Gå til innhold

Strømpebånd og strømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite spørsmål når det gjelder undertøy jeg... Skal dere ha strømpebånd på selve dagen? Dette er vel egentlig en amerikansk tradisjon, men er dette noe en brud "må" ha? Og hva foretrekker dere? Og hva koster slike strømpebånd?

Og hva slags strømper kan man ha om man skal ha torsolette? Må man kjøpe spesialstrømper som passer til eller kan man kjøpe vanlige billigvarianter av stay-ups? Noen tips? Og hva koster slike strømper?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha torsolett og stay ups. Helt vanlige.

Jeg skal ikke ha strømpebånd (så vidt jeg vet pr idag ihvertfall).

Jeg kunne ikke tenkt meg disse strømpene som egentlig er beregnet til strømpeholdere. Vil ha muligheten til å endre raskt, hvis jeg ikke liker det icon_wink.gif12

Skrevet

HMSP: skal du da bruke hofteholderene på torsoletten på strømpene, eller skal du ta dem av?12

Skrevet

Jeg kommer vel til å prøve med og evt. ta dem av underveis.

Skal i allefall prøve en dag før under vanlige klær - slik at jeg er vant til det.12

Skrevet

Noen fler tips og spesielt tips om hva dette koster?12

Skrevet

Jeg skal ha korsett, med strømpeholdere, men har valt å bruke stay up til disse for da er jeg sikker på at de ikke skal gli ned. Jeg skal ihvertfall ha strømpeband, som min kjære har planer om å hente ned med tenna rett før vi skal dra fra festen, for så å kaste til alle sine ugifte kompiser.12

Gjest Anonymous
Skrevet

lurt med stay ups, ja!!prøvde slike som er originale til hofteholdere, og - pjonks!!så var de sprettet av!!

Skrevet

Jeg skal ha hofteholdere og strømper (ikke stay-ups)

I tillegg har jeg kjøpt to lyseblå strømpebånd -for jeg vet ikke hva annet den dagen jeg kan ha på meg som er "something blue".

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor har du to stykker forresten? Skal man ikke bare ha ett da?

Skrevet

Er litt overtroisk, og hvis man skal ha på seg noe blått, må det jo være hele kvelden og ikke bare til min kjære har sprettet strømpebåndet til den mannlige delen av gjestene icon_smile.gif

-derfor to, så har jeg ett igjen til resten av kvelden også icon_wink.gif

Skrevet

Jeg skal ha stay-ups.

Jeg har fått et lyseblått strømpebånd av mutter og så har forloveren min kjøpt et hvitt da hun nettopp var i N.Y. Hun hadde tenkt lenge og vel for å finne en perfekt gave til meg, men nå har jeg jo to, så jeg vet ikke hvilket jeg skal velge. 12

Skrevet

Jeg skal ha korsett med strømpeholdere på og slike strømper som man fester fast. Jeg skal også ha strømpebånd, det kjøpte jeg på Sandvikasenteret for 65 kroner. Strømpene kostet 145.

Lykke til icon_smile.gif

Skrevet

Strømpebånd hos Brudespesialisten i Drammen koster 79.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk et i gave der jeg leide kjolen, som jeg skal bruke. Det har en liten lyseblå sløyfe, så da har jeg noe blått også....

Skrevet

Jeg tror jeg dropper strømpebånd, og bare syr inn en blå sløyfe i kjolen (inni!), på undertøyet eller underkjørtet. Dette fikk jeg tips om i den ene brudesalongen i Drammen, og det var en temmelig vanlig måte å ordne dette med "something blue", de fikk stadig tilbake leie-kjoler eller underskjørt som har fått påsydd en blå sløyfe! icon_smile.gif

Skrevet

Jeg skal ha torsolette med strømper som festes i den. Og blått strømpebånd.

Har ikke bein til Stay-ups, de ruller bare ned..... *rødmer*12

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har betalt 990 for torsolette, 250 for strømper og 250 for truse. Strømpebånd koster 80 kroner. Dyr moro, men så blir jeg fin også!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...