeg, så kom jeg på at det tross alt er søndag, og hviledagen skal man da vitterligen holde hellig Så det har blitt mest kos, og nå sitter jeg oppe og hører på musikk og leser ting og tang som fanger min interesse her og nuh. Digg. Til uken blir det en annen dans, så jeg får nyte denne roen mens jeg kan. Eller altså, det er jo helt opp til meg hva jeg vil gjøre, og jeg har altså bestemt meg for å få mye gjort Ha en god søndagskveld der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juli 2010 #347 Del Skrevet 25. juli 2010 Innom igjen og hilser på! Flink du er som 1. holder hvile dagen hellig 2. får trent i disse ferietider 3. har bestemt deg for å gjøre masse til uka 4. vimser rundt på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 25. juli 2010 Liker spesielt #4 på lista di godt å se deg innom , RR Kos deg masse videre i ferien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. juli 2010 #349 Del Skrevet 26. juli 2010 Veldig viktige punkt alle de fire du lister opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Det er jammen hyggelig med oppmuntring i boka må jeg si Så da gjorde jeg såklart noe idag før jeg kom inn igjen for å "avgi rapport" Var litt treg i morgest men bestemte meg for å jobbe 15 minutter om gangen, og jammen fikk jeg ikke satt på maskiner med tøy, og hengt dem på utestativet, og ellers brettet sammen og lagt bort annet tøy som hadde hopet seg litt opp. Jeg fikk laget meg grønnsaksjuice til å vare hele dagen også og ellers ryddet på soverommet og vasket litt over badene. Når det gjelder jobbrelaterte ting har jeg ikke kommet så langt enda Men turen med voffene er unnagjort Igrunnen ganske fornøyd! Ikke sikkert jeg får lyst til å trene noe særlig idag, men kan hende jeg tøyer litt? :gjeiper: til den som stikker innom Endret 26. juli 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. juli 2010 #351 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har gått nærmere 8 timer i Dyreparken i dag, kan jeg skrive det på "treningskontoen"? Mye stopp, lavt tempo og is/snop underveis, men veldig fin dag! Ser ut til at mandagen din også har vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har gått nærmere 8 timer i Dyreparken i dag, kan jeg skrive det på "treningskontoen"? Mye stopp, lavt tempo og is/snop underveis, men veldig fin dag! Ser ut til at mandagen din også har vært bra Nesten 8 timer i dyreparken kan helt klart godskrives treningskontoen ( og sommerisen kan godskrives sommerkoskontoen. Viktig den og ) Ble bare en superminiuttøyning igår og ellers bestod kvelden av PC-krøll og kjærestekos Idag tror jeg faktisk at jeg har vært effektiv, selv om det ikke akkurat føles helt slik :klø: Får vel vente til kvelden og gjøre opp status da Ha en fin tirsdag der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 28. juli 2010 Nei. Onsdag har bare vært en rar dag. Så nå tar jeg meg et glass rødvin og hører på musikk til gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juli 2010 #354 Del Skrevet 29. juli 2010 Rare dager er helt normalt innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 29. juli 2010 Det har du helt rett i, Roadrunner Ikke alltid like lett å huske på det Hatt en fin gåtur med voffene og ellers gjort forefallende arbeid i heimen. Er nok i litt sløv feriemodus, men det er lov har jeg skjønt Ikke så mye annen trening enn gåtur idag, men jeg har nå fått tatt opp lyden til treningsdvden min og fått det overført til min iPod; - det skal bli spennende å prøve det ut imorgen! Føler meg mer fri når jeg ikke trenger å glane på en DVD; står mer friere til å utføre øvelsene andre steder enn der det er stikkontakt liksom ( vet jeg trenger veiledning, for ellers slurver jeg, har jeg merket ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. juli 2010 #356 Del Skrevet 30. juli 2010 Litt sløve dager er lov vettu! Hvor lang "ferie" har du? Ei uke til? Eller? Tjihi! Skal snart møte ei god venninne i byen, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #357 Del Skrevet 30. juli 2010 Thihi Jeg tenker vi sier fram til 1.august. Tror jeg trenger det faktisk.. August vil nemlig bli hektisk, da er det mye som står på programmet Kos deg ute med venninne, RR! Her er det og på gang, så får vi vel se om det blir litt rydding etterhvert I allefall skal jeg henge ut litt klesvask og brette sammen det som er tørt Setter fram litt til de som måtte trenge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 31. juli 2010 treningsprogram på MP3 funker veldig bra . . Iallefall så lenge jeg husker selve øvelsen Igår tenkte jeg at jeg skulle se hvor langt jeg kom forbi min sedvanlige 15 minutters sekvens, men det ble bare to øvelser gitt Ja ja, litt mer hver gang vil jo også hjelpe på, så jeg studerte neste øvelse på DVDen igår ettermiddag og skal jeg se om jeg får den til utenatt idag Men først skal jeg ut i med en Ha en aldeles strålende lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. juli 2010 #359 Del Skrevet 31. juli 2010 1.august kommer brått altså, du vet det? I morra! Flink du er med treninga! Bøyer meg i støvet jeg altså! Må psyke meg opp og komme igang om ei drøy uke jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 31. juli 2010 1.august kommer brått altså, du vet det? I morra! -- og her som jeg syntes juli gikk så sakte sløvt å fint :klø: Jaja, sikker like greit! Før jeg blir for vant til dette Lettere å sette pris på det på denne måten Det går forbausende lett med treninga, idag fikk jeg gjort de fire neste øvelsene etter min standard 15min Det som er utfordringen er å gjøre god bruk av den ekstra energien, eller så bare fester jeg den bort eller er oppe til laaangt på natt Ha en fortsatt fin og sløv lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå