Roadrunner Skrevet 15. april 2010 #181 Del Skrevet 15. april 2010 Bare roter du jo! I morra er det ikke LD, men FD! Hallo!!! Lett hodepine, og helt i ørska. Og litt jobbing i kveld... Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 15. april 2010 LSD gikk visst til hodet et øyeblikk Mente seff FD imorra Kan jo ikke hoppe over første dagen i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 15. april 2010 Vi skrev samtidig Føles jo litt som FD idag da SÅnn går det vettu når vi vedtar vekk de derre andre dagene og har bare helgedager igjen til overtidsfuggel'n .. håper hodepinen går bort Har du drukket nok vann idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. april 2010 #184 Del Skrevet 15. april 2010 Begynner å mistenke at jeg ikke har drukket nok vann... Kjenner det ved at jeg er tørst nå, så får vel bare forsøke å ta det litt igjen. Men takk for Hjelper alltid litt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) håper du får en rolig natt med god søvn etterhvert, RR Forøvrig er jeg veldig stolt av meg sjøl Jeg fikk ikke trent i lunsjen idag for det var for mye som foregikk rundt meg rett og slett. Men. Jeg trente intervaller da jeg gikk tur med voffene, og en stund etter middagen gjorde jeg også styrketreninga mi Gjennomførte idag: - grønn juice om morgenen - KjæresteMannen sin avocadosalat spesial til middag - drakk 1 liter vann - 15 minutter intervall - 15 minutter styrke - hoe down øvelser i løpet av dagen og bare en mini utskeielse på snopfronten Det jeg er mest fornøyd med er hvor bevisst jeg er til tider; rekker å tenke meg om og tar et aktivt valg. God følelse. Kan utvikle gode vaner av slikt .. og det er målet Tenker jeg kommer meg i seng før 23 ikveld også Endret 15. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. april 2010 #186 Del Skrevet 16. april 2010 Tjobing! Men si meg? Grønn juice til frokost, salat til middag og 1 liter vann. Er det alt du får i deg i løpet av en dag? Hvordan klarer du å fungere på et sånt inntak? Gale menneske... Ellers er det uten tvil FD i dag!!! Og jeg har sovet nærmere 10 timer etter en migrenerunde i går, så i dag er jeg nærmest våken. Ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. april 2010 Forfatter #187 Del Skrevet 16. april 2010 God morgen, Hehe Neida, bare så det er sagt; den ferskpressede grønne juicen er stapppppfulllll av næringsstoffer og gir meg mye mye mer energi enn annen frokost. Beste måten å starte dagen på. Og salatmiddagen er stor; blir defintivt mett av den. HAdde jeg toppet den med den sunne suppa så kunne jeg sikkert løpt marathon. Helt sikkert Lista mi består av de tingene jeg har bestemt meg for å gjennomføre hver dag. Siden jeg ikke fikk spist den sunne suppa mi igår, kom det ingen lunsj på lista. Men seff spiste jeg lunsj. Det ble knekkebrød med ost og diverse. Men det er ikke etter planen og dermed ikke ført opp. Planen er nemlig å spise måltider som hjelper kroppen å "detox". Jeg spiser også litt mandler og slikt gjennom dagen når jeg trenger ekstra energi. Sånn. Da var det oppklart. Godt du fikk sovet så lenge at du er nærmest våken, RR; akkurat tidsnok til helgen Det er en fin måte å starte FD på! Nå har det blitt så støvete hos oss pga bygningsarbeidet at jeg har nærmest rømt kontoret og det som er. Blir lite på nett idag. til den som trenger det. Ha en fortreffelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. april 2010 #188 Del Skrevet 16. april 2010 Ahh! Da er jeg med! *trekker et lettelsens sukk* Deilig å føle seg våken og opplagt, for en gangs skyld denne uka. Og nå er det snart totalt helg! Bare litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. april 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Mente ikke å skremme fyggel'n Hatt en rolig og koselig helg På lørdag ble det for mye støv i huset for meg rett og slett, tåler det ikke så godt, så jeg forskanset meg i soverommet med litt medisin, godt drikke og god bok, mens KjæresteMannen tok en skikkelig omgang med støvsugeren -- og siden ble det sløvings resten av dagen og Deilig det, iblant. Og våknet kjempeuthvilt idag og gjort masse praktiske ting i huset, inkludert å finne fram ( den forsømte ) symaskinen og reparerte litt sengetøy som hadde raknet i sømmene. Ganske fornøyd! Ikveld overrasket KjæresteMannen med linsepai til middag med masse spennende krydder i; ble ordentlig godt!! Liker så godt når han lager mat sånn :rødme: Vi driver å spiser oss ut av skapene, for å få litt rotasjon, så da hadde han googlet linser Ellers ble det film både igår og ikveld, og brettspill på fredag Når det gjelder mine 9 punkter ( fjernet to; de var egentlig litt for generelle til dette trenings-&-matprosjektet ) så ble det såpass sporadisk gjennom helgen at jeg bestemte meg for å ikke føre opp noe. SÅ gyver jeg løs igjen imorgen Håper dere har hatt en fin helg! Endret 18. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. april 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 19. april 2010 Ny dag nye muligheter!! Og den har så langt startet bra; fikk gjort styrketreningen og drukket min ferske juice i morgest! Og så går det vel litt slag i slag med både husarbeid, arkiviering og skriving. SÅ jeg får vel bare brette opp ermene og komme igang. Ha en fin dag! Her står det for den som trenger den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. april 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 19. april 2010 Har hatt en veldig rar dag idag Vært rene men fokusert og fått gjort massse Pluss at jeg har vært og og samtidig Og jeg som nesten aldri er ... ble jo helt svimmel av dette :dåne: Nå har jeg jo trent 2*15 minutter nesten hver dag i 8 dager, og startet hver morgen med energidrikken :klø: tror kankje jeg kan ha fått uvant mye energi rett og slett? Jaja, det går seg vel til :gjeiper: Nå må jeg bare finne på noe som kan roe meg litt ned før det blir sengetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. april 2010 #192 Del Skrevet 19. april 2010 Høres herlig ut med så mye energi da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 #193 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Signerer Supra, høres digg ut med masse energi og overskudd! Sånn bortsett fra delen... Hormoner? Lillefredag i dag! Endret 20. april 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. april 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Skal ikke se bortifra det Får se hvordan det utarter seg idag. Ble kanskje forsterket liksom av all denne energien :klø:? Har iallefall startet dagen bra; spratt opp og svinset meg gjennom hele morgenrutinen min, inkludert både styrketrening og frokostglasset Kjøkkenet er blitt mer levelig igjen også ( selv om arbeiderne er på plass igjen idag ... jaja ... blir bra tilslutt ) Deilig følelse! Både arkivering og skriving og sying og vasking er på lista mi idag! I tillegg til klesvask; setter på en maskin hver dag, så sant jeg kan, så haugen ikke går inn i multipliseringsmodus nå, så går vi igang igjen. Jeg liker jammen meg lillefredag Ha en fin dag Fugle-Jenta! Endret 20. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 #195 Del Skrevet 20. april 2010 En ting jeg ikke har fått spurt om... Hva gjør i grunn disse arbeiderne? Hva slags endringer skal dere ha gjort? :klø: :snø: ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. april 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 20. april 2010 Ah Seff. Det har vært lekkasje fra loftet og takene i flere rom har fått vannskader. Så de erstatter helt eller delvis tak der det trengs. Etter det, gjenstår det litt flikking og maling, før alt er så godt som nytt igjen ... det skal bli godt, for du verden så støvete det blir er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 #197 Del Skrevet 20. april 2010 Ahhh! Skjønner Godt å få ryddet opp i vannskader, det er noe herk. Og så blir det sikkert knallbra når de er ferdige! 3 timer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. april 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Phuu :gjeiper: Her har det gått i ett! -- og pustet inn malingslukt så er litt surrete i huet Veldig fornøyd med innsatsen idag; fikk gjort det aller meste av planene mine, minus syinga. Og når det gjelder de 9 punktene: frokost: check lunsj: check middag: check ( suppe istedet for salat: orrdentlig kaldt ute! ) 1 l. vann: check styrketrening: check intervaller: check hoe downs: check tørrbørsting: check mental trening: check = ALLE 9!! Måtte dette fortsette resten av uka Nå, litt sløvings i sofaen( med et teppe rundt meg ), hekle kant på en strikket genser ( tar tid ) og drikke en god varm te. Og imorgen er det atter en dag ( for jeg er optimist ) Endret 20. april 2010 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. april 2010 #199 Del Skrevet 21. april 2010 Herlig innstilling om dagen, fairy! Sprudler jo bare av god samvittighet og godt humør jo! Måtte den positive trenden fortsette! Du er dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. april 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 21. april 2010 Tusen Takk, Biip Jeg er mest fornøyd over hvor fokusert jeg har klart å være; og tatt meg tida til det ekstra mini-øyeblikket som trengs for å ta de gode valgene Idag merker jeg at jeg har vært *på hugget* og kjenner jeg trenger litt ro, så frokosten ble av en enklere variant. Men ellers har morgenen gått helt etter planen gjøremålsmessig Så da er det vel bare å brette opp ermene og fortsette i samme stil :gjeiper: Men først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå