Gå til innhold

Vanilla Coke

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Annie_*
Skrevet

Kjæresten min er sær. Jeg tror han er den eneste i hele Norge som likte Vanilla Coke da den var på markedet for noen år siden. :overrasket:

Men selv om han drakk vaniljecola som om det sto om liv, så var det jo selvsagt ikke nok til å holde brusen i butikkhyllene. Det hender fortsatt at han nevner denne drikken og minnes hvor god den var. :klø:

Vel, i allefall, jeg har lyst til å overraske ham med noen flasker vanilla til jul! Men det ser ut til å være umulig. Jeg har snakket med Coca-Cola Norge og de har ikke noen flasker liggende glemt på et lager.

Jeg vet dette er et langskudd i blinde, men jeg forsøker likevel (alt for kjærligheten ;)): Er det noen som har peiling på om det går an å få tak i Vanilla Coke noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sånne tilfeller er Ebay menneskets beste venn ;)

Her har du for eksempel 12 bokser Vanilla Coke til salgs :)

Gjest vaniljegla'
Skrevet

Rema 1000 har også, spesialimportert virker det som. 25 kr boksen. Du kan også se på matbutikker eller andre steder med godt utvalg som Meny eller Deli de Luca.

Skrevet

Hehe, også jeg som trodde jeg var den eneste som likte den brusen! Et stort savn her og, siden jeg nå holder meg unna all sukkerbrus, men jeg har sett importerte Vanilla Coke bokser på Meny :)

Skrevet

Ååå, den var god ! ;D

Skrevet
Rema 1000 har også, spesialimportert virker det som. 25 kr boksen.

Jeg jobber på Rema, og vi har ikke disse. Må være på noen få Rema iallefall.

Skrevet

de har på CC Mat her i byen, på boks.

den var da helt jævlig..

Skrevet

Nam nam, jeg liker også vanilla coke :D

Bruker å kjøpe det når vi er i Sverige, på Svinesund for der selger de den ihvertfall.

Skrevet

Jeg har også sett disse på Meny, i en småby som Hønefoss. Der henger det også skilt at om du har tips til drikkevarer de burde importere, så skal de vurdere det. Ber du da om ei kasse vanilla coke, så kanskje du får det?

Skrevet

Maxi Mat,Sverige,Nordby senteret, du må spørre de som jobber der så viser de deg hvor det ligger. (ligger i en hylle)

Skrevet

Jeg har også sett det på Meny, senest på Åssiden i Drammen for en ukes tid siden. :)

Skrevet

Ultra har også, tror kanskje de solgte kartonger også med 24 stk?

Skrevet

Vanilla coke? Pshh! CHERRY COKE, BABY!

Men ehm, ja, ebay er en fin ting. Du finner sikkert en eller annen seriøs godisbutikk på ebay som selger vanilla coke.

Gjest helsestudent
Skrevet

mmmmmmmmmmmmm!! jah de vanilje cokaene er bare best *nam*

I bergen finner du de på Rema 1000 ved milde/landås.

De har både vaniljecola og cherrycola der :) Geniale butikken:) :)

Skrevet

Uærk. Jeg blir kvalm av å bare lese om vaniljecola og kirsebærcola.

Skrevet

Rart hvor forskjellig det er på samme butikkene i forskjellige byer ...

Her i byen har de Cherry Coke på Rema. Jeg er vant til at Rema har dårlig utvalg jeg da.

Vanilla derimot aner jeg ikke hvor man får tak i, dessverre.

Selv likte jeg den ikke noe særlig, den var da drikkendes siden det er Cola, men ikke noe mer. Eksen min derimot, elsket den brusen! Så du er ikke alene. ;)

Skrevet

Jeg så det på en bunnpris her i byen for ikke så lenge siden faktisk ;)

Hvis du hadde sagt hvor i Norge du holder til er det kanskje enklere for oss :)

Skrevet
Uærk. Jeg blir kvalm av å bare lese om vaniljecola og kirsebærcola.

Nåååmen, stakkar liten. Da må du snu deg bort nå!

Måtte stikke å kjøpe meg et par bokser med cherry. NAM!

Og ang. Ebay, så er det ganske billig for diverse colabokser... helt til du regner med frakten! $46! Sykt. Men 12 bokser med brus veier litt da.

Skrevet
Vanilla coke? Pshh! CHERRY COKE, BABY!

Men ehm, ja, ebay er en fin ting. Du finner sikkert en eller annen seriøs godisbutikk på ebay som selger vanilla coke.

Åh Cherry coke er himmelsk, men jeg må ha light eller zero ellers blir tennene så klissete! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...