Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #1 Del Skrevet 27. november 2009 Hva gjør dere når dere blir stirret på av noen av det motsatte kjønn? Lar dere vedkommende fortsette å sende blikk i deres retning uten å ta kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Del Skrevet 27. november 2009 Hva gjør dere når dere blir stirret på av noen av det motsatte kjønn? Lar dere vedkommende fortsette å sende blikk i deres retning uten å ta kontakt? Nei, jeg nekter ham det!!! Ikke alltid at stirring er intensjonelt - er ofte trøtt på bussen på vei til go fra jobb, og tar meg ofte i å sitte og se på et punkt som tilfeldigvis kan gjøre at det ser ut som om jeg sitter og nistirrer på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. november 2009 #4 Del Skrevet 27. november 2009 Stirrer irritert tilbake eller gir dem noen stygge blikk til de slutter å stirre. Evt spør hva de glor på om de ikkje gir seg. Hater hater hater!!!! å bli stirra på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 27. november 2009 #5 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg begynner å synge: hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig! Det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 27. november 2009 #6 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #7 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen. Godt sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest R Skrevet 28. november 2009 #8 Del Skrevet 28. november 2009 Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #9 Del Skrevet 28. november 2009 Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres? Når det ser ut som du prøver å telle porene mennesket har i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixiee Skrevet 2. desember 2009 #10 Del Skrevet 2. desember 2009 Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres? Jeg synes stirring kan være døds sexy, men da bare om det er gjensidig og ment som flørt. Hvis jeg ser en pen gutt/mann pleier jeg som regel å stirre han ganske intenst i øynene, og som regel funker det ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå