Gå til innhold

bleier

Gjest Gjest_tora_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tora_*
Skrevet

hei jeg har en datter på 10år hun har begynt å tisse på natta så vi skal kjøpe bleier. hun veier 36kilo jeg lurte på om noen utav bleiene på butikken paser henne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om de har det i butikkene....

Men har du prøvd "tisse madras"?

eller underlag eller hva de nå kaller det. En venninde av meg kjøpte det da dattera begynnte å tisse i sengen..

Har også hørt foreldre som vekker ungen rett før de selv skal legge seg for at ungen skal gå på do å tisse på "natten".

Gjest Gjest_tora_*
Skrevet

Jeg vet ikke om de har det i butikkene....

Men har du prøvd "tisse madras"?

eller underlag eller hva de nå kaller det. En venninde av meg kjøpte det da dattera begynnte å tisse i sengen..

Har også hørt foreldre som vekker ungen rett før de selv skal legge seg for at ungen skal gå på do å tisse på "natten".

[/drynties

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
hei jeg har en datter på 10år hun har begynt å tisse på natta så vi skal kjøpe bleier. hun veier 36kilo jeg lurte på om noen utav bleiene på butikken paser henne

Å ta på henne bleier blir anbefalt kun av svært få, hvis noen i det hele tatt, med kompetanse på området. Det kan øke "skammen" rundt dette, eller "løse problemet" for henne slik at hun bare kan fortsette.

Vi har fått anbefalt mye drikke dagen igjennom, men begrense mengden på kvelden. Vi vekker henne før vi selv går og legger oss. På mange har det også fungert med belønning for tørre netter.

Skrevet

Ville heller prøvd tisselaken/madrassbeskytter ja. Fås kjøpt på Princess og ligende butikker. Samt lite drikke på kveldstid.

Og så kanskje prøve å finne ut om det er en grunn til den plutselige sengevætingen?

Reagerer litt på det med belønningssystemer for tørr seng. Hvordan kan det fungere? Ungene kan jo ikke noe for at de tisser på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...