Gå til innhold

Vi har bestemt oss > 28. mai 2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel først neie pent og si "hei, jeg er ny her" :)

Well....så har han fridd da hehe....i dag faktisk!! Ja, det vil si fredagen da, i går! Mm......vi ble vel enige om det *ler* Ja, for å gi dere litt kjøtt på benet; vi ble forlova 21. november .....for snart 11 år siden!! Jada jada....men TING TAR TID!! ...hehe... :lol:

Jente på snart 6 år har vi også fått. Og hun begynte på skole 20. august. Men, tilbake til bryllupet. Oh....er litt spennende å SI det...."jeg skal gifte meg jeg!!!!!!!" :D

Dagen blir fredag 28. mai 2004!! Vi derimot skal ikke gifte oss i kirken. Nei..vi tar en annen variant og gifter oss hos byfogden. Årsaken til det er litt intrikat - og noe som jeg strengt talt ikke makter å gå inn på her - men det føles iallefall veldig rett for oss!!

Forresten - er det noen her som også skal gifte seg på Tinghuset???

Okey, så var det sagt og skrevet :ler: Hadde venninner på besøk i går kveld - og det resulterte i gråt og klemmer *SS* :D

Scorpina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I full fart:

Hei, velkommen, gratulerer med forlovelse, lykke til med planlegging, håper vi får se mye til deg her og på bryllupsforumet!!

Du hører mer til meg seinere.

Klem fra Ingeborg (lett stressa i dag)

Skrevet

Heisann og gratulerer så mye! Med både bryllup og skolejente, store ting begge to. Selv følger jeg min eldste til skolen neste høst og både gleder og gruer meg... Bryllupet i tinghuset blir sikkert fint, gjør det til en av de beste dagene i deres liv og hvor man er spiller jo ingen rolle. (Jeg skal gifte meg i kirken selv, siden det er det min kjære vil men kunne godt tenkt meg å gjøre som dere jeg.)

Skrevet

Hei, dagen før meg, så morro!!!

Gratulerer med fastsatt dag,

vi satte dato på julaften så jeg har ventet en stund allerede...

Men tiden flyr så utrolig fort, så pass på å nyte dagene til fulle!!!

Klem Tex

Skrevet

Hei og gratulerer!

Jeg og kjæresten vinglet lenge mellom kirke og tinghus, men endte opp med kirke. Det blir sikkert flott, uansett hvor man velger å gjøre det!

Hilsen en som er like ny som deg her inne. :D

Skrevet
Hei og gratulerer!

Hilsen en som er like ny som deg her inne. :D

Takk alle som skrev inn :)

Ja, da har jeg sjekka/sondert terrenget for å høre om pris på bukett. Ohiiii...for en pris liksom!! Men, det koster vel antar jeg. Jeg har ikke lyst på noen gedigen sak a la "Mette-Marit", men en liten søt en, med røde roser forma som et hjerte og sånn gull tråder litt her og der. Høres ikke det okey ut ? *S* Prisen? Fra 1200,- og oppover. Jenta i blomsterbutikken (som det må nevnes ble oooooooooooverstrålende service-minded når jeg spurte om pris på brudebukett) mente buketten pluss en blomster-dings til brudgom og forlover til å koste rundt 1400,-.

Uhm....vel, så var EN ting sjekka ut...."one down fifty to go" :ler:

Scorpina

-stjerner i øynene-

Skrevet

Hei og velkommen som dagbokskribent!!

Og GRATULERER med forlovelsen, er det ikke herlig? :P

Brudebukett til 1400,- er ikke ille... selv fikk jeg opplyst priser fra 2500 :o

Skrevet
Brudebukett til 1400' date='- er ikke ille... selv fikk jeg opplyst priser fra 2500 :o[/quote']

Uæhh....det var stiv pris ja! Men, da er den vel en smule større...og du har kanskje andre blomster også i buketten sant?! Jeg skal bare ha roser og sånne grønne blad bak, ja også litt gulltråder her og der. Skjønt - det KAN jo tenkes at en måned før bryllupet står forandrer jeg mening (og gjør brudgommen gal *ler*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...