Gå til innhold

Har vært å prøvd kjoler i dag :) noen som vil hjelpe meg å velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kalle_*
Skrevet

Sov litt på det:) hvis du beskriver kjolene for vennene dine, hvilken kjoler girer du deg mest opp for/ blir du skuffet om vennene dine IKKE liker?

Jeg likte nr.2, gammeldags og kul:)

Skrevet

Det er helt klart ditt valg, men JEG likte best Vienna.

Men nå kjenner jeg ikke deg, vet ikke hva slags "type" du er eller hvilken kropp.. Har du sjangs til å prøve begge rett etter hverandre? Det gjorde jeg når jeg var i tvil mellom tre kjoler. Når jeg prøvde alle igjen, så jeg med en gang hvilken som var IT!. :rødme:

Skrevet

Likte nr. 2.

Kjempefin kjole :D

Skrevet

synes nr 1 var penest, men det eg jo ditt valg. sikkert smart å gjøre som hun over sa... prøve begge etterhverandre. uansett så var begge kjolene veldig fine:)

Skrevet

Den andre var uten tvil penest, men nå er ikke jeg særlig begeistret for stroppløse kjoler.

Skrevet

Begge var kjempefine.

Men om du kler stroppeløse kjoler, så hadde jeg nok valgt den første hadde jeg vært deg.

Skrevet

Jeg likte kjole nr. 1 (vienna) best ut i fra de bildene.

Men som de ovenfor er inne på, det kommer helt an på hva du kler.

Skrevet

Tja, hvis du ikke klarer å velge er det ikke sikkert at du har funnet drømmekjolen enda... Du bare vet når du finner den rette, og ingen valg trenges å tas :) Det er som en kraftig forelskelse... ;)

Skrevet

Isolert sett synes jeg kjole nr 2 er finest.

Men, hva som kler deg best er jo en annen sak.

Skrevet

Jeg synes nr. 1 var finest. Men, som sagt, smaken er som baken. :nigo:

Skrevet

Jeg syntes nr. 1 var finest, men det er DU som må velge. Skjønner at det sikkert ikke er så veldig enkelt, hehe :)

Skrevet

Jeg syns helt klart kjole nr. to.

Skrevet

Jeg likte helt klart kjole nr. 1 best. Den andre var litt... (vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det...) gammeldags (?) for min smak. Det var spesielt ryggen på nr. 2 jeg ikke likte så godt.

Skrevet

åååhhh... den fra Pronovias (nummer 2). Har sett på denne selv, og syns den er nyyydelig!

Jeg liker som oftest maggie sottero best, men ikke i dette tilfellet:)

Gjest MrsBtobe
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :)

Jeg heller vel egentlig mest mot pronovias kjolen selv fordi jeg synes maggie kjolen kanskje er litt for kjedelig og vanlig.

Jeg er ca 166 høy og relativt slank (en str 38).

Har ganske timeglassfigur og dette kom veldig fint frem i pronovias kjolen, og jeg syntes faktisk den satt finere over puppene på meg enn på modellen på bildet (synes den ser litt rar og avkuttet ut på bildet) uten å høres for selvsikker ut hehe ;)

Moren min og hun i butikken likte best maggie kjolen men jeg tror det er fordi den er mer deres smak..

Uff, synes dette med brudekjole er veldig vanskelig :) var jo så utrolig MANGE fine og jeg er redd for å velge feil.

Skrevet
Tusen takk for svar alle sammen :)

Jeg heller vel egentlig mest mot pronovias kjolen selv fordi jeg synes maggie kjolen kanskje er litt for kjedelig og vanlig.

Jeg er ca 166 høy og relativt slank (en str 38).

Har ganske timeglassfigur og dette kom veldig fint frem i pronovias kjolen, og jeg syntes faktisk den satt finere over puppene på meg enn på modellen på bildet (synes den ser litt rar og avkuttet ut på bildet) uten å høres for selvsikker ut hehe ;)

Moren min og hun i butikken likte best maggie kjolen men jeg tror det er fordi den er mer deres smak..

Uff, synes dette med brudekjole er veldig vanskelig :) var jo så utrolig MANGE fine og jeg er redd for å velge feil.

du velger ikke feil om du følger magefølelsen:) Tror man kjenner det om det er rett. Og det kommer alltid til å være mange fine kjoler, og da er det sikkert lett å tenke at man skulle ventet, prøvd flere kjoler etc, men jeg tror ikke nødvendigvis det bli bedre..

Du har uansett funnet to flotte kjoler, men du vet selv innerst inne hva du føler.

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...