Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg synst jeg har så stygt hår ? Hvilket hår synes du er fint ?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hva er det med håret ditt som du synes er så stygt?
Gjest kenneth Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg synst jeg har så stygt hår ? Hvilket hår synes du er fint ?Jeg synes det håret jeg har på ryggen er fint. Lettstelt og luftig. På en god andreplass kommer rumpehårene. Øre- og nesehårene kniver om tredjeplassen. Jeg vurderer å skaffe meg en Twitterkonto, slik at jeg kan si fra til verden når kampen om tredjeplassen er avgjort.
Chiyo Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jeg synst at helt flatt hår med midtskill er styggt, spesiellt visst det er skitten blondt. Jeg er veldig glad i håret mitt og jeg gjør aldri noe med det. Jeg har langt mørkt brunt hår i sideskill som er oppklippet og det krøller seg av seg selv, men ikke sånne krusete krøller litt bølgete lette krøller Du kan jo få slikt hpr som meg hehe
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg synes det håret jeg har på ryggen er fint. Lettstelt og luftig. På en god andreplass kommer rumpehårene. Øre- og nesehårene kniver om tredjeplassen. Jeg vurderer å skaffe meg en Twitterkonto, slik at jeg kan si fra til verden når kampen om tredjeplassen er avgjort. Ts, om dette er ment seriøst, kan du ikke bare fikse håret ditt, da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå