dulle Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Idag skulle egentlig være den dagen jeg begynte å trene igjen, men jeg har så helvetes pms. Sånn at jeg kjenner det i muskler og ledd, hode og pupper. Øm, slapp, smerter, totalt energiløs. Du vet. Jeg er i utgangspunktet ikke så altfor motivert til å trene, men sitter og lurer på om jeg skal bite det i meg og prøve å komme meg på en joggetur. Vil det ha noe positiv effekt, eller kan jeg likegodt vente til jeg har mer energi? *amatør
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 For meg hjelper det faktisk, men det er selvfølgelig inviduelt, les denne artikkelen: http://iform.nu/trening/nytt-om-trening/tren-deg-ut-av-pms
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Det er tungt å komme igang. Men man føler seg bedre etterpå. Ta en lett økt når PMS er som verst. Det gjør jeg. Men jeg dropper det ikke.
Annikken Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 For meg forbedrer trening PMSen. Men ta det med måte om du er skikkelig uggen, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå