Capt. Obvious Skrevet 27. november 2009 #1 Del Skrevet 27. november 2009 I lys av en annen tråd her inne ble jeg vel egentlig nysgjerrig. Hvor mange er det egentlig som dobbeltdater? Dobbeltdater du? Er du mann/kvinne og hvor mange har du datet på en gang? Hva er grunnen til at du dobbeltdater? For å ta meg selv først; er mann og har ikke dobbeltdatet da jeg mener det blir noe unaturlig å forsøke å knytte tettere bånd med to jenter på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. november 2009 #2 Del Skrevet 27. november 2009 Dobbeldatet og dobbeldatet. Jeg har perioder der jeg tar en kaffekopp med flere menn. Screening kan man vel kalle det. For å finne ut om det kan være noe kjemi tilstede. Dersom det er mulighet for dette, treffer jeg dem gjerne en gang til. Alle jeg har datet har visst om dette. Jeg har aldri hatt forhold til to samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 I lys av en annen tråd her inne ble jeg vel egentlig nysgjerrig. Hvor mange er det egentlig som dobbeltdater? Dobbeltdater du? Er du mann/kvinne og hvor mange har du datet på en gang? Hva er grunnen til at du dobbeltdater? For å ta meg selv først; er mann og har ikke dobbeltdatet da jeg mener det blir noe unaturlig å forsøke å knytte tettere bånd med to jenter på en gang. Kvinne, aldri dobbeltdatet. Tror ikke de mennene jeg har datet har gjort det heller. i allefall ikke de jeg har hatt kontakt med over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J Skrevet 27. november 2009 #4 Del Skrevet 27. november 2009 Jente, aldri dobbeldatet. Mesteparten av tida dater jeg ikke i hele tatt (for det er sjelden jeg blir invitert). Men har opplevd å være en av flere for gutten. Jeg møter ikke en gutt mange ganger på tomannshånd hvis jeg ikke føler at det er noe der. Og da føles det ikke særlig bra når han etter en stund sier vi ikke kan møtes mer siden han har bestemt seg for å satse på hun andre. Tror det er lett at noen kan bli såret av dobbeldating, selv om datinga ikke virker så seriøs. Men å ta en kopp kaffe med ulike menn anser jeg som ganske uskyldig, det må gå noen skritt lengre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 27. november 2009 #5 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har perioder der jeg tar en kaffekopp med flere menn. Screening kan man vel kalle det. Dobbeltscreening, ja! Det gjør jeg også. Men når jeg er forelsket, begrenser det seg selv - har hittil ikke opplevd å være forelsket i flere samtidig, og hva skulle være poenget med å date en annen enn den man er forelsket i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. november 2009 #6 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har dobbeltdatet en gang før. Husker ikke hvor mange ganger jeg var ute med dem. Men det skjedde aldri noe mellom oss. Tror det var kaffe og kino dater det var snakk om. Jeg ble ikke sammen med noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. november 2009 #7 Del Skrevet 27. november 2009 Dobbeltscreening, ja! Det gjør jeg også. Men når jeg er forelsket, begrenser det seg selv - har hittil ikke opplevd å være forelsket i flere samtidig, og hva skulle være poenget med å date en annen enn den man er forelsket i? Jepp. I det øyeblikket en av de man dater, viser seg å være interessant, så slutter man av med de andre. Dessuten er det jo bare dating. Det er jo ikke sånn at man innleder forhold med alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superior Skrevet 27. november 2009 #8 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, jeg har "dobbeltdatet". Dvs. at jeg prøvde å finne kjemien med to stk. på en gang, drakk litt kaffe osv. Er sammen med en av dem i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #9 Del Skrevet 27. november 2009 Selv gjør jeg ikke det. Om daten min gjør det får være opp til henne, men da foretrekker jeg at hun er åpen om det slik at jeg kan si takk for meg og gå videre til en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2009 #10 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg er kvinne og har aldri dobbeldatet. Kan vel heller kalle det seriedating, men det høres jo bare ille ut. Ser for meg en rekke menn som bare står og venter på tur :dåne: Jeg har altså datet noen etter hverandre, med kort tids mellomrom, men aldri kjørt dobbelt. Trenger jo ikke forvirre hjernen min unødig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. november 2009 #11 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) I lys av en annen tråd her inne ble jeg vel egentlig nysgjerrig. Hvor mange er det egentlig som dobbeltdater? Dobbeltdater du? Er du mann/kvinne og hvor mange har du datet på en gang? Hva er grunnen til at du dobbeltdater? For å ta meg selv først; er mann og har ikke dobbeltdatet da jeg mener det blir noe unaturlig å forsøke å knytte tettere bånd med to jenter på en gang. Mann Nei Årsak - blir unaturlig og falskt å skulle date 2 eller flere damer samtidig..så dobbel dating har jeg ikke noe sansen for. For ikke å snakke om fantastisk slitsomt. :dåne: Endret 29. november 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 29. november 2009 #12 Del Skrevet 29. november 2009 Trodde dobbel-dating var når to par går på date sammen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå