Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg ser ikke for meg en professor i filosofi liksom. Er de vektere,og bodyguards hele gjengen.
Gjest yojo Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 kjenner noen som er sykepleiere, men de fleste står vel i døren på et utested
feuerstein Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Har tre bekjente som er store nok til at jeg antar det dreier seg om "kjemisk trening". En vekter, en selger av industriverktøy og en økonom. Vekteren er forøvrig en utpreget rolig fyr uten en eneste grisete episode gjennom flere års jobb på utsatte steder, ikke helt det man forventer når man hører skrekkhistoriene om 'roid rage.
Gjest Gjest_mann 38_* Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 De er nærmest "over alt". Ikke bak disken i en klesbutikk da, eller parfymeri, men de er håndverkere, trailersjåfører, bilmekanikere osv. Ikke bare dørvakter, men jeg tror det hoper seg opp av sånne der. Og Svend Karlsen fra "Strong Man" vet dere hva jobber med.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Han jeg kjenner som har brukt steroider er advokat. Tror nok det brukes av flere enn man skulle tro.
Gjest yojo Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Han jeg kjenner som har brukt steroider er advokat. Tror nok det brukes av flere enn man skulle tro. skrev et feltarbeid om dette på sykepleien. det kan også være familie mannen som gjør dette, men de ser ikke så ekstreme ut som mange kan se ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå