Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Jeg er så utrolig sulten den uka jeg har mensen, spesielt de første 3-4 dagene. Vil bare trykke i meg mat hele dagen egentlig, veldig frustrerende. Prøver å spise mye sunn mat, men blir ofte litt sjokolade, boller etc. disse dagene. Selv om jeg spiser mest sunn mat, ender jeg på et kalorioverskudd hver dag denne uka..noe som gjør at vekta alltid viser litt mer uka etter mensen. Jeg får også så dårlig samvittighet Noen andre som har det slik? Blir veldig glad hvis noen har noen tips å dele med meg
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Det er vanlig at vekta går litt opp/ned rundt mens-tiden, uavhengig av matinntak. Hadde det som deg før, men ikke nå lenger. Vet dog ikke helt hvorfor det stoppet.
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Det er helt normalt med vektoppgang, den viktigste grunnen er at du da har mer vann i kroppen, som forsvinner like fort som det kommer, har lest at en faktisk kan gå opp hele 3 kilo i denne perioden på bare dette. Kan ikke si at jeg er kjempesulten, men utrolig søt-syk, så det blir ekstra sjokolade denne perioden. Du skal ikke ha noe dårlig samvittighet for at du spiser litt mer da, det gjelder nok de aller fleste jenter/kvinner dette.
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 takk Lotte28, det hjalp litt på samvittigheten
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 takk Lotte28, det hjalp litt på samvittigheten Bra! For tror dette går igjen hos de aller fleste jenter og kvinner, vi må bare slutte å tro det bare er "meg" som har det slik, legge bort den dårlige samvittigheten og heller kose oss under denne perioden en gang i måneden. Trening kan du jo alltids bedrive med i tillegg om samvittigheten trigger for dypt!!
Coronas Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg har det sånn i uken før mensen. Blir liksom aldri mett. Trenger ikke snop akkurat, bare masse mat. Spiser mer en mannen min
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Jeg har det sånn i uken før mensen. Blir liksom aldri mett. Trenger ikke snop akkurat, bare masse mat. Spiser mer en mannen min Heldig er du, jeg må ha søtt.. Ang. å spise mer en mannen din, så har han tre uker der han igjen spiser mer enn deg, lenger dette :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå