Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #1 Skrevet 25. april 2002 Hei dere! Er litt usikker på hva vi skal gjøre med fotografering/filming i kirken og under selskapet.Leier dere en som kan ta seg av det,eller?Upassende å spørre en av gjestene? Noen som har gode forslag? Hilsen Greta
Ada=) Skrevet 25. april 2002 #2 Skrevet 25. april 2002 Hei! Vi har en fotograf som skal fotografere oss i kirken, men jeg er veldig usikker på hva vi skal gjøre med filming! Tror vi kommer til å spørre en venn (som også er gjest) om han kan gjøre dette, men jeg har tenkt på om han synes det er så gøy å bruke dagen på å filme... er veldig interessert i å høre hva dere andre skal gjøre!
Engel Skrevet 25. april 2002 #3 Skrevet 25. april 2002 Vi kommer til å bruke gjester, kusinen min fotograferer og en kamerat av min kjære kommer sannsynligvis til å filme. Ser ikke det som noe problem, de trenger jo ikke gjøre det hele tiden, bare få med høydepunktene.12
viwi Skrevet 25. april 2002 #4 Skrevet 25. april 2002 En god venn som også er gjest skal filme i kirka. Og han som tar bilder er også en kompis av brudgommen så han skal ta bilder før under og etter vielsen. De er så kjempegreie!!12
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #5 Skrevet 25. april 2002 Takk for svarene!Har nå bestemt meg for å spørre en av gjestene om de kan ta seg av fotografering/filming.Siden det tydeligvis er fler som gjør dette,så føler jeg at det er ok.Da gjenstår det bare å finne en som kunne tenke seg å gjøre det......! Gleder meg til selve dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå