Gå til innhold

Bra varmebeskyttende produkt for håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en rettetang og tenkte derfor også å anskaffe meg et varmebeskyttende produkt for håret, som jeg har forstått er veldig viktig.

Kan dere anbefale et som er bra, ikke lukter for sterkt eller gjør håret fett? Det må gjerne ikke koste så alt for mye, og helst være mulig å kjøpe i butikk, for jeg trenger det allerede til helgen. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har kjøpt en rettetang og tenkte derfor også å anskaffe meg et varmebeskyttende produkt for håret, som jeg har forstått er veldig viktig.

Kan dere anbefale et som er bra, ikke lukter for sterkt eller gjør håret fett? Det må gjerne ikke koste så alt for mye, og helst være mulig å kjøpe i butikk, for jeg trenger det allerede til helgen. ;)

Vil anbefale deg Kerastase ciment thermique heat-activated reconstructor milk hvis du vil ha en til å føne på. Men til rettetang sverger jeg til KMS flat out hot pressed spray, som gir litt hold og fantastisk glans til håret. Synes begge to gir god beskyttelse, og du klarer det sikkert bare med en av de, men jeg liker hvertfall å ha en til føn, og en til å rette på som gir litt hold. Føler at hvis jeg bare bruker den fra kerastase får håret mitt for lite beskyttelse :)

Skrevet

Har en spray i rød/rosa flaske fra Redken som jeg synes er veldig bra. Lett å fordele, passe hold og lukter melon. Nam! Har den vel p lookfantastic regner jeg med. Bruker rettetang ofte og i følge frisøren min takler håret det veldig bra med den sprayen.

Skrevet

Straight Line fra Redken er veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...