Cata Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Hjelp? Er det noen her som bruker aMSN og kan fortelle meg hva jeg skal gjøre med min aMSN? Her for noen dager så begynte den plutselig å endre "kallenavn" på meg - altså det navnet som står på min bruker ved siden av bildet (hvis noen skjønner hva jeg mener). Jeg har selvsagt prøvd å rette det tilbake i preferences ---> personlig og lagre det navnet jeg vil bruke, men for hver gang jeg logger på igjen så er "feil" navn på plass. Har brukt aMSN til min mac i flere år uten å ha sett dette før og skjønner i grunnen ikke hva som foregår. Er jo vant til at hotmail kan finne på rare ting, men dette er nytt. I tillegg til å endre navn tilbake og lagre så har jeg tatt virusscan (ingen bugs funnet). Noen som har tips til hva jeg kan prøve for å få rett navn til å holde seg på plass?
feuerstein Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Bruker aMSN, men har aldri opplevd det du nevner. Har du vært innom forumet på hjemmesiden og sjekket der?
Hanselot Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 (endret) Det skjer også nå med dama, det var noe som ikke har skjedd før inntil for ett par dager siden... ikke at det var noe godt svar, men det kan hende det er noe annet som ligger bak? Edit: Og det var det visst... http://www.amsn-project.net/forums/viewtopic.php?t=7376 Endret 27. november 2009 av Hanselot
Cata Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Takk, da skjønte jeg litt mer. Irriterende, men kan sagtens leve med det når jeg vet hva det er for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå