Gjest Ulykkesfugl Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg har vært så uheldig å fått ødelagt pc skjermen på min LG minipc som jeg kun har hatt i fire månender :S sjermen er helt ødelagt og ser bare halve sjermen! Den ser knust ut,men når jeg slår av pcen så ser sjermen helt fin ut så den er hvertfall ikke knust. Noen som vet hva det koster å ordne det? For kjipt å begynne å kjøpe en enda ny pc :S
2010 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 dette har hendt med meg 2 ganger=/ Fikk beskjed om at det ville koste meg 3000kr for å reparere det. da er det nesten like greit å kjøpe en ny pc... Men du kan jo fortsatt bruke den gamle, bare koble til en ekstern skjerm=)
Gjest ulykkesfugl Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 hehe da blir det dyrere å fikse skjermen enn jeg betalte for pcen faktisk! Pcen min ga jeg bare 2500kr for. Koble den til en ekstern skjerm blir veldig tungtvint.. Får vel bare bite i det sure eple å kjøpe ny pc :S
2010 Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 ja, får nesten det=/ sure penger ettersom den bare var 4mnd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 dette har hendt med meg 2 ganger=/ Fikk beskjed om at det ville koste meg 3000kr for å reparere det. da er det nesten like greit å kjøpe en ny pc... Men du kan jo fortsatt bruke den gamle, bare koble til en ekstern skjerm=) Hvordan får man da opp bilde på den eksterne skjermen?Takker for svar
feuerstein Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Jeg antar du har en knapp merket Fn ved siden av venstre Ctrl. Se deretter på F-tastene (langs toppen), en av disse vil sannsynligvis være merket med et symbol av en pc og en skjerm (rundet firkant). Holder du inne Fn og taster på den aktuelle F-tasten vil du forhåpentligvis få bildet ut på den eksterne skjermen. Netbooken din har sannsynligvis kun VGA-utgang, altså må du bruke VGA-kabel til den eksterne skjermen. Noen skjermer har bare DVI/HDMI-inngang, sjekk det før du evt. kjøper skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå