PiriPiri Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Irritasjonen mot en del ikke-vestlige innvandrere, derimot, kommer av at de IKKE gjør en innsats for samfunnet, at de ikke tilpasser seg(i atlfor mange tilfeller), at de har holdninger som ikke er forenelige med våre vestlige verdier, at de i mange tilfeller ikke jobber, men bare går på trygd, selv om de er arbeidsføre osv. Sågar blir situasjonene vidt forskjellige, og det er forsiktig sagt skivebom å forsøke å trekke paraleller mellom dette. Nei det er jo nesten ingen etniske nordmenn som går på trygd istedenfor å jobbe.. Hvor mange av disse livsfarlige, late, udugelige, muslimske innvandrerne kjenner du egentlig? Kanskje fordi det altfor mange med dine holdninger som gjør at de aldri kan bli integrerte, fordi vi møter dem med en vegg av fordommer før vi egentlig vet hvem de er. Intet fremmed er oss menneskelig, det er ihvertfall sikkert... Jødehatet startet forresten med at jødene tok livet at Jesus, og det var ikke bare jøder nazistene tok livet av og mente ikke hadde livets rett, for eksempel funksjonshemmede. Så det var ikke holocaust alene jeg refererte til...
Eplefe Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Så noen dokumentasjon på denne horrible påstanden eksisterer med andre ord ikke. Det er gjerne slik. Naziovergrep mot funksjonshemmede frem fra glemselen. Over 200 000 funksjonshemmede ble drept under nazistenes folkemord, men hendelsene er lite kjent. Nå krever funksjonshemmede en større plass i Holocaust-historien. Nazistene hadde en lege, en god kjent lege som "samlet" på spesielle mennesker, eneggede tvillinger, folk med deformiteter og funksjonshemminger, han eksperimenterte med dem, og når han feilet var de enten døde eller døende. Det var kun utvalgte funksjonshemmede som fikk lov til å leve (og eksperimentert på), resten ble drept.
Zealuu Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 (endret) http://www.auschwitz.dk/Mengele.htm Nyiszli, Miklos. Auschwitz: A Doctor's Eyewitness Account. Arcade Publishing, 1993 Lagnado, Lucette Matalon; Sheila Cohn Dekel (1991). Children of the Flames. Problemet med nazister er at de ikke kan tro på noen kilder andre enn dem som bekrefter det de er blitt hjernevasket til å tro, siden "de er en del av konspirasjonen" osv. Nazisme hadde sikkert vært mer populært hvis dens frontkjempere hadde en resonneringsevne som lå litt over "innavlet". Endret 23. november 2009 av Zealuu
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 http://www.auschwitz.dk/Mengele.htm Nyiszli, Miklos. Auschwitz: A Doctor's Eyewitness Account. Arcade Publishing, 1993 Lagnado, Lucette Matalon; Sheila Cohn Dekel (1991). Children of the Flames. Problemet med nazister er at de ikke kan tro på noen kilder andre enn dem som bekrefter det de er blitt hjernevasket til å tro, siden "de er en del av konspirasjonen" osv. Nazisme hadde sikkert vært mer populært hvis dens frontkjempere hadde en resonneringsevne som lå litt over "innavlet". Nazist er jeg ikke og har heller aldri vært. Jeg er liberalist og avskyr nasjonalisme og stinkende regjeringer som tråkker på folks friheter og hindrer markedets selvregulerende evner. Men jeg tror heller ikke på eventyr. Den siden du linker til er ikke troverdig. Den er skrevet og vedlikeholdt av ADL. Men jeg er enkel å overbevise: Gi meg to historier. Et navn på en av 6 millioner skjebner som påstås å ha blitt gasset ihjel. Gi meg vedkommendes historie fra han blir arrestert til han blir drept med sted tidspunkt og omstendigheter. Gi meg så et navn på et av de 200 000 ulykksalige menneskene som ble utsatt for slike påståtte medisinske eksperimenter fra henting til drap, tidspunkt sted og omstendigheter. Av 6 200 000 mord så skulle det være forholdsvis enkelt å kunne bevise to enkeltsaker på en måte som er troverdig, og ikke linke til teatralske skrekkhistorier som dette vrøvlet. Sånt sludder er rett og slett for dumt!
Zealuu Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 (endret) Problemet med nazister er at de ikke kan tro på noen kilder andre enn dem som bekrefter det de er blitt hjernevasket til å tro, siden "de er en del av konspirasjonen" osv. Men jeg tror heller ikke på eventyr. Den siden du linker til er ikke troverdig. Den er skrevet og vedlikeholdt av ADL. Case and point. Siden du kun tror på bevis i anekdoteform, så kan du boltre deg i det her: http://history1900s.about.com/od/holocaust...eir_Stories.htm Det er naturlig nok litt vanskelig å intervjue de som døde i konsentrasjonsleirene. Tror du forresten på middelalderen og romerriket? Det er ingen som kan fortelle deg hva som skjedde på den tiden fra de ble født til de døde, men det er nokså rikt dokumentert likevel. Litt som holocaust. Endret 23. november 2009 av Zealuu
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Case and point. Siden du kun tror på bevis i anekdoteform, så kan du boltre deg i det her: http://history1900s.about.com/od/holocaust...eir_Stories.htm Det er naturlig nok litt vanskelig å intervjue de som døde i konsentrasjonsleirene. Tror du forresten på middelalderen og romerriket? Det er ingen som kan fortelle deg hva som skjedde på den tiden fra de ble født til de døde, men det er nokså rikt dokumentert likevel. Litt som holocaust. Å fremskaffe bevis på 2 enkeltstående drap av 6 200 000 burde ikke være noe problem for dem som sitter på "hele berg av bevis". Sannheten er at bortsett fra drømmeriene til en håndfull løgnaktige enkeltindivider og vanvittige tilståelser fremskaffet under grusom tortur så finnes det ikke ett eneste håndfast og holdbart bevis for dette sinnsyke eventyret! Anekdoter og fortellinger er ikke bevis, uansett hvor dramatiske og grusomme de måtte høres ut. Ei heller utsagnene til en stakkars tannlaus jævel som har fått dem slått ut for å tilstå. Propaganda blir ikke sannhet uansett hvor mye du tror på det. Det eneste det demonstrerer er det intellektuelle nivået på folk flest og deres evne til å vurdere det de får servert. Jo grusommere og mer absurd det høres ut jo mer sannsynlig er det at folk som deg selv er villige til å tro på det. Jo oftere det blir gjentatt jo sannere blir det, til det som nå får religiøse dimensjoner.
Zealuu Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Med andre ord, all korrespondanse mellom Hitler og underordnede, mellom offiserer og byråkrater som overlevde forsøket på å kvitte seg med alt bevismateriale, Goebbels' og Himmlers dagbøker, konsentrasjonsleirene og vitneutsagnene fra de overlevende er en del av en jødisk konspirasjon, og teller ikke som beviser? Selv hvis alle disse eksplisitte referansene til den da pågående jødeutryddelsen ikke var tilgjengelig, er sammenfallet av indisier så sterkt at det i ettertid er nokså åpenbart hva som har foregått. Jeg tror vi er tilbake til "dumme nazier"-greien nå.
Monica1968 Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Nei det er jo nesten ingen etniske nordmenn som går på trygd istedenfor å jobbe.. Hvor mange av disse livsfarlige, late, udugelige, muslimske innvandrerne kjenner du egentlig? Kanskje fordi det altfor mange med dine holdninger som gjør at de aldri kan bli integrerte, fordi vi møter dem med en vegg av fordommer før vi egentlig vet hvem de er. Intet fremmed er oss menneskelig, det er ihvertfall sikkert... Jødehatet startet forresten med at jødene tok livet at Jesus, og det var ikke bare jøder nazistene tok livet av og mente ikke hadde livets rett, for eksempel funksjonshemmede. Så det var ikke holocaust alene jeg refererte til... Jeg har kjent mange muslimer og afrikanere fra land sør for Sahara oppigjennom, og jeg vet hva jeg snakker om, for å si det slik. Det finnes etniske nordmenn som gjør det, ja, og det er slett ikke akseptabelt(så er jeg heller ingen tilhenger av det norske snylte-stat-systemet), mrn antallet er VELDIG mye lavere. Et av de styggeste eksemplene er somaliske menn, hvor 70% ikke er i arbeid. Blant kvinner er tallet langt høyere. Når du trekker frem nazismen og jødeforfølgelsen, er det naturlig at jeg kommenterer nettopp dèt. At jødene tok livet av Jesus(som er en mulig tolkning av evangeliene), var bare en av årsakene til at de var mislikte helt fra Middelalderen. Andre årsaker, som var minst like viktige, var at de tok over store deler av økonomien, ga lån med vanvittig høye renter etc. samt at folk i nevnte tidsperiode var religiøst intolerrante.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Med andre ord, all korrespondanse mellom Hitler og underordnede, mellom offiserer og byråkrater som overlevde forsøket på å kvitte seg med alt bevismateriale, Goebbels' og Himmlers dagbøker, konsentrasjonsleirene og vitneutsagnene fra de overlevende er en del av en jødisk konspirasjon, og teller ikke som beviser? Selv hvis alle disse eksplisitte referansene til den da pågående jødeutryddelsen ikke var tilgjengelig, er sammenfallet av indisier så sterkt at det i ettertid er nokså åpenbart hva som har foregått. Jeg tror vi er tilbake til "dumme nazier"-greien nå. Noe slikt har jeg aldri sett. Produser det og jeg skal tro. Man gir simpelthen ikke ordre om folkemord telepatisk. Goebbels og Himmlers dagbøker har jeg selvsagt lest og de nevner hverken folkemord eller medisinsk eksperimentering med et eneste ord. Folkemord er heller ikke nevnt med et eneste ord i hverken Churchill, De Gaulles eller Eisenhowers memoarer og ikke i Røde Kors sin rapport av 1946! Det er bare sludder alt sammen!
Zealuu Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Noe slikt har jeg aldri sett. Da tror jeg dette handler mest om at du har vondt i viljen.
Skvaldersjura Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Noe slikt har jeg aldri sett. Produser det og jeg skal tro. Man gir simpelthen ikke ordre om folkemord telepatisk. Goebbels og Himmlers dagbøker har jeg selvsagt lest og de nevner hverken folkemord eller medisinsk eksperimentering med et eneste ord. Folkemord er heller ikke nevnt med et eneste ord i hverken Churchill, De Gaulles eller Eisenhowers memoarer og ikke i Røde Kors sin rapport av 1946! Det er bare sludder alt sammen! Har du vært og besøkt en konsentrasjonsleir fra andre verdenskrig noengang? - Ikke? Da syns jeg du skal PRØVE og gjøre det. Så får du vite hvor tøff du er!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Har du vært og besøkt en konsentrasjonsleir fra andre verdenskrig noengang? - Ikke? Da syns jeg du skal PRØVE og gjøre det. Så får du vite hvor tøff du er! Det har jeg. Har du? En fangeleir kan fremstilles på mange måter. Med litt redigering så kunne man enkelt fått botsen i Oslo til å se ut som en morderfrabrikk også. Noen gamle sko og briller, en selektert rute der man får se det som på forhånd er arrangert og man lurer enkle sjeler trill rundt. Visste du at 2 av de tidligere polske fangene bor i offiserskasernen i dag? Dem skulle du tatt deg tid å ta en prat med. La dem gjerne gi deg en uautorisert tur og fortelle fritt fra sine opplevelser. Kritisk sans er en fin ting.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #13 Skrevet 24. november 2009 Da tror jeg dette handler mest om at du har vondt i viljen. Det har du helt rett i. Majonesen går rett og slett ikke tilbake i tuben. Når du en dag oppdager at du er blitt ført bak lyset av kyniske løgnere så vil du forstå hva jeg mener.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 (endret) Historien vil ha det til at 80 000 kilo kjøtt (lik) ble brent til aske på en times tid på dette viset. Ikke bare en gang, men konstant, hver dag i 3 år til totalt 6 millioner mennesker var forsvunnet fra jordens overflate uten spor. Om du klarer dette med en liten kotelett på 250 gram så er det selvsagt teoretisk mulig å fjerne 8 tonn av gangen på samme viset. Den reproduktive evne for disse folkene er jo også intet mindre enn oppsiktsvekkende. Folketellingen fra 1936, utført av det jødiske verdensforbund talte ca. 15300 000 jøder på verdensbasis. I folketellingen av 1948 var dette tallet gått opp til 15700 000, hvilket er imponerende med tanke på at verdens jødiske befolkning bare 3 år før var redusert med en tredjedel. Men selvsagt. Du står jo fritt til å tro på både holocaust og julenissen. Endret 26. november 2009 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Ja siden er vel enda mer grumsete, all den tid den spenner over folk som er liberalister, og støtter EU pga mer frihandel en de kan få under sosialist-og-byråkratregime her hjemme, sosialister som ønsker makt og posisjon i Europa, og som samtidig ser seg tjent med mer økonomisk vekst, samtidig som de da dolker sine egne velgergrupper i ryggen, som ikke er tjent med åpning av markedet for mer konkurranse om tjenester og varer utenfra. Så grumsete er et godt ord. Grums fins det nok på begge sider av EU-debatten. Tror nok du skal være ytterst forsiktig med å beskylde Ja-siden for grums, når selv et barn ser at Nei-sidens sterke nazionalisme har en del paraleller litt tilbake i historien..
Zealuu Skrevet 24. november 2009 #16 Skrevet 24. november 2009 (endret) Historien vil ha det til at 80 000 kilo kjøtt (lik) ble brent til aske på en times tid på dette viset. De brant jødene i "hull i hagen" i konsentrasjonsleirene? Som vanlig skorter det litt på historiekunnskapene. Vi prøver igjen med litt voksenopplæring: http://frank.mtsu.edu/~baustin/holocamp.html http://www.holocaust-history.org/auschwitz/19420901-kremer/ Jeg regner i grunn med at du kommer til å begynne å hyle om at kildene er en del av konspirasjonen, til tross for dokumentasjonsgrunnlaget. Det henger vel sammen med revisjonisters trang til å kun forholde seg til det som støtter synet de har valgt på forhånd, og ignorere alt annet som foreligger. Mer uvitenskapelig blir det neppe. Endret 26. november 2009 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 De brant jødene i "hull i hagen" i konsentrasjonsleirene? Som vanlig skorter det litt på historiekunnskapene. Vi prøver igjen med litt voksenopplæring: http://frank.mtsu.edu/~baustin/holocamp.html http://www.holocaust-history.org/auschwitz/19420901-kremer/ Jeg regner i grunn med at du kommer til å begynne å hyle om at kildene er en del av konspirasjonen, til tross for dokumentasjonsgrunnlaget. Det henger vel sammen med revisjonisters trang til å kun forholde seg til det som støtter synet de har valgt på forhånd, og ignorere alt annet som foreligger. Mer uvitenskapelig blir det neppe. Det der er bare tull! Om vi skal tro på vitneforklaringer og Nürnbergprosesen så var det tre måter å brenne lik på: 1. Krematorieovner (Auschwitz, Majdanek) 2. Jernbaneskinner spent mellom betongblokker (Treblinka, Sobibor og Belzec) 3. Store hull i bakken (resten av leirene) 1. Auschwitz komplekset hadde totalt 52 krematorieovner fordelt på alle 3 leirene. Selv hypermoderne krematorieovner i dag trenger 4 timer for å brenne et lik og har en driftstid på 40%. Resten av tiden går med til vedlikehold og rengjøring. Ingen krematorieovner kan brenne mer enn et lik av gangen, selv ikke de demoniske ovnene i Auschwitz. Om vi ser bort fra 60% driftsstans og går ut i fra døgnkontinuerlig drift på samtlige ovner, 365 dager i året i 3 år, kommer vi da over det antallet døde i Auschwitz som det faktisk foreligger en dødsattest med dødsårsak på, eller mener du at man kunne brenne opp 1,1 millioner mennesker i 52 krematorieovner på 3 år. Om du er usikker så må du gjerne putte et bonusår, dvs. 365 dager til i regnestykket ditt og se om det går opp da? Om du tviler på mine utsagn her så vil en telefon til et hvilket som helst krematorium i landet kunne bekrefte eller avkrefte det. 2. Det fremgår fra Nürnbergrettssaken at 1,5 millioner mennesker ble brent på jernbaneskinner spent 70 cm over bakken mellom betongklosser og fyrt opp under med busker og kratt. Prøv kotelettforsøket på grillen din hjemme og overdiv gjerne ved bruk av den beste ved du kan finne. 3. Gå inn på Shoah sidene og lytt til vitneforklaringene om brenning av 2000 lik av gangen i store groper i bakken. Etter en time var alt aske, bortsett fra en fot her og en hånd der som arbeiderne måtte kaste tilbake i flammene. Utfør kotelettforsøket som beskrevet i vitneforklaringen og se om du klarer å få det til. Bruk så mye diesel og bensin du bare ønsker. Som sagt, bare idioter tror på eventyr. Der følelsene er manipulert svikter den kognitive evnen totalt.
Eplefe Skrevet 25. november 2009 #18 Skrevet 25. november 2009 Ikke alle jødelikene ble brent, hvor har du dette fra? Massegraver var kjempepopulært, og gasskamrene kunne ta mye mer enn et lik om gangen.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #19 Skrevet 25. november 2009 Ikke alle jødelikene ble brent, hvor har du dette fra? Massegraver var kjempepopulært, og gasskamrene kunne ta mye mer enn et lik om gangen. Hvilke massegraver? Dvs. ja, det ble laget en massegrav i Bergen Belsen etter frigjøringen av leiren. Av de tusener av lik som ble obdusert der så viste samtlige tyfus som dødsårsak. Ingen av dem gass med zyclon B. Har du noen andre massegraver å vise til så kom gjerne med dem. Konkrete bevis snur min oppfatning, ikke tomme påstander. Gasskamrene, slik de er beskrevet kunne visst ta et par tusen av gangen. Beklageligvis finnes det ikke et eneste et igjen som kan bevise at slike eksisterte. Selv ikke under rettssaken der enkeltmennesker ble dømt til døden for drap i gasskamre ble slik noensinne vist, det være seg for retten eller offentligheten. Bevis var ikke en forutsetning i Nürnberg, det var nok med påstander omtrent som dine, helst litt mer krydrede og dramatiske så den kognitive evnen ble undertrykket. Om det her var kremasjonsovner du snakket om så må du vennligst tegne og forklare. Jeg danner meg nemlig ikke min oppfatning på drømmerier og egne teorier, men har selvsagt konsultert et krematorie og spurt nettopp om krematorier og deres kapasitet. Har du andre opplysninger som viser det motsatte så må jo jeg selvsagt gi meg og endre min oppfatning. Hadde de høyere kapasitet så fortell hvor mye og på hvilken måte så det kan vurderes og rekalkuleres. Dette skulle egentlig være enkle ting å tilbakevise, spesielt med tanke på at det er verdenshistoriens største forbrytelse vi snakker om, der man etter sigende sitter på hele "berg av bevis".
Eplefe Skrevet 25. november 2009 #20 Skrevet 25. november 2009 Så alle disse kildene er bullshit: http://www.holocaustforgotten.com/ http://www.hlsenteret.no/kunnskapsbasen/aktor/ofre/1340 http://www.hlsenteret.no/kunnskapsbasen/fo...d/holocaust/218 Adolf Eichmans Endlösung der Judenfrage, og samtlige bøker som omhandler folkemordet skrevet av overlevende og deres etterkommere? Mens disse er troverdige og plausible: http://www.vho.org/aaargh/fran/livres3/HoaxV2.pdf http://www.ihr.org/books/harwood/dsmrd01.html http://www.scribd.com/doc/2582074/Leuchter-Report Pluss David Irvings bøker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå