Gjest anomym i dag Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg har av forskjellige årsaker måtte leve på sosialpenger det siste halve året, og har derfor ekstremt lite penger til julehandel. Og jeg vil ikke involvere familie og venner i hvor ille økonomien egentlig er, så jeg vil gi julegaver i år som om alt var som før. Jeg har de siste månedene klart å sette sammen mange fine gavekurver til venner og familie, med litt selvlaget og litt kjøpt. Det ser ganske fint ut, selv om det er billig. Men jeg har 1 gave igjen som ikke er lett å løse: Min 16år gamle nevø. Han ønsker seg klær. Så jeg hadde håpet å finne en butikk i Oslo som selger f.eks. collegegensere, T-skjorter e.l. som er "kult", men samtidig billig. Jeg bor i Lørenskog og er ikke ofte i sentrum av Oslo. Noen som vet om butikker som har f.eks. lagersalg, opphørssalg eller andre veldig gode tilbud? Skal til Oslo på mandag.
kamela Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hva mener du med billig da? Cubus har fine hettegensere/jakker som er populære hos min 14. åring. Koster denne uka 199,- hvis det kan være aktuelt!
Gjest anomym i dag Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Dytter denne litt..... Håper på flere tips! Kamela, jeg skal se på hettegenserne/jakkene på Cubus. Hvis de er ensfargede og nøytrale, er det absolutt et veldig bra alternativ.
Gjest Gjest_gnipanjo_* Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg har av forskjellige årsaker måtte leve på sosialpenger det siste halve året, og har derfor ekstremt lite penger til julehandel. Og jeg vil ikke involvere familie og venner i hvor ille økonomien egentlig er, så jeg vil gi julegaver i år som om alt var som før. Jeg har de siste månedene klart å sette sammen mange fine gavekurver til venner og familie, med litt selvlaget og litt kjøpt. Det ser ganske fint ut, selv om det er billig. Men jeg har 1 gave igjen som ikke er lett å løse: Min 16år gamle nevø. Han ønsker seg klær. Så jeg hadde håpet å finne en butikk i Oslo som selger f.eks. collegegensere, T-skjorter e.l. som er "kult", men samtidig billig. Jeg bor i Lørenskog og er ikke ofte i sentrum av Oslo. Noen som vet om butikker som har f.eks. lagersalg, opphørssalg eller andre veldig gode tilbud? Skal til Oslo på mandag.
Gjest Gjest_gnipanjo_* Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Hei.Du er ikke alene med slike problem, men man må våge å ta egen økonomi på alvor, ikke bare late som at en har råd til det samme som før.jeg synes du skal gi din nevø noe spesiellt, nemlig din tid og dine erfaringer.Gi han muligheten til å bli sett og hørt, gjør noe sammen som ikke koster noe.tur i marka m niste,utstillinger, lage mat sammen, lære av hverandre (alle kan noe de kan lære bort)Lykke til og ha en flott førjulstid.
Gjest anomym i dag Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Hei.Du er ikke alene med slike problem, men man må våge å ta egen økonomi på alvor, ikke bare late som at en har råd til det samme som før.jeg synes du skal gi din nevø noe spesiellt, nemlig din tid og dine erfaringer.Gi han muligheten til å bli sett og hørt, gjør noe sammen som ikke koster noe.tur i marka m niste,utstillinger, lage mat sammen, lære av hverandre (alle kan noe de kan lære bort)Lykke til og ha en flott førjulstid. Takk for velmente råd. Men vi bor nesten 85 mil fra hverandre, så det er vanskelig å gjøre noe sammen. Vi treffes kun 1-2 ganger i året.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Hei! Jeg skjønner godt situasjonen din! Jeg har selv en 15 åring i hus og det er ikke abre bare med klær! Men Henes & Maurits på Karl Johan har en egen gutteavdeling der det er masse tøft til våre unge gutter. En t-skjorte f.eks til 100-lappen? Eller hva med en boks hårvoks?? D tror jeg selv d fleste gutter setter pris på:-) Lykke til med gavene!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 det finnes jo mange lagersalg rundt omkring. Er et av landets største( ikke det største) i vestby. Outlet one: http://outletone.no/ Oversikt over diverse lagerutsalg. http://www.lagersalg.no/fylke/Oslo Adidas lagerutsalg på furuset. Sir price har også en avdeling på skøyen. coop obs har en del merkeklær (gjerne med sportsmerker)som de ofte har gode tilbud på.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S Hva med noe slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå