Gå til innhold

Fotografering i kirke og selskap

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei dere!

Er litt usikker på hva vi skal gjøre med fotografering/filming i kirken og under selskapet.Leier dere en som kan ta seg av det,eller?Upassende å spørre en av gjestene?

Noen som har gode forslag?

Hilsen Greta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har en fotograf som skal fotografere oss i kirken, men jeg er veldig usikker på hva vi skal gjøre med filming! Tror vi kommer til å spørre en venn (som også er gjest) om han kan gjøre dette, men jeg har tenkt på om han synes det er så gøy å bruke dagen på å filme... er veldig interessert i å høre hva dere andre skal gjøre!

Skrevet

Vi kommer til å bruke gjester, kusinen min fotograferer og en kamerat av min kjære kommer sannsynligvis til å filme. Ser ikke det som noe problem, de trenger jo ikke gjøre det hele tiden, bare få med høydepunktene.12

Skrevet

En god venn som også er gjest skal filme i kirka. Og han som tar bilder er også en kompis av brudgommen så han skal ta bilder før under og etter vielsen. De er så kjempegreie!!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svarene!Har nå bestemt meg for å spørre en av gjestene om de kan ta seg av fotografering/filming.Siden det tydeligvis er fler som gjør dette,så føler jeg at det er ok.Da gjenstår det bare å finne en som kunne tenke seg å gjøre det......!

Gleder meg til selve dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...