Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg lurer på om noen egentlig liker musikken til Mira Craig og har lyst til å kjøpe CD'ene? Hun sa på en av X-factor-sendingene at hun hadde lært å synge av Whitney Houston...men jeg synes ikke akkurat det høres slik ut med all bjeffingen og ropingen hun har i sangene sine. Er hun egentlig kapabel til å bedømme andres sangstemme når hun synger så...ja...lite pent selv(ifølge meg)? Jeg vet ikke, hva synes dere om musikken hennes?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Man trenger da ikke ha pen sangstemme selv for å bedømme hvordan andre synger? Trenger du være en toppidrettsutøver selv for å kommentere sport? Nei. Jeg ser virkelig ikke hva sangstemmen til Mira har noe med saken å gjøre. De andre dommerne er jo ikke sangere engang, så hva med dem da? Og hun kan da helt fint ha lært å synge av Houston selv om hun nå har en annen stil selv? Makan...
MiniMuffin Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg digger Mira. Musikken hennes fenger og det finnes ingen andre som lager musikk i samme sjanger. Flott dame :D Ja, hun har en spesiell stemme, men det er det som gjør henne spesiell
Supramundane Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jeg har ikke sansen for Mira Craig, men det går mer på fremtreden, heller enn sangtalentet hennes.
cilipili Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg har ikke sansen for Mira Craig, men det går mer på fremtreden, heller enn sangtalentet hennes. Jeg har ikke sansen for noen av delene. Musikken synes jeg faktisk er grusom og irriterende, og på grensen til å være jævlig.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg vet ikke, hva synes dere om musikken hennes? Møkk. Med andre ord, eg liker ikkje musikken hennes overhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå