Gå til innhold

Holocaust - hva skjedde egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1. Auschwitz komplekset hadde totalt 52 krematorieovner fordelt på alle 3 leirene. Selv hypermoderne krematorieovner i dag trenger 4 timer for å brenne et lik og har en driftstid på 40%. Resten av tiden går med til vedlikehold og rengjøring. Ingen krematorieovner kan brenne mer enn et lik av gangen, selv ikke de demoniske ovnene i Auschwitz.

Dette er feil. Moderne krematorieovner bruker ca. 2 timer på å brenne et lik. Dette sa en venn av meg som jobber i et krematorie.

Brukte de moderne krematorieovner under krigen da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Oom Paul
Skrevet
Jeg bare lurer på en ting. Hvorfor i all verden skulle de gidde å lyve og si at millioner ble drept i konsentrasjonsleire?? Hva ville de tjent på det? Og hvem er det som startet de løgnene? Jeg er fullt klar over at verden ikke er helt som vi blir servert gjennom skolen og massemedia, men at konsentrasjonsleire skulle være tull, det skjønner jeg bare ikke helt poenget med! Vær så snill å forklar!

Ja, hva tjente de på det? Og hva tjener de fortsatt? Er det så vanskelig å se i grunnen?

Starten på det hele var amerikanske "sykewar" sin operasjon for denazifisering av Tyskland. Paralellt var det selvsagt en operasjon for å forsvare krigens kostnad for den amerikanske og britiske opinionen og rettferdiggjøre den totale ødeleggelse av Tyskland.

For å oppnå dette så måtte man demonisere det tyske regimet på en måte som sådde skam og skyld i den tyske befolkning og fikk dem til å vende seg bort fra nasjonalsosialismen og nasjonalistiske ideer for all fremtid. Dette la også grunnlaget for en fredelig okkupasjon av Tyskland og ødela det folkelige grunnlaget/støtten for de tyske såkalte "werwolf" enhetene som var tenkt å bekjempe en okkupasjon som irregulær motstandsbevegelse.

Operasjonen startet i leiren "Ordruf", en underleir til Buchenwald komplekset, men en tvungen fremvising av krympede hoder, lampeskjermer, tattovert menneskehud og såpe laget av jødefett for en sjokkert befolkning fra byen Weimar i nærheten. så fulgte det ene det andre og vips så var legenden etablert som absolutt ubestridelig historisk faktum.

Merk deg i den sammenheng at det er ingen revisjonister som bestrider konsentrasjonsleirene, naziregimets rasistiske natur, tvangsarbeid eller overgrep mot jøder. Ei heller bestrider de summariske henrettelser og harde forhold i disse leirene.

Det er kun et eneste punkt revisjonistene bestrider; Det statlige planlagte og systematisk, må industrielt vis, gjennomførte folkemord på en hel befolkningsgruppe i Europa.

Den første erklærte revisjonist het Paul Rassinier og var selv kommunist og fransk motstandsmann som satt flere år i konsentrasjonsleirene Buchenwald og Mittelbau Dora.

Holocaustpåstandene til jødiske organisasjoner er heller ikke noe nytt. Allerede etter første verdenskrig påsto endel jødiske organisasjoner at tyskland hadde myrdet intet mindre enn 6 millioner jøder. Dengang var påstanden dog ikke formålstjenlig nok til at allierte myndigheter grep den og lagde historie av den.

Gjest Gjest_Julenissen_*
Skrevet

Her kommer mer krydder til historien.

BBC kan nå fortelle den utrolige, men selvsagt absolutt sanne og ubestridelige historien om en britisk soldat som smuglet seg selv inn i Auschwitz for å finne ut hva som skjedde og fortelle andre om gasskamrene og alt det fæle som skjedde.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/8382457.stm

Hvorfor tror vi dette er sant? Selvsagt må det være sant! Det er jo på BBC. Dessuten er vitneutsagnet fullt av dramatikk og følelser. Om vi føler at det er sant så må det jo være det. Heldigvis for oss så vant de amerikanske Jedi krigerne over de onde tyske Sithene og reddet galaksen fra undergang.

God Jul alle sammen!

Hilsen Julenissen

(Den amerikanske Coca Cola nissen selvsagt!)

Gjest Gjest_Mann38_*
Skrevet
Så alle disse kildene er bullshit:

http://www.holocaustforgotten.com/

http://www.hlsenteret.no/kunnskapsbasen/aktor/ofre/1340

http://www.hlsenteret.no/kunnskapsbasen/fo...d/holocaust/218

Adolf Eichmans Endlösung der Judenfrage, og samtlige bøker som omhandler folkemordet skrevet av overlevende og deres etterkommere?

Mens disse er troverdige og plausible:

http://www.vho.org/aaargh/fran/livres3/HoaxV2.pdf

http://www.ihr.org/books/harwood/dsmrd01.html

http://www.scribd.com/doc/2582074/Leuchter-Report

Pluss David Irvings bøker?

Holocaust-nektarar bør også bli mint om Rudolf Høss, kommandanten i Auschwitz. Han har i detalj skildra kva som hende. No har du sikkert lyst til å skrive at Høss vart torturert og difor er ikkje vitnemålet hans truverdig. Fakta er at Høss "berre" vart torturert rett etter han vart arrestert, og berre for å få han til å tilstå kven han var.

Han snakka åpent og uhindra om denne torturen under rettsaka, men han antyda aldri at skildringane av folkemordet mot jødane vart gitt under tvang.

Skrevet (endret)
Brukte de moderne krematorieovner under krigen da?

Selvsagt ikke. Men jeg skrev det som tilsvar på en påstand(TS?)om at selv ikke moderne krematorie-ovner kan forbrenne et lik på mindre enn 4 timer. I de eksempelregnestykkene som jeg har satt opp, har jeg tatt høyde for at datidens ovner var 50% mindre effektive enn våre, og regnet med 3 timer.

Edit: Ooops, jeg ser at jeg svarte på noe som ikke var rettet til meg. Men jeg gjenkjente den informasjonen som det var stilt spm om som identisk med en jeg gav tidligere i tråden. Hyggelig å få det bekreftet av en som faktisk jobber i et krematorium.

Endret av Mann 42
Skrevet

Rart at gjest som benekter Holocaust ikke responderer på de fakta som er lagt fram om ovnene. Vanskelig å finne motargumenter??

Skrevet

Forresten, da jeg var på tur med de hvite bussene, hadde vi med oss to tidsvitner som hadde overlevd dødsleirene. Er historiene deres gode nok for gjest, eller er de skuespillere som er blitt matet med hva de skal si?

Skrevet

Ser at han har begynt å kalle seg for Julenissen. Det passer jo godt.

Det er vel ikke så veldig mange av oss som tror på Julenissen lenger.

Skrevet

Sukk. Les Jean-Claude Pressacs "Krematoriene i Auschwitz". Eventuelt slutt å mate trollene.

Skrevet
Forresten, da jeg var på tur med de hvite bussene, hadde vi med oss to tidsvitner som hadde overlevd dødsleirene. Er historiene deres gode nok for gjest, eller er de skuespillere som er blitt matet med hva de skal si?

Det sier seg vel selv at holocastfornekterne ikke godtar tidsvitner. Og hvorfor skulle de nå det? Revisjonistenes påstand er at hele jødeutryddelsen (og forsåvidt også signøyner, kommunist-og homo-utryddelsen) er en gedigen løgn fra ende til annen. Altså verdens største konspirasjon, med det mål å hindre folk å se hva for en fantastisk ideologi nazismen egentlig er, og forby dens lys å skinne over folkene i Europa atter en gang.

Som under krigen....

Gjest Turid F.
Skrevet

Jeg er enig med revisjonisten her. Mest sannsynlig så står vi overfor en ondskapsfull løgn planlagt

og gjennomført av mennesker totalt blottet for moral og anstendighet.

Demografi:

Etter folketellingen i 1934 kom man frem til at verdens jødiske

befolkning var på noe i overkant av 15 millioner (15,1 eller 15,3, jeg husker ikke nøyaktig).

Ved folketellingen av 1948 kom man frem til et totalt antall på 15,7 millioner. I lys av det

så er det lite sannsynlig at 6 millioner jøder ble utryddet. I motsatt fall skulle jøder besitte

en oppsiktsvekkende forplantningsevne idet de er istand til å øke sitt befolkningstall med 35% på

3 år.

Litteratur:

Konsulterer vi memoarene fra de allierte lederne fra perioden så finner vi ikke så myesom et eneste

ord om hverken folkemord, gassing, holocaust eller lignende. Til sammen skrev Churchill, De Gaulle og

Eisenhower over 7000 sider om sin rolle i krigen. Som ansvarlige for å avdekke historiens desidert største

kriminelle handling så skulle en tro at de hvertfall ville belyst dette med en setning eller to.

Mest sannsynlig så indikerer dette at det ikke var noe å skrive om.

Røde Kors skrev en rapport på 1700 sider om Konsentrasjonsleirene i 1948 uten å nevne folkemord, gassing,

holocaust eller noe tilsvarende med så mye som et ord.

Mest sannsynlig indikerer dette at Røde kors konsentrerte seg om å påpeke de kritikkverdige forhold de hadde

observert og ikke ting som ikke hadde skjedd.

Samtlige bøker som beskriver holocaust er skrevet av jøder. INGEN bøker er skrevet av sigøynere, homofile eller

andre som mener seg utryddet. Bøkene som foreligger stemmer dårlig med virkeligheten og er fulle av logiske brister

og manglende forklaringer på omfattende logistiske problemstillinger.

Grunnleggende politiarbeid tilsier at en påstand alltid utløser en eller flere konsekvenser. Om konsekvensene av en

påstand viser seg å ikke holde så er antagelsen at subjektet lyver.

Påstander:

Man påstår å ha transportert 6 millioner jøder samt et ukjent antall (mellom 5 og 40 millioner) mennesker for industriell

utrydding på samlebånd i gasskamre der det ikke finnes så mye som et eneste spor etter dem. Den axiomatiske forklaringen på

dette er at de alle skal være brent opp til aske og spredt ut over store deler av polen og tyskland.

Ingen av disse påstandene er noensinne blitt testet av rettsteknikere eller andre, men akseptert uten motforestillinger.

Man påstår at man i Auschwitz har brent opp mellom 1,1 og 4 millioner jøder i tiden mellom 1942 og 1944 i de 52 ovnene man

hadde til rådighet. Det endelige tallet er usikkert fordi det frem til 1991 gjaldt et antall på 4 millioner mens tallet i

dag er 1,1 millioner. Denne endringen har selvsagt ikke endret det totale antall på 6 millioner som synes å være et

slags magisk hellig tall siden det er blitt brukt før.

Jeg stiller meg tvilende til at å brenne opp 1,1 millioner mennesker er teknisk mulig i disse ovnene på denne tiden.

Jeg stiller meg også tvilende til eksistensen av gasskamre og mener det man fremviser som det historiske gasskammeret

er en absurditet uten grenser.

Å dokumentere hvorvidt dette er teknisk mulig ville være meget enkelt og ufarlig å gjøre ved bruk av en CS granat.

Slipp en slik ned u hullet i taket og vent 30 minutter. Få noen til å åpne dørene for å trekke ut de 1000 stakkars sjelene

som skulle ligget døde inne. Alle i området (SS kontorområde) som kjenner at det svir i nesen og øynene ville om dette

var blåsyregass uten videre vært døde. De som skulle trekke ut likene ville videre dødd som fluer siden denne gasstypen

penetrerer hud i tillegg til å virke gjennom lungene.

Det er sannsynlig at dette er en uhyrlig løgn fordi det ville medført livsfare for alle i hele leiren slik det under ed

er blitt beskrevet.

I de fleste andre såkalte dødsleire beskrives gasskammeret som varianter av det i Auschwits, noe som skulle tilsi

at det er usannsynlig.

I leiren Treblinka beskriver vitner at man først gravde ned ca. 700 000 mennesker innenfor et område på størrelse med

Ullevaal Stadion, for deretter å grave disse opp igjen etter to år slik at de kunne brennes. Metoden for brenning var

her å legge likene lagvis på jernbaneskinner spent mellom to betongblokker i ca. 70 cm. høyde. Alt fra 1000 til 2-3 000

mennesker ble brent slik i hver prosess. Under dette la man enten noen kvister eller ingenting i det hele tatt og tente på.

Etter noen timer var det bare aske igjen av dem.

Dette skjedde sannsynligvis ikke fordi dette er en teknisk umulighet. Det kan under ingen omstendigheter utføres i det

virkelige liv. Forsøk selv så kan du fort fastslå usannsynligheten av denne forklaringen.

Andre leire slik som Bergen Belsen beskriver brenning av tusener av mennesker av gangen i store groper i bakken. Man kastet

likene lagvis i hullene, helte bensin på og brente dem til aske.

Dette er lite sannsynlig fordi denne metoden ikke er teknisk mulig under noen omstendigheter. Man kan ikke brenne

organisk masse med 70% vanninnhold i groper i bakken uansett hvor mye drivstoff man bruker.

Jeg kunne fortsette i det uendelige med å påpeke slike umuligheter og absurditeter men jeg gidder ikke. Den kritiske

og analytiske evne hos brukerne her er ikke tilstede. Man velger konformiteten i å akseptere og underkaste seg absurde

axiomatiske meningsløsheter istedet. Det er deres valg og ansvar.

Skrevet

Rart hvordan det er en haug med forskjellige gjester, og ingen innloggede medlemmer som kommer med disse uhyrlige påstandene. Jeg kan også bekrefte at de to tidsvitnene som var med meg og klassen min til Polen, ikke var jøder, men nordmenn av "rase". Og jeg mener bestemt at en av dem har skrevet en bok.

Skrevet

Jeg har litt vanskelig for å forstå hva motivet for å ta seg alt dette bryderiet med å lage denne verdens største løgn, skulle være. Hvorfor skulle verdens store nasjoner gå sammen om å forfalske historien så til de grader?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...