Gå til innhold

Retunere pakke til Lookfantastic

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Annci_*
Skrevet

Jeg bestilte 2 pakker fra lookfantastic.com. Vil ikke ha produktene allikevel så ønsker å retunere de. Hvis jeg ikke henter pakkene blir de da retunert til avsender etter 2 uker? Hvordan blir det da med fraktkostnader, noen som vet? Det er også lagt til ca 300 for begge pakkene i toll og moms, hva skjer med det?

Holder meg til Strawberrynet fremover jeg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Tror nok du får regning i posten for frakt, toll og andre utgifter om du bare lar være å hente det. Ville henta og sendt i retur i stede for å bare la være å hente.

Skrevet
Tror nok du får regning i posten for frakt, toll og andre utgifter om du bare lar være å hente det. Ville henta og sendt i retur i stede for å bare la være å hente.

Betale 300 kr og så sende pakken tilbake? Liker ikke tanken på det :/

Skrevet

Hva med å selge uåpnede produkter til din kostpris på Finn? Eller høre om venner/ kjente er interessert (er vel billigere enn produkter kjøpt her hjemme)?

Lookfantastic refunderer evt. utgifter til moms og gebyr for varer over nok 200. Betal regningen og mail over scannet kvittering til kundeservice.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Betale 300 kr og så sende pakken tilbake? Liker ikke tanken på det :/

Eh, du får nok de penga tilbake da. Men om du bare lar være å hente og posten sender pakken i retur så tror eg du får regning i posten på sikkert over 300kr. Det er tross alt du som bestilte disse pakkene. Butikken skal ikkje tape peng i fraktkostnader og toll bare fordi du ombestemmer deg og vil la pakken gå i retur uten å ha henta den. Har du betalt for varene? Hvis du har det så må du jo ta kontakt med de for å få pengene igjen likevel.

Gjest Gjest_abc_*
Skrevet

Det er regning på 350kr på pakker som ikke blir hentet.

Dette vet jeg da jeg har klart å gjøre den tabben å ikke hente pakken i tide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...