Emma-83 Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Hei jenter. Jeg og min samboer forlovet oss 24.11.09 og skal gifte oss 28.08.2010 Dagen etter var kirke booket, så den er i boks. venter svar fra et lokale og skal rundt og titte litt ganske så snart. Føler jeg har litt dårlig tid på noen av tingene. Er veldig usikker på om man skal leie lokale, ha egen alkohol (spare kr) og ordne kokk og servitører selv, eller om man skal komme til dekket ferdig bord. Hvor langt har dere andre augustbrudene kommet ?? Vi venter også våres første barn i mai, så blir jo noen ekstra hensyn å ta, men det gjør meg ingen ting
Emma-83 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2009 Hvis noen har noe forslag til meny, så kom gjerne med det :o) Syntes det er veldig vanskelig. Har tenkt litt på kanskje aspargissuppe til forrett, helstekt oksefile til hovedrett og ? til dessert.
Endelig Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Hei jenter. Jeg og min samboer forlovet oss 24.11.09 og skal gifte oss 28.08.2010 Dagen etter var kirke booket, så den er i boks. venter svar fra et lokale og skal rundt og titte litt ganske så snart. Føler jeg har litt dårlig tid på noen av tingene. Er veldig usikker på om man skal leie lokale, ha egen alkohol (spare kr) og ordne kokk og servitører selv, eller om man skal komme til dekket ferdig bord. Hvor langt har dere andre augustbrudene kommet ?? Vi venter også våres første barn i mai, så blir jo noen ekstra hensyn å ta, men det gjør meg ingen ting Hei og gratulerer så mye:) Vi gifter oss samme dag som dere. Vi har kommet litt lenger en dere, men ikke mye. Vi har spurt forlovere og toastmaster Vi har bestilt resturant Fotograf nesten i boks Brudekjole funnet Design til invitasjon klart Funnet gjestegaver Bestemt farve/tema Det er veldig mye vi har forespørsler på og veldig mye vi er enige om. Det er en stor bit av planlegningen det også. Hvordan dere ønsker og gjøre det i forhold til mat, drikke og lokale kommer jo veldig mye ann på lommeboka og hvor mye man orker og styre med det.
RandiK Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 (endret) Gratulerer med forlovelse og bryllupsdato :-) Vi gifter oss 14.august (i kirke), og har bryllupsfesten 21.august. Vi har kommet et stykke på vei med planleggingen, men det går TREGT med å finne brudekjolen, så mye står på vent til den er i boks.. Begynner å bli litt desperat... Vi har ordnet: kirke festlokale forlovere brudepiker og brudesvenn servietter og lys (og dermed bryllupsfarger) invitasjoner frisør til brud meny kokk toastmaster gjesteliste ønskeliste jobber med: -klær til brud, brudgom og piker og svenn. -noen som kan pynte brudepikene (sette opp håret) -fotograf (venn?) -valg av gifteringer -web-side Lykke til i tiden fremover. Om dere har god eller dårlig tid er litt avhengig av hvor nøye du/dere er på hvordan tingene skal være. Brudekjolen er kanskje det som haster mest, noen av dem har lang leveringstid. ~Randi~ Endret 27. november 2009 av RandiK
Emma-83 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2009 Hei. Hyggelig med svar. Vi har kommet litt fremover. Dette er ordnet; Gifteringer Kirke Forlovere Brudepiker Toastmaster Gjestelisten Prøve kjole førstkommende lørdag-jeg har noen favoritter fra Maggie Sottero Lokalet må vi få i boks snart. Tenkte vi skulle scrappe innbydelser selv, så begynner nok med det om ikke så lenge. Skal holde selskap på et sted hvor det er mye sommergjester, så greit at folk som ikke bor her får mulighet til å booke overnatting. Så det jeg føler haster nå er lokale, evt kokk, kjole og fotograf. Gleder meg til fortsettelsen
iingvild Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Vi er ikke kommet langt i det hele tatt. Har planer om å gifte oss i starten av august. Vi får se om vi får tak i et greit lokale, ellers blir det vel kanskje senere på høsten. Vi forlovet oss i juni 2008, så vi har egentlig hatt veldig god tid!
RandiK Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Lykke til med kjoleprøvingen i dag Emma!! På torsdag fant jeg endelig MIN kjole også :-) Etter å ha lett etter kjole siden august... Det var en lettelse :-)))) ~Randi~
Cæmis Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Gratulerer med forlovelse! Vi skal gifte oss 14.august og har dette klart: kirke og prest lokale m/catering og selskapskoordinator som pynter fotograf reise invitasjoner kjole m/ alt tilbehør uten sko dress m/ alt tilbehør uten sko transport på dagen ringer forlovere toastmaster booket frisør og make-up stylist for dagen handlet noen drikkevarer Det som gjenståri raske trekk er: kirkeprogram menyoversikt til bord festprogram bordkort/navnkort gjestebok og album sko til begge to bukett til meg handle resten av drikkevarene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå