Gå til innhold

Gi gave til helsesøster? :/ Hmmm...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet

Hei!

Vi er en familie som har slitt veldig etter at babyen vår kom til verden. Jeg fikk fødselsdepresjon, ammeproblemer +++ you name it!

Uansett: Vi har fått veldig god støtte av helsesøsteren vår. Hun tok seg ordentlig tid til oss de første månedene. Når vi hadde søvnproblemer kom hun hjem til oss og hjalp oss med leggesituasjonen.

Vi føler oss så godt ivaretatt og har lyst til å gi henne en personlig gave. Men er det vanlig? :/ Jeg er glad i håndarbeide, og kan enkelt lage noe

Evt. en blomst? Noe til helsestasjonen?

Jeg er blå...

Mvh

Kristina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje du kan lage noe å pynte opp helsestasjonen med? Quilte et lite veggteppe, eller noe enkel julepynt? Så kan flere få glede av det også :)

Ellers synes jeg godt at du kan gi helsesøster en liten oppmerksomhet. En hjemmestrikket pen lue i nøytrale farger, votter eller noe annet. Trenger ikke å være så mye, det er tanken som teller :)

Skrevet

Synes det høres veldig hyggelig ut. Hun hadde sikkert blitt glad for en liten oppmerksomhet! :)

Skrevet

Høres veldig koselig ut, og hun kommer helt sikkert til å sette pris på det! :)

Ikke tenkt så mye på "er det vanlig?". Tenk så lite inspirasjon det hadde blitt i verdenen hvis ingen tørte å gjøre noe nytt? ;)

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet
Høres veldig koselig ut, og hun kommer helt sikkert til å sette pris på det! :)

Ikke tenkt så mye på "er det vanlig?". Tenk så lite inspirasjon det hadde blitt i verdenen hvis ingen tørte å gjøre noe nytt? ;)

Hei igjen:)

Takk for tips:)

klem :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...