Gå til innhold

Skulle vi tjene penger med bgh-forliket?


Gjest Eline

Anbefalte innlegg

Tror jammen meg de bare har flyttet litt rundt på penga jeg...

Glad og fornøyd var jeg da datteren min fikk redusert oppholdsbetalingen med 580,- i mnd (kommunal). Så kom regningen til min andre datter (privat pga. mangel på kommunale plasser i bydelen) på 1 år med en økning (begynner i bhg.nå). Så etter at småbarnstillegget ble fjernet så er vi der vi var. Dvs. vi har gått i tap med par hundre kroner.

Ikke nok med at vi må kjøpe en gammel bil for å levere ungene to forskjellige steder, redusere stillingen min og tape på ordningen i tillegg!! Helt utrolig at en kan ha slike problemer med bhg.dekning og priser i alle disse årene uten at noe blir gjort.

Det som er ganske så surt er at hvis jeg hadde fått min andre datter inn i kommunal bhg. så hadde jeg tjent 1700,-!!!! Men sansynligheter for det er så minimal (vi vinner ikke kommunens lottotrekning om bhg. plass to ganger). :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg ! :P

I en del kommuner har de som du skriver flyttet om på pengene, rett og slett fordi de har prioritert andre ting :sinna: Og det er urettferdig spør du meg.

Barnehagedekning og priser, vil jeg bruke alt for mye plass på om jeg startet, så det lar jeg være :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vi er også tapere.

Her steg sfo regningen til 1625,-, vi mistet småbarnstillegget og har minsten i privat barnehage.

Så vi betaler nesten en tusenlapp mer nå enn i vår.

Jippi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...