Gå til innhold

Sender dere kun julekort til de som sender til dere?

Bernardette

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste fem åra, minst, sendt julekort til samtlige i min familie (tanter, onkler osv.) men det er ca. fem av dem som jeg ALDRI får julekort tilbake fra. (Friske, unge folk uten skrive- helseproblemer)

Jeg kjenner nemlig at det irriterer meg litt, hehe. Er det så utrolig vanskelig å sende julekort, eller i det minste si "takk for kortet, i år også!" ?

I år sender jeg kun til de som sender til meg, er jeg smålig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er så uvanlig å kutte ut de som aldri sender julekort. Jeg kjenner mange som skriver ned hvem de sender til og hvem de får fra og dermed kan man enklere holde oversikt også.

Jeg sender hvert eneste år en god del flere kort enn jeg får tilbake. Har ikke brydd meg om det, synes det er koselig å sende en hilsen og de jeg sender til er folk jeg vil skal få kort. Men i år tror jeg jeg skal begynne å skrive ned, så kanskje jeg også blir litt mer "smålig" neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste fem åra, minst, sendt julekort til samtlige i min familie (tanter, onkler osv.) men det er ca. fem av dem som jeg ALDRI får julekort tilbake fra. (Friske, unge folk uten skrive- helseproblemer)

Jeg kjenner nemlig at det irriterer meg litt, hehe. Er det så utrolig vanskelig å sende julekort, eller i det minste si "takk for kortet, i år også!" ?

I år sender jeg kun til de som sender til meg, er jeg smålig?

Desverre, så er det en fin tradisjon som vi er iferd med å skvise ut. Yngre folk bruker tekstmld og mail til å ønske god jul.

Syns vi skal ta vare på tradisjonen. Jeg gleder meg hver dag jeg går i postkassen,ikke like mange kort som før,men det kommer da noen.

jeg sender til faste hvert år. Til folk jeg ikke har så gd kontakt med ellers i hverdagens kjas og mas. Om de kutter ut, og all kontakt forøvrig,så blir det ikke sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender julekort til mine nærmeste. Da snakker jeg om venner. Siden jeg ser familien min ofte og er sammen med dem i jula så sender jeg ikke kort til dem. Og den delen av familien som ikke bor i samme by som meg, de snakker jeg ikke så mye med. Derfor bare venner som får julekort. Sender til dem uansett om de sender til meg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...