Gå til innhold

Nye sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe nye sorte høyhælte sko (ca 10cm hæl).

Hadde egentlig bestemt meg for et par klassiske sorte pumps med stiletthæl, men så har jeg begynt å vurdere om jeg heller skal satse på litt kraftigere hæl??

Hva synes dere, for og imot?

Går stiletthæl for å være "finere"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv synes jeg stiletthæl er finest.

Tror ikke det er noe klart svar på hva som regnes som finest, blir vel smak og behag.

Skrevet (endret)

Eg likar også stilettar best.

Endret av Tigress
Skrevet

Jeg synes det er finest med litt kraftigere hæl. Om man har en fyldig eller kraftig kropp synes jeg det ser litt vulgært ut med stiletthæler. Regelen må være: tjukke legger - ikke stiletthæler.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes ofte en mellomting er greit, mye bedre å gå på også ;) Har et par pumps (ca 5 cm hæl) som er en mellomting. Et av de beste kjøpene jeg har gjort, de er fortsatt elegante og jeg kan ha de på i timevis uten å få vondt i beina, og de er stødige og gode å gå i!

En annen ting å tenke på er om det er mye brostein der du skal bruke dem, jeg har ødelagt mang en sko på sånt :kjefte:

Skrevet

Å som jeg misliker å gå rundt i Oslo med høye sko :S De stakkars hælene er jo oppskrapa og vips så vrikker man foten.

Jeg foretrekker litt kraftigere hæler siden jeg ikke er stretynn, men har både rumpe og bryster.

Trenger ikke være en veldig kraftig hæl, men heller ikke slik en supertynn som man må balansere på.

Skrevet

Ja, en mellomting er bra. Det er ikke så mange sko/støvletter som har kraftig hæl, mest bare slike cowboyaktige skoletter/støvletter, som jeg ikke er så glad i. En mellomting ser mest elegant ut. Men er man smal går selvsagt stiletthæler helt fint.

Skrevet
Kjøp det du klarer å gå på.

Som om det er det eneste som har noe å si. Det der er et slikt enkelt god-dag-mann-økseskaft-svar som nesten bare menn kan finne på å si.

Gjest Tigress
Skrevet
Som om det er det eneste som har noe å si. Det der er et slikt enkelt god-dag-mann-økseskaft-svar som nesten bare menn kan finne på å si.

Eg synest det var eit godt råd, eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...