Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg har veldig mye gavepapir, både til jul og generelt, og det ser fryktelig rotete ut å ikke ha noe å ha det i. Noen som har noe tips til oppbevaring? Finnes det noen fine esker i den størrelsen, eller noe annet? Hvordan har du gjort det?
Kvist Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg har mine ruller stående i en plast-skittentøyskurv inne i et skap. Passer fint inn under hengestang med korte plagg på.
hysteria Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg har de i en kurv på stua ved skrivebordet. Synes alle papirene mine er fine, så det er bare fint å ha de fremme. Men har du alt for mye? Du kan jo legge det i et skap en sånn flat plastboks?
Gjest ts Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jeg har ikke plass til å ha dem i et skap e.l, og det er så mange ruller at det blir fort seende rotete ut om jeg ikke finner noe å ha dem I. Men jeg tror kanskje ikke det finnes plastbokser som er passelig i størrelsen uten å bli alt for store igjen. De fleste plastbokser o.l man får kjøpt er for korte.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Jeg har mine stående i en gammel norgespakke-eske, og esken står i boden. Fungerer helt greit.
Gjest Gaby Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Jeg har en egen pakke-skuff i den ene kommoden min, men ser for meg at en bed-roller hadde fungert like bra! (Altså en oppbevaringsboks til å rulle under senga, de er ganske breie)
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Jeg har en egen pakke-skuff i den ene kommoden min, men ser for meg at en bed-roller hadde fungert like bra! (Altså en oppbevaringsboks til å rulle under senga, de er ganske breie) Hm ja hadde jeg hatt plass i kommoden min hadde det vær genialt, den er akkurat passe stor. Men en sånn bed-roller, hvor får man kjøpt det? Er de dyre? Det hørtes og helt genialt ut, så kan jeg til og med skyve den unna veien. Kan de kanskje ha noe slikt på jysk?
Gjest Bond Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Jeg bruker en papirkurv fra IKEA, virker ganske passe størrelse egentlig Men jeg har det i boden da, ikke stående i stuen.
Gjest Gaby Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Hm ja hadde jeg hatt plass i kommoden min hadde det vær genialt, den er akkurat passe stor. Men en sånn bed-roller, hvor får man kjøpt det? Er de dyre? Det hørtes og helt genialt ut, så kan jeg til og med skyve den unna veien. Kan de kanskje ha noe slikt på jysk? De finnes på jysk ja, ikea har også, og sikkert bohus og skeidar også. De er ikke så dyre, en 100-lapp kanskje? Ikke mer enn det tror jeg..
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 De finnes på jysk ja, ikea har også, og sikkert bohus og skeidar også. De er ikke så dyre, en 100-lapp kanskje? Ikke mer enn det tror jeg.. Har nå vært og kjøpt meg en sånn en, den var perfekt, rullene passet nøyaktig oppi der. Var først på jysk og tittet, men der hadde de bare sånn store oppbevaringsbokser, men så dro jeg innom europris og der hadde de sånn smale lave og lange til 99,- Skal dra tilbake i morgen og kjøpe en til for å ha alle båndene og rosettene mine oppi. Tusen takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå