Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør dere når dere blir stirret på av noen av det motsatte kjønn? Lar dere vedkommende fortsette å sende blikk i deres retning uten å ta kontakt?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hva gjør dere når dere blir stirret på av noen av det motsatte kjønn? Lar dere vedkommende fortsette å sende blikk i deres retning uten å ta kontakt? Nei, jeg nekter ham det!!! Ikke alltid at stirring er intensjonelt - er ofte trøtt på bussen på vei til go fra jobb, og tar meg ofte i å sitte og se på et punkt som tilfeldigvis kan gjøre at det ser ut som om jeg sitter og nistirrer på noen.
Gjest Hilde K S Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Stirrer irritert tilbake eller gir dem noen stygge blikk til de slutter å stirre. Evt spør hva de glor på om de ikkje gir seg. Hater hater hater!!!! å bli stirra på.
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg begynner å synge: hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig! Det funker!
Guriane Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen. Godt sagt.
Gjest R Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres? Når det ser ut som du prøver å telle porene mennesket har i ansiktet.
pixiee Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres? Jeg synes stirring kan være døds sexy, men da bare om det er gjensidig og ment som flørt. Hvis jeg ser en pen gutt/mann pleier jeg som regel å stirre han ganske intenst i øynene, og som regel funker det ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå