Gjest Gjest_anja_* Skrevet 27. november 2009 #1 Del Skrevet 27. november 2009 Har begynt å tenke på antrekk til nyttårsaften. Vil prøve å bruke noe av det jeg har, da jeg er en fattig student! Har en lårkort, trang svart tubekjole som jeg kanskje kan bruke. Men synes det kanskje blir litt kjedelig med bare den! Det er jo tross alt nyttårsaften. Hva kan jeg ha som tilbehør, og i hvilke farger? Sko vet jeg ikke enda. Håper mamma har noe jeg kan bruke! Men la oss gå ut i fra at de blir svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. november 2009 #2 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Svart er i grunnen enkelt, du kan kombinere det med alle mulige farger. Men jeg vil foreslå at om du har en jakke/bolero i samme farge som et smykke eller to(tre) andre ting (veske, sko, hårpynt eller lignende) med samme farge, så ville jeg gått for det (uten å overdrive). Jeg gikk med svart kjole på julebord i går og da hadde jeg grønn jakke og grønne fjær på en hårbøyle og sølvsmykker. Enkelt og greit. Endret 27. november 2009 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 En liten svart kjole blir aldri kjedelig! Det er fordelen med å ha en slik. Sko er viktig til en slik kjole, bruk gjerne høy hæl, pumps er finest til et såpass enkelt antrekk (enkelt i positiv forstand!) Passende make-up og noen fine smykker, og du trenger ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. november 2009 #4 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis du for eksempel slår til med noen knalllekre sølvsko (har sett noen billige, men pene på Dinsko) og kanskje litt store sølvsmykker (hvertfall et kjede i halsen eller noe), kan du komme til å se knallekker ut. Hvis du har en pen clutch blir det perfekt. Liten sort kjole er aldri umoderne, og det er lett å gjøre den pen/kul/elegant osv. akkurat som du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5 Del Skrevet 27. november 2009 Har begynt å tenke på antrekk til nyttårsaften. Vil prøve å bruke noe av det jeg har, da jeg er en fattig student! Har en lårkort, trang svart tubekjole som jeg kanskje kan bruke. Men synes det kanskje blir litt kjedelig med bare den! Det er jo tross alt nyttårsaften. Hva kan jeg ha som tilbehør, og i hvilke farger? Sko vet jeg ikke enda. Håper mamma har noe jeg kan bruke! Men la oss gå ut i fra at de blir svarte. Hva med et fint belte? Og en liten jakke, hvis du føler deg "naken" med kun kjolen. Av sko ville jeg dfinitivt satset på høye pumps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #6 Del Skrevet 27. november 2009 Her har du noen ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå