Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg kjøpte disse igår: http://www.kvinneguiden.no/artikler/skoene...kaffe_deg/73099 Synes de er kjempefine, men jeg stusser på at de er såpass vide øverst. Det blir jo ganske mye luft mellom leggene mine og selve skoen. Ser dette helt teit ut eller er det meningen? Tenkte hovedsakelig å bruke dem til mørke olabukser og svarte strømpebukser. Usikker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #2 Del Skrevet 26. november 2009 jeg har også noen ankelsko som er vide, har ikke brukt de til skjørt/strømpebukse, tror kanskje det ser litt teit ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 Dette er grunnen til at jeg ikke er noen fan av ankelstøvletter. Det er mulig det skal være slik, men jeg føler allikevel at det ser fryktelig dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesst Skrevet 29. november 2009 #4 Del Skrevet 29. november 2009 jepp, de skal være sånn. var litt rart i begynnelsen, men jeg ble vant til det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå