fairygirl Skrevet 21. april 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 21. april 2010 Tusen Takk, Biip Jeg er mest fornøyd over hvor fokusert jeg har klart å være; og tatt meg tida til det ekstra mini-øyeblikket som trengs for å ta de gode valgene Idag merker jeg at jeg har vært *på hugget* og kjenner jeg trenger litt ro, så frokosten ble av en enklere variant. Men ellers har morgenen gått helt etter planen gjøremålsmessig Så da er det vel bare å brette opp ermene og fortsette i samme stil :gjeiper: Men først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. april 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 21. april 2010 jaja, så satte arbeidet i huset en stopper for flere av planene mine. Ble for støvete rett og slett :gjeiper: Men har ikke vært så verst likevel, og det å trene mine 2*15 minutter har gått greit i dag også. Styrke tidlig på morgenen, og intervaller med voffene på ettermiddagen. Fortsatt litt igjen av kvelden til å nå flere mål. Når det gjelder prosjektene i huset måtte jeg altså improvisere, og jeg tok meg en hvil på ettermiddagen da det ble for mye maling og støv. Begynner å bli fint! -- gleder meg til det er over Nå blir det middag; gresk salat og pasta ( KjæresteMannen slenger på muslinger i tillegg ). Så blir det å slappe av med en film ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. april 2010 #203 Del Skrevet 21. april 2010 Her sløves det til Luksusfellen! Gale mennesker... Lillesøndag imorgen Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. april 2010 Forfatter #204 Del Skrevet 21. april 2010 LilleSøndag it is!!! Hehehe; utrolig hvilken makt ordene har, hæ? Jeg synes vi har bare helg jeg Jepp, luksusfellen er fascinerende, eller rettere sagt; jeg er utrolig fascinert over hvor flinke vi mennesker er til å "lure oss selv" !!( Ibsen: ta ikke livsløgnen fra meg ) Noen ganger til det gode, men som oftest en sabla god unskyldning til å ikke ta tak i ting som vi vegrer oss for... Som sagt, fascinerende Ok. Dagen oppsummering: frokost: check ( alternativ variant ) middag: check vann: check ( må bare jeg drikke de siste dl før jeg legger meg ) styrke: check intervall: check hoe downs: check tørrbørsting: check mental trening: check => 8 av 9 Kjøkkentaket ble malt da jeg ville lage meg lunsj og jeg ble "lat". Istedet ble det litt for mye småspising av ting og tang som helt klart ikke stod på planen, men alt i alt er jeg igrunnen ganske fornøyd; å klare 8 av 9 i unntakstilstand er gøy:danser: Og voffene bare elsker intervallltreningen *vår*! De er en fin motivasjon :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 23. april 2010 Forfatter #205 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Oi.. glemte å skrive igår ... Ble en lang og hektisk dag; mye som foregikk rundt meg og måtte bare belage meg på å ta ting som de kom .... Men .... klarte å gjennomføre en del av planen min iallefall: Frokost: check Lunsj: check ( am restemat ) Middag: check styrke: check ( rundt lunsjtider, veldig stolt ) intervall: check (voffene har virkelig fått sansen for temposkiftingene) Det viktigste; mat og trenig gikk i boks Idag er heeelt tydelig fredag :gjeiper: Så langt er det bare frokosten jeg har fått til, og det bare fordi jeg laget litt ekstra igår og satte det inn i kjøleskapet i en lufttett beholder. Jaja. Helg Men det skal bli trening 2*15 og jeg skal huske på å drikke nok vann idag; ble for mye annen drikke igår. næææ, en nå, så jeg kan komme igang igjen Endret 23. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. april 2010 #206 Del Skrevet 23. april 2010 Bare innom en liten vims for å ønske deg en strålende helg, Fairy! Kose deg, og slappe godt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 23. april 2010 Forfatter #207 Del Skrevet 23. april 2010 Tusen takk RR Ønsker deg en fin helg også Håper du får fine helgedager hos foreldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 26. april 2010 Forfatter #208 Del Skrevet 26. april 2010 Tjolahopp! Helgen kom og gikk Hatt litt koselige dager, men hjemmeaktiviter og gikk ut og spiste på søndag med flere. Koselig. Det har også vært moro å sette istand hjemmet igjen i de rommene som har blitt ferdige Pyntet ekstra opp med blomster også Badet er jeg ekstra fornøyd med; malte likesågodt hele rommet hvitt når taket var ferdig; det har blitt så lyst og fint!! Vinduskarmene er mørkeblå. og jeg har lyst til å male noen striper her og der i blått, over flisene .. evt lime på strimler med blåe figurer på?? Noe sånt. Helgens status i forhold til prosjektet: Frokost ble oppkuttet frukt, som en variasjon, det ble noen salater her og der, mens søndagen ble avsluttet med forspisning av pizza Treningsmessig ble det bare lengre turer med voffene siden jeg hadde forlagt pulsklokka mi, og da er det liksom ikke helt det samme å gjøre intervalløkter :gjeiper: Dermed er mitt fjorten dagers prosjekt over for denne gang! Status: 1 kg nedgang, og Masse Mye Mere Energi Så treningen er defintivt veldig godt for meg! Kunne seff stått over pizza igår og kanskje gått litt mer ned den siste dagen, men jeg har registrert at den nye platåvekta min er +1 fra tickeren. For der havner jeg stadig vekk uansett hva jeg gjør :klø: ( Den vekta jeg havnet på til bryllupet ) ... så jeg tenker jeg gjør litt mental arbeide en stund framover, veksler mellom 15 minutter intervall og 15 minutter styrke annenhver dag fem dager i uken, og heller øker på litt lengre turer med voffene på ettermiddagene hele uka gjennom Så skal jeg spise og drikke råkost så ofte jeg føler for det, og passe på at middagene våre alltid har en salat ved siden av. Nei, får vel gå tilbake til jobben min nå Har en del å skrive idag! Men først en til meg sjøl og de som ellers gjerne vil ha, i starten på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 #209 Del Skrevet 26. april 2010 Høres ut som en finfin helg! Og du har jo gjennomført prosjektet ditt med bravur! Imponert! Rart med det, men kroppen finner sine platåer uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 26. april 2010 Forfatter #210 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Høres ut som en finfin helg! Og du har jo gjennomført prosjektet ditt med bravur! Imponert! Rart med det, men kroppen finner sine platåer uansett... Takk! Jeg er fornøyd Spesielt likte jeg det jeg lærte om meg sjøl; litt selvinnsikt er ikke å forakte Feks vil jeg helst at helgene er annerledes rent treningsmessig; foretrekker gåturer feks, og at jeg liker ikke for mye aktivitet rundt meg når jeg skal ordne istand juicen og lunsjen min. Og ja, kroppen er sta sånn Jeg minner meg sjøl på at for bare noen måneder siden var platåvekta mi 10 kg tyngre og jeg kjente meg ikke sjøl helt igjen i speilet eller på bilder. Det gjør jeg nå Så jeg trives helt klart bedre; viktigere nå å få opp aktivitetsnivået rent treningsmessig i tiden framover (tenker smart trening, framfor mengdetrening -- utvikle vaner) så kommer nok resten av seg sjøl Jeg slutter forøvrig for dagen nå, for KjæresteMannen og jeg har bestemt oss for å overnatte på hotell inatt. Bare Fordi :rødme: ( og greit å komme vekk fra støvet i heimen nå mens de jobber med det aller siste ... ikke meg imot ) Endret 26. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 #211 Del Skrevet 26. april 2010 Åhhhh! Herlig med en hotellnatt "bare fordi"!! Kos dere masse, og NYT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 #212 Del Skrevet 28. april 2010 Har dere gått dere vil på hotellrommet? Håper alt er bra, og at dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. april 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 28. april 2010 RR! Vi kom oss vel hjem igjen og ramlet rett inn i deadlines på både min front og hans front SÅ jeg har holdt meg litt vekk fra KG ( skummelt fristende å holde seg her ), men kommer sterkere tilbake Og ja; kjekt med "bare fordi"er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 #214 Del Skrevet 28. april 2010 Godt å ha deg innom igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. april 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 28. april 2010 Godt å være tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. april 2010 #216 Del Skrevet 28. april 2010 inne å sniker bittelitt jeg høres kjempekoselig med hotell bare fordi er viktig med litt sånne ting innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. april 2010 Forfatter #217 Del Skrevet 29. april 2010 twinklestjerne! så hyggelig at du stikker innom Ja, viktig å bryte opp hverdagen litt med spontanitet :rødme: Fort gjort å ta ting for gitt, og slike dager minner meg på hva som er viktigst Ellers har jeg ganske travle dager til en forandring :gjeiper: men kommer plutselig tilbake Deadlines og møter og dra på familiebesøk og slikt, til ut i neste uke. Men skal passe på å stikke innom her iblant Ha en fortsatt fin kveld, til de som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 #218 Del Skrevet 29. april 2010 Bare innom og ser hvordan det står til! Kos deg, og ha en superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #219 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei Hei Er hos svigers Sløver med gode samtaler, sett på sport og koser oss med mat og drikke OG så blir det bittelitt jobbing, når jeg husker på å komme igang .. liiitt sløv idag Det ble sjampisfeiring igår, for å feire startskuddet og den offisielle starten på firmaet til min venninne!! så nå er vi igang for alvor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2010 #220 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei Hei Er hos svigers Sløver med gode samtaler, sett på sport og koser oss med mat og drikke OG så blir det bittelitt jobbing, når jeg husker på å komme igang .. liiitt sløv idag Det ble sjampisfeiring igår, for å feire startskuddet og den offisielle starten på firmaet til min venninne!! så nå er vi igang for alvor!! Grattis med offisielt firma! Så moro! Håper det går kjempebra for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå