Gå til innhold

Så deeeeilig å være gjest

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget!!
Skrevet

I dag er jeg gjest her på guiden, og jeg må jo innrømme at det er jo faen meg skamdeilig! Ikke tenke på etikk og moral, normer og regler man har skapt for brukeren sin, og bare være gjest, trolle litt USKYLDIG OG SØTT, eller ta opp et problem man aldri i verden hadde gidda å ta opp slik at det kunne vært sporet. Så morro! BEFRIENDE!! INNRØM DET BRUKERE, ALLE ER VI BLANT GJESTER OG SLÅR HÅRET LØS! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har mye til overs for brukere som med vitende og vilje logger ut for å bryte reglene. Brukere som f.eks logger ut og reklamerer for sin egen nettside som gjest, men i en annen tråd proklamerer at "nå har jeg startet www.nettside.no"

Tilfeldigheter? I don't think so.

Humoristiske trolletråder er derimot uskyldige og underholdende; de har jeg stor sans for enten det er brukere eller gjester som forfatter dem.

Gjest en annen gjest
Skrevet
I dag er jeg gjest her på guiden, og jeg må jo innrømme at det er jo faen meg skamdeilig! Ikke tenke på etikk og moral, normer og regler man har skapt for brukeren sin, og bare være gjest, trolle litt USKYLDIG OG SØTT, eller ta opp et problem man aldri i verden hadde gidda å ta opp slik at det kunne vært sporet. Så morro! BEFRIENDE!! INNRØM DET BRUKERE, ALLE ER VI BLANT GJESTER OG SLÅR HÅRET LØS! :strix:

Jeg er gjest og jeg tenker både etikk, moral, normer og regler og føler ikke behov for å trolle eller være ekkel. :)

Skrevet

Jeg mener jo ikke at jeg blir gjest for å være ekkel, men for å more meg litt! Jeg har til vanlig en seriøs bruker som gir gode råd om det å være husmor, råder folk i samlivsspørsmål og diverse. Nå vil jeg egentlig bare løpe ut i snøen og leke snøballkrig selv om jeg er for gammel, på en måte :fnise:

Skrevet

Man er aldri for gammel for snøballkrig. :)

Skrevet
Man er aldri for gammel for snøballkrig. :)

Jeg er 42 år, og senest i går var jeg og pøbelfrøene i skogen og lekte snøballkrig for full guffe :jepp:

Skrevet

Snøballkrig er en fin oppfinnelse! :jepp:

*bygger en snøfestning, lager et ammunisjnslager og begynner å pepre alle andre med snøballer*

Gjest pastafarian
Skrevet

SNØBALLKRIG!!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOO

'fyrer av snøballer' :fnise:

Gjest Eluveitie
Skrevet

*Henter den største snøballen på ammunisjonslageret og slenger den med full kraft mot pastafarian*

Woooohooooo :D

Gjest pastafarian
Skrevet

Eluveitie har ekstremt god musikksmak, men snøballer blir sendt tilbake hoho! GAME ON!!

Inis Mona!

Gjest Eliveitie
Skrevet

Det er Inis Mona jeg hører på akkurat nå, jeg :hjerte: den! pastafarian får snøballer blandet med kløpulver pent plassert i nakken!

Gjest Eluveitie
Skrevet
Det er Inis Mona jeg hører på akkurat nå, jeg :hjerte: den! pastafarian får snøballer blandet med kløpulver pent plassert i nakken!

Pokker jeg feilstavet Eluveitie jo... flaut :(

Gjest pastafarian
Skrevet
Pokker jeg feilstavet Eluveitie jo... flaut :(

Aaaaw, det er slik som skjer når man er mer opptatt med å skyte medfansen med snø og kløpulver enn å være en god fan for bandet man liker, ikke vær redd, heelt vanlig :sjarmor:

*trøste på samtidig som jeg hiver en hel snømann på* muahahha

Gjest Eluveitie
Skrevet

lol ja du sier noe :fnise:

*Tyvkobler naboens brøytebil og dekker pastafyren med hele nabolagets samlede snømengde* Det er isfjell det :)

For å være snill hadde jeg på forhånd gitt pastafyren en teskje til å grave seg ut av snøfonnen med

Gjest pastafarian
Skrevet
lol ja du sier noe :fnise:

*Tyvkobler naboens brøytebil og dekker pastafyren med hele nabolagets samlede snømengde* Det er isfjell det :)

For å være snill hadde jeg på forhånd gitt pastafyren en teskje til å grave seg ut av snøfonnen med

En hel teskje du, det var jo barmhjertig som få, bør bli tatt opp under preken på julaften der du bor :fnise:

Forresten så har naboen min større brøytebil enn naboen din, så her kan vi drukne nabolaget ditt med snø fra hele bygda mi - i EN omgang, så det såh

*gjør nettopp det* Happy snowday :sjarmor:

Gjest Eluveitie
Skrevet

Høhhh! Slem er du lol.

Etter at vi har gravd underjordiske - jeg mener undersnøiske tunneler der veiene pleide være samler vi oss for å pønske ut en passende hevn.

Vi blokkerer vinduer og dører på husene i nabolaget ditt, kjøper inn digre snøkanoner og dekker hele området med snø. Deretter frakter vi inn enorme mengder vann med heliopter, tømmer vannet over snøen og venter til det fryser på.

Så kjører vi inn enorme lydanlegg, dirigerer lyden ned i det som nå er bunnfrossen is med hus inni, og spiller Spice Girls på full guffe.

Jeg er slem jeg også :ler2:

Gjest pastafarian
Skrevet
Høhhh! Slem er du lol.

Etter at vi har gravd underjordiske - jeg mener undersnøiske tunneler der veiene pleide være samler vi oss for å pønske ut en passende hevn.

Vi blokkerer vinduer og dører på husene i nabolaget ditt, kjøper inn digre snøkanoner og dekker hele området med snø. Deretter frakter vi inn enorme mengder vann med heliopter, tømmer vannet over snøen og venter til det fryser på.

Så kjører vi inn enorme lydanlegg, dirigerer lyden ned i det som nå er bunnfrossen is med hus inni, og spiller Spice Girls på full guffe.

Jeg er slem jeg også :ler2:

Her har det vært sol i dag, vi slapp snøangrepet ditt billig unna bortsett fra et par som fikk "if u wanna be my looooooover" på hjernen, de måtte vi dessverre stappe ned i et snøhull og grave igjen, forhåpentligvis er de normale når vi graver dem opp neste uke :jepp:

Når det kommer til bygda DI, så graver vi en elv inn der fra oslofjorden og lar vannet renne over alt, så dekker vi for sola, nemlig!

Maktsjuk oh yyyyyyeahhhhh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...