anna panna Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Kan noen hjelpe meg med en sang de konstant spiller på P4 om dagen... Stemmen minner meg litt om sangstemmen til pernille fra x factor - og jeg lurer på om hun kanskje sang den for 2-3 uker siden....?
anna panna Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2009 har sjekket hva pernille har sunget på x factor... og det er nok ikke noen av hennes sanger...MEN stemmen er akkurat som å høre hennes... Ingen som kommer på noen P4 er ikke akkurat såååå oppfinnsomme, så hører den vel igjen.. men greit om noen har et lite tips
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 P4 har spillelistene liggende på nettet, så bør være mulig å finne det ut der...
LindaL Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 P4 har spillelistene liggende på nettet, så bør være mulig å finne det ut der... har ikke klart å finne den der.....
Gjest bollan Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 har sjekket hva pernille har sunget på x factor... og det er nok ikke noen av hennes sanger...MEN stemmen er akkurat som å høre hennes... Ingen som kommer på noen P4 er ikke akkurat såååå oppfinnsomme, så hører den vel igjen.. men greit om noen har et lite tips Når hørte du den? Klokkeslett/dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå