Gå til innhold

Stirring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere blir stirret på av noen av det motsatte kjønn? Lar dere vedkommende fortsette å sende blikk i deres retning uten å ta kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva gjør dere når dere blir stirret på av noen av det motsatte kjønn? Lar dere vedkommende fortsette å sende blikk i deres retning uten å ta kontakt?

Nei, jeg nekter ham det!!!

Ikke alltid at stirring er intensjonelt - er ofte trøtt på bussen på vei til go fra jobb, og tar meg ofte i å sitte og se på et punkt som tilfeldigvis kan gjøre at det ser ut som om jeg sitter og nistirrer på noen.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Stirrer irritert tilbake eller gir dem noen stygge blikk til de slutter å stirre. Evt spør hva de glor på om de ikkje gir seg. Hater hater hater!!!! å bli stirra på.

Gjest Gjest_Carleigh-Ann_*
Skrevet

Jeg begynner å synge: hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig! Det funker!

Skrevet
Jeg flasher puppene. Da slutter stirreren umiddelbart, mens alle de andre som er tilstede overtar stirringen.

:skratte:

Skrevet

:ler: Godt sagt.

Skrevet

Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres?

Skrevet
Mann her, har et spørsmål. Hva mener dere er stirring? Jeg pleier jo å se på menneskene rundt meg og møter blikkene deres bl.a på t-bane, buss, gaten osv. Hvor går grensen mellom stirring og flakkende blikk som unngår å møte andres?

Når det ser ut som du prøver å telle porene mennesket har i ansiktet.

Skrevet

Jeg synes stirring kan være døds sexy, men da bare om det er gjensidig og ment som flørt.

Hvis jeg ser en pen gutt/mann pleier jeg som regel å stirre han ganske intenst i øynene, og som regel funker det ganske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...