Gjest Tiit Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 Noen som har erfaringer med dette stedet? Vi kjenner noen som skal reise med to små barn og bo på Blue Lagon. Fungerer dette bra for småbarnsfamilier?
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2003 #2 Skrevet 23. august 2003 Hei! Jeg var på Bahia feliz i 94 (?). Vi bodde på leilighetene som heter Tres Vidas (?). Plassen er veldig egnet for barnefamilier!!! Stort, fint bassengområde!! :D Pluss at det ligger litt utenfor...så det er ikke så "farlig" for barn der.. (med tanke på hovedvei, fyll, osv...) Men, det er heller ikke "forlatt"... Husker ikke så masse, siden det er lenge siden, men jeg husker at vi hadde det veldig gøy!!! De har en fin tur foran seg!! Clea
Gjest Hilde K S Skrevet 23. august 2003 #3 Skrevet 23. august 2003 Vi var på Bahia Feliz, bodde på Monte Feliz. Det er veldig barnevennlig. Mange barnefamilier. Koselig, mmmm lengter tilbake.
Gjest Chica Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 Jeg har vært der flere ganger, veldig barnevennlig, masse lekeplasser, barnebasseng, bamseklubb og barneunderholdning på kveldene. Men på noen av leilighetene er det en del bakker for å komme seg fram. Har aldri hørt om Blue Lagon, så vidt jeg vet er det ikke noe leiligheter eller hotell der som heter det. Kanskje du mener Blue Village, et konsept til Star Tour? Blue Village er star tours egne "landsbyer", altså et resort bygd opp for turister. Se: http://www.startour.no/travel/city/city_15.asp Er det noe du lurer på med Bahia Feliz er det bare å spørre!
brum Skrevet 25. august 2003 #5 Skrevet 25. august 2003 Jeg var der for noen år siden. Kjempe fint sted for barn. Ligger lit utenfor selve playan med det er kort vei inn med bil eller taxi. Jeg likte meg kjempe godt.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Noen som har erfaringer med dette stedet? Vi kjenner noen som skal reise med to små barn og bo på Blue Lagon. Fungerer dette bra for småbarnsfamilier?
angeleyes Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Jeg og familien var der to ganger da jeg var mindre. Husker jeg storkoste meg:) Det er veldig barnevennlig område. Siste gangen bodde vi på Blue Village og det var perfekt for barn. Masse å finne på.
Gjest makrell i tomat Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har bodd med familien på Monte feliz og vi storkoste oss der!, Et veldig fint hotellanlegg, der alt er tilrettelagt for en flott ferie for barna.Kjempemorsom barneklubb, og flotte lekeplasser og basseng. Eneste minus er at stranda ikke er noe fin, men der er så flotte basseng at det gjør ingenting. Hotellet ligger også på et lite sted med begrenset med restauranter og butikker.Men Playa del Ingles ligger bare en kort buss/taxitur unna. Så for småbarnsfamilier er Bahia Feliz helt perfekt! Men på vinterstid tror jeg Arguineguin har mer stabilt vær.(Mindre vind og regn)
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Hvordan er det med barneseter i taxiene der nede? Har en liten jente på ett år, og er ikke noe kjekt å dra rundt med taxi uten skikkleig sete.
Gjest Blue Canaria Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Et av de beste hotellene i Bahia Feliz er Blue Bay Beach Club. Et veldig familievennlig anlegg.
Monarabb Skrevet 26. juli 2009 #11 Skrevet 26. juli 2009 Bodde der for 3-4år siden, tror det var monte feliz vi bodde på! Herlig sted for familier og morsom underholdning på kveldstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå