cilipili Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Kan desverre ikke se den på premieredagen, men må iallefall skje så fort som mulig! Gleder meg masse! http://www.side2.no/film/anmeldelser/article2766056.ece
cilipili Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 (endret) Har det! Du? Pleier alltid ha problemer med filmatiseringen av bøker, men disse synes jeg er veldig engasjerende og tro mot bøkene. Endret 26. november 2009 av cilipili
Periwinkle Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Ja:D Synes også at filmene var veldig gode. Virkelighetstro og følger bøkene på en bra måte:)
SookieStackhouse Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Ja:D Synes også at filmene var veldig gode. Virkelighetstro og følger bøkene på en bra måte:) Synes kritikerene har vært litt vel harde mot filmene, jeg liker de kjempegodt!
cilipili Skrevet 28. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2009 Noen som var på premieren i går? Hva syns dere?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Noen som var på premieren i går? Hva syns dere? Jeg så filmen i går. Den avviker en del fra boka, men det må den nok, viss ikke hadde filmen vart mye lenger enn det den gjorde. Filmen var bra, og ikke minst scenene med Salander. Fikk på jo nøstet opp hele hennes historie, men skulle ønske at det ble gjort i to filmer, for da kunne man tatt med flere detaljer fra boka. Jeg likte filmen, og den var spennende, morsom og underholdene. Gled dere!
2010 Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 har ikke lest bøkene, men sett alle 3 filmene... Synest 1.var best! var bra de andre også men kansje litt langdragene etter min mening
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Jeg så filmen i går og syntes stort sett den var veldig bra. Den avviker jo litt fra boka, men det må vel til for å få filmen til å fungere. Det eneste som irriterte meg skikkelig var at Annika (Mikaels søster og Lisbeths advokat) var like gravid fra første gang hun møtte Lisbeth til under rettssaken som jo er flere måneder senere...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har sett den, og synes den var kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå