Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Hei! Har en del showergel og dusjsåper som jeg har fått i gaver i løpet av årene. Er noen som lukter ganske godt, men lukten varer ikke så lenge. Har så lyst å lukte nydusjet dagen etter man dusjet også! Bruker å dusje etter skolen eller på kvelden. Sjeldent om morgene før skole. Det er så tidlig og jeg synes man blir så kald av å dusje om morgenen. Derfor lurte jeg på om noen har tips til god lukt som varer over natten liksom? Bruker bodylotion av og til etter jeg har dusjet, men om natten så forandrer lukten seg nesten, fordi man ligger under dyna og det kan hende man blir varm. Er litt bekymret for å ikke lukte fresht,er ikke sikkert man merker det selv om man lukter litt stygt, siden man blir vant til det! Så dusjer stortsett hvert dag.
pixiee Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hei! Har en del showergel og dusjsåper som jeg har fått i gaver i løpet av årene. Er noen som lukter ganske godt, men lukten varer ikke så lenge. Har så lyst å lukte nydusjet dagen etter man dusjet også! Bruker å dusje etter skolen eller på kvelden. Sjeldent om morgene før skole. Det er så tidlig og jeg synes man blir så kald av å dusje om morgenen. Derfor lurte jeg på om noen har tips til god lukt som varer over natten liksom? Bruker bodylotion av og til etter jeg har dusjet, men om natten så forandrer lukten seg nesten, fordi man ligger under dyna og det kan hende man blir varm. Er litt bekymret for å ikke lukte fresht,er ikke sikkert man merker det selv om man lukter litt stygt, siden man blir vant til det! Så dusjer stortsett hvert dag. Hei skjønner problemet ditt Jeg bruker en kjempe god showergel fra Anna Soui, den kjøpes på parfymeri, og lukta varer kjempe lenge. Hvis du ikke liker lukta til akkurat den finnes det jo som regel showergel til nesten alle parfymer, og de har lukt som varer, selvfølgelig er de litt dyre, men jeg syns dt er verdt det, ellers bruker jeg også body splash. Det er mildre enn parfyme og billigere og varer lengere, dette er supert i hverdagen hvor man ikke skal stinke tung parfyme, og det hjelper veldig på det å føle seg fresh.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Takk for tips Får ta meg en tyr på parfymeriet å se hva de har =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå