Gå til innhold

Fotballtur til England for å se Tottenham

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten har begynt å snakke om at det hadde vært gøy å ta en tur til London, og gjerne få med en tur på hjemmekamp med Tottenham. Noen som har erfaring med dette? Har dere f.eks. kjøpt billett på forhånd på nett eller gjennom pakkereise, eller kjøpt i billettluka på stadion?

Endret av christine84
Videoannonse
Annonse
Gjest Tottenhamsupporter
Skrevet
Jeg og kjæresten har begynt å snakke om at det hadde vært gøy å ta en tur til London, og gjerne få med en tur på hjemmekamp med Tottenham. Noen som har erfaring med dette? Har dere f.eks. kjøpt billett på forhånd på nett eller gjennom pakkereise, eller kjøpt i billettluka på stadion?

Hei

Jeg har vært i London å sett Tottenham et par ganger. Det som er det enkleste er enten å melde dere inn i tottenhamsvenner (tottenhamsvenner.no) å bestille billett og hotell gjennom de. Det er det billigste. om du skal ha billett utenom så er det fort mye dyrere. Det er nesten umulig å få billetter til kampene via hjemmesiden til Tottenham. Dette fordi det er så mange som vil på disse kampene at de nesten er utsolgt. Anbefaler deg å google "fotballbilletter tottenham" så får du opp en del reisebyråer som selger billetter. Men du må regne rundt 1500 kr per billett. Ofte mer om det er Arsenal, Liverpool, Chelsea osv som er motstander. Ikke sats på å kjøpe på svartebørs rundt stadion, det finnes nesten ikke. Tottenham er svært populært i London, i tillegg til at de har ikke den største stadion (ca 40 000), så er det rift om billettene.

Men kan si at det er en fantastisk opplevelse! og anbefales på det varmeste. bare husk at billettene koster en god del mer enn i Norge :-)

Skrevet

Vi har ordnet fly og hotell selv, bare kampbilletter igjen nå. Fått tips om at man ikke bør kjøpe kun billett, for da kan det være svartebørs. Tenkte litt på å melde oss inn på tottenhamsiden eller tottenhams venner. Redd for å kjøpe en fake billett, kjipt å stå utenfor stadion uten billett. Det er Tottenham-Aston Villa vi vil se..

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
Her kan de hjelpe til med det meste av sportsreiser. :)
Skrevet

Jeg reiser til London nå på fredag for å se Arsenal-Hull sammen med kjæresten min! Vi bestilte gjennom www.fotballturer.com og har gjort det tidligere! Veldig fornøyd med det både prismessig og opplevelsesmessig! Gode sitteplasser på kampen på Club Level med treretters før kampen og øl i pausen ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk turen? Nå ser det ut som alle billetter til Tottenham-Aston Villa 6.februar er utsolgt. Noen erfaringer med å kjøpe kun billett over nett?

Skrevet
Hvordan gikk turen? Nå ser det ut som alle billetter til Tottenham-Aston Villa 6.februar er utsolgt. Noen erfaringer med å kjøpe kun billett over nett?

Turen gikk kjempebra! Det var faktisk utrolig greit å se Arsenal-Hull da supporterne til Hull ikke er av det verste slaget og alle fikk gå "fritt" etter kampen (tror jeg da, var igjen for å ta et par øl etter kampen). Har dessverre ingen erfaringer med å kun kjøpe billett, er veldig fornøyd med å kjøpe "pakker" da det har fungert bra for oss. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

Jeg anbefaler deg å sjekke ut, reiseshop.no, ticketservice.no eller fotballturer.no ;)

Jeg har selv benyttet alle sammen og har vært svært fornøyd. Hos ticketservice bestilte vi kun selve billetten og det var ikke så altfor dyrt (har sett på prisene det i nyere tid og det varierer veldig, men du kan være heldig), så du kan jo prøve der.

Skrevet

Har sett Tottenham flere ganger og bestilt direkte på deres sider: www.tottenhamhotspurs.com. Men det hjelper vel lite når kampen er solgt ut?

• 4 uker senere...
Skrevet
Har sett Tottenham flere ganger og bestilt direkte på deres sider: www.tottenhamhotspurs.com. Men det hjelper vel lite når kampen er solgt ut?

Vi fikk kjøpt billetter idag, det var lagt ut på Generale Sale! Vi skal også på "Fifteen", restauranten til Jamie Oliver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...