enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 lurer på om jeg MÅ gå til legen for å få disse tabelettene... og om det er til å stole på? :oops: hva koster dette her da? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 22. august 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 22. august 2003 ok.. tusen takk, det er gode svar å få fra deg :-) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #3 Del Skrevet 26. august 2003 Hei! Jeg utsatte i sommer da jeg skulle på ferie, jeg brukte primolut som virka veldig bra! Du må begynne tre dager før ventet menstruasjon, og et glass med piller varer i 10 dager. Tre tabletter hver dag, spredd utover dagen. Resept må du ha ja.. Anbefales iallefall, virker ganske sikkert, men selvsagt er det unntak.. Virka iallefall med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 30. august 2003 #4 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har brukt disse flere ganger. (1-2 års mellomrom) De funker helt perfekt. Ikke mens og ikke bivirkninger som jeg merker i hvertfall. Jeg får de på Resept. Det har holdt med å ta en telefon. Ring legen din, så får du resepten du også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå