LukaFrost Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg kjøpte Too Faced Mood Swing lip gloss i utlandet og den er min soleklare favoritt for tiden. Den gir farge til leppene og er ikke klissete. Finnes det noe tilsvarende å få kjøpt i Norge? Jeg synes alle lipglosser bare er klissete og legger seg oppå leppene uten å sette farge. Denne er bare perfekt! http://www.toofaced.com/product_template.a...1&cat_id=10 Endret 27. november 2009 av LukaFrost
Kamelia83 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Jeg kjøpte denne Too Faced lip gloss i utlandet og er min soleklare favoritt for tiden. Den gir farge til leppene og er ikke klissete. Finnes det noe tilsvarende å få kjøpt i Norge? Jeg synes alle lipglosser bare er klissete og legger seg oppå leppene uten å sette farge. Denne er bare perfekt! Du får sikkert kjøpt den på nett
Kamelia83 Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Hvilken variant har du? Jeg får ikke opp linken.
LukaFrost Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Du får sikkert kjøpt den på nett Jeg skjønner da det, men tenkte kanskje at det fantes noe tilsvarende her.
Kamelia83 Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Unnskyld da, det var bare et tips. Ikke alle som er inne i netthandel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå